Gå til innhold

Vista SP1 kommer onsdag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...
Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... ;)

Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe ny bærbar PC nå, og da med Vista Home Premium. Men jeg kjøpte gamle PC-en min med Windows XP uten SP2, så hver gang jeg, av diverse grunner, må formatere PC-en, så må jeg laste ned Service Pack 2.

 

Du kan hente ned SP2 for XP her, og brenne det på en CD for senere bruk; "Supported Operating Systems: TabletPC; Windows XP; Windows XP Home Edition; Windows XP Media Center Edition; Windows XP Professional Edition"

 

Som tidligere nevnt i tråden: Slipstreamer du SP2 med installasjons-CDen du har fra før får du en installasjons-CD med alle oppdateringer (fram til og med SP2) inkludert. Raskt og effektivt. Det er lettvint også, bare å google "slipstream xp sp2" eller noe, så kommer det sikkert mange treff. :)

 

Klabert, jeg bare kommenterte behovedet for å hente den ned hver gang... :)

Lenke til kommentar
Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...
Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... ;)

Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle.

Oi...var det ikke onsdag i dag... :ohmy: -trodde hele tiden det var onsdag, ja...

Lenke til kommentar
Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...
Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... ;)

Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle.

Oi...var det ikke onsdag i dag... :ohmy: -trodde hele tiden det var onsdag, ja...

 

Det er tirsdag i dag. Men det er visst din dag likevel :)

http://www.engadget.com/2008/03/18/vista-s...ially-released/

Lenke til kommentar

Denne fila på 543 MB og støtter 36 forskjellige språk, jeg bruker den selv og den er helt ok.

Hvis du søker etter den så finner du den fort. Den er Final Release.

 

Windows6.0-KB936330-X86

 

6001.18000.080118-1840_iso_client_sp_wave0-FRMCSP0_DVD.iso

Lenke til kommentar
Men den kommer vel ikke på norsk før om 1-2 mnd... :(

Den internasjonale versjonen av SP1 ligger på Windows Update, men er ikke tilgjengelig via automatiske oppdateringer. MEN, det er mulig å laste ned selve CAB-filen og bruke kommandoer for å installere den! Jeg har gjort dette på min bærbare og skrevet om det på bloggen min. (Kilde: My Digital Life)

Hmm, holder på å laste den ned (3-6kBps), men tror ikke jeg tør installere den før jeg kommer hjem om 3 uker. Er på jobb, og jækla kjedelig hvis noe skulle gå galt, å jeg må sitte uten datamaskinen min i 3 uker... Fungerer utmerket nå alikevell så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...