Gå til innhold

Vista SP1 kommer onsdag?


Anbefalte innlegg

Men den kommer vel ikke på norsk før om 1-2 mnd... :(

 

Den internasjonale versjonen av SP1 ligger på Windows Update, men er ikke tilgjengelig via automatiske oppdateringer. MEN, det er mulig å laste ned selve CAB-filen og bruke kommandoer for å installere den! Jeg har gjort dette på min bærbare og skrevet om det på bloggen min. (Kilde: My Digital Life)

 

Hva med en x64 versjon av den filen, noen som har link? (forsøkt å søke, men får bare torrent linker, og vil helst laste ned fra ms direkte..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...
Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... ;)

Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle.

Oi...var det ikke onsdag i dag... :ohmy: -trodde hele tiden det var onsdag, ja...

 

Det er tirsdag i dag. Men det er visst din dag likevel :)

http://www.engadget.com/2008/03/18/vista-s...ially-released/

Sannelig...

Lenke til kommentar
*snip*

Du sier i guiden din at installasjonen er ferdig når underscore blinker. Vel, min underscore starter å blinke umiddelbart etter at jeg har skrevet inn denne kommandoen, men kun underscore på en egen linje, ikke C:\Windows\system32>_ som det kommer opp når jeg åpner et nytt cmd-vindu. I tillegg står kommandoen jeg skrev inn oppe på tittellinjen (Administrator: Ledetekst - start /w %SystemRoot% osv). Tatt i betraktning at nå jeg skriver inn f.eks. "net", så vil kun tittellinjen stå på "Administrator: Ledetekst - net" frem til net-infoen kommer opp, før tittellinjen så går tilbake til "Administrator: Ledetekst". Det tyder jo på at det er fremgang, men jeg finner det merkverdig at cmd.exe ifølge oppgavebehandling tilsynelatende ikke bruker CPU og kun under 1MB minne. Skjer det noe i det hele tatt (nå har jeg ikke drevet på så veldig lenge iom. at det er sent på natt)?

 

edit: jeg var visst litt for kjapp. Like etter at jeg skrev dette, ble ledetekst-installeringen ferdig, og da jeg restartet maskinen brukte den godt og vel 20 minutter på å installere videre. Når jeg nå fikk logget på igjen, har jeg angivelig fått SP1 til norsk Vista Business. Hvor godt det fungerer i praksis gjenstår å se. Takk for tipset!

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...