Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Non sequitur. Måten kun en sann idiot vil stå frem på.

 


 

Synes forresten Nina fra paradise 2012 har et ganske praktfult utseende. Litt lite fett på kroppen, men måler ganske høyt opp på min smak. Skikkelige pent smil gjør et godt arbeid for resten av kroppen:

paradise-nina2.jpg

paradise-nina.jpg

Ser ut som hun spiser mye gulrøtter...
Lenke til kommentar

Oi, her snakker vi om å bli massivt butthurt av ingen verdens ting. Tro det eller ei, men ikke alle har samme smak som deg. Det finnes masser av folk som misliker f.eks markerte muskler. Det betyr da ikke at man er misunnelig, det betyr bare at man misliker f.eks markerte muskler.

 

"Hæ, liker du ikke veltrente kropper? Heh, du er bare misunnelig på dem, du."

"Hæ, Hannah, vil du ikke ha kroppen til Marit Bjørgen?? Heh, du er bare misunnelig på henne, du."

"Hæ, liker du ikke Justin Bieber? Heh, du er bare misunnelig på han, du."

 

 

Ja, riktig. :roll:

 

Jeg sa aldri at alle var missunnerlige gjorde jeg vel? Noen har vel sine spesielle fetisher, men når resten av de som ikke gjør det spretter fram ølpakken sin i varme sommertider er de fleste dønn missunnerlige på de som har giddi å gjort en innsats før sommern.

 

 

De fleste er bare misunnelige på at folk gidder å stikke på treningsstudiet istedenfor å ligge på sofaen. Enn så lenge man ikke ser sånn her ut:

 

 

 

kev3.jpg

 

 

 

 

skal det mye til for at trening tar for mye "dyrbar" tid av livet ditt, for det er neppe mye bedre man kan bruke tiden på.

 

Mannen på bildet et par innlegg over her er for meg et sunt forbilde, de som skal begynne å kritisere han kan like greit bare holde kjeft og heller finne fram potetgull posen sin.

Unnskyld meg, men jeg prøver faktisk å holde diskusjonen her på et saklig nivå, da er det lite passende å komme med ting som ikke har noe med saken å gjøre.. Føler du at du har et stort behov for å forsvare at du trener mye ved å rakke ned på andre som ikke har de samme verdiene som deg selv? Hersketeknikken du bruker er jeg kjent med, jeg er ikke misunnelig, tvert i mot, la folk ha sine egne syn uten at du skal komme å si at det ene er bedre enn det andre. Jeg er en jente på 50 kilo, så har umulig så veldig mye ekstra flesk å dra på. Forøvrig har jeg sagt at jeg bruker tre dager i uken på treningsstudioet, noe som får være nok i seg selv, når det er selve mosjonen man er ute etter og ikke og ligne på en eller annen supermodell/ bøs paradisehotel lignende type. Jeg liker å bruke tiden min på litteratur, kunst, mote, piano, fløytespilling, turer i mark osv. Jeg har en hel haug skolearbeid i tillegg, så jeg kan forsvare hva jeg bruker tiden min til. Diskusjonsforum er bare en avkobling for min del.

 

Tid er aldri noe problem, døgnet består av 24 timer, det handler kun om å ta seg tid, planlegge og gidde. Jeg sier dog ikke at man må trene 4-7 ganger i uken, men de som ikke trener er bare en gjeng med latsabber. Det blir bare for teit å kritisere folk med muskler.

Lenke til kommentar

Så alle som kritiserer folk som er tjukke er bare misunnelige på dem? Det verste argumentet jeg kjenner er "Du er bare misunnelig". Ikke alle sitter med de samme målene som deg her i livet og ekstremt mange personer har vanskeligheter for å se dette. Selv om du trener og ikke jeg betyr ikke det at du er bedre enn meg. Spesielt ikke når du skal hakke og se ned på alle som ikke trener. Det er en kvalm holdning som ikke hører hjemme noe sted.

 

Det at du kommer med påstander om at alle de som ikke trener er misunnelige på de som har det blir for dumt i mine øyne. Hvorfor i svarte helvete skulle jeg være misunnelig på at du har brukt tid på dine interesser og jeg på mine? Nei, se til å legg av deg den kvalme holdningen og innse at alle ikke vil være som deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sant det, MrLuni. De som får noe for ingenting er det grunn til å være litt misunnelig på. Kjenner en sånn. ><

 

Personlig synes jeg at den "sunneste"/beste måten å leve livet på er å gjøre det du liker å gøre. Hvis du liker å trene så er det bare positivt at du jobber for å få en "bra" kropp. Men hvis du ikke liker og trene, og er fornøyd med at du ikke ser ut som en livredder fra Baywatch, så er det også greit.

 

Å tvinge seg til å gjøre noe man ikke liker, fordi andre mener det er det man burde gjøre, skaper bare misnøye og stress. Og slik mistrivsel kan faktisk forkorte livet like fult som å ha 20-30 kg for mye fett.

 

Men nå sporet jeg litt av, tror jeg. :p Uansett, til MrLG, jeg tror ikke de egentlig kritiserer folk med muskler, de prøver bare å få frem at ikke alle ser på en muskuløs kropp som attraktiv eller "perfekt". :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så alle som kritiserer folk som er tjukke er bare misunnelige på dem?

 

lol, hvor får du det ifra?

 

 

og innse at alle ikke vil være som deg.

 

De fleste vil, men ikke alle gidder. Det er ingen grunn til å ikke ville ha en veltrent kropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så alle som kritiserer folk som er tjukke er bare misunnelige på dem?

 

lol, hvor får du det ifra?

 

 

og innse at alle ikke vil være som deg.

 

De fleste vil, men ikke alle gidder. Det er ingen grunn til å ikke ville ha en veltrent kropp.

 

Du sitter fortsatt i din egen lille boble ser jeg. På samme måte som at vi som ikke trener er misunnelige på dere som trener er dere som trener misunnelige på oss som ikke trener. Samme greia og gir like mye mening. Det verste jeg vet er folk som går på treningsstudio og skal rakke ned på alle som ikke tar like mye i benkpress. Ikke alle trenger å føle seg tøffe ved å løfte 120kg i benkpress. Dere ser så høyt på dere selv at det er kvalmt.

 

Selv om du vil ha en veltrent kropp betyr ikke det at alle andre vil det. Selv om du flyr på treningsstudio 5 ganger i uka og føler deg tøff betyr ikke det at jeg ønsker det. Jeg er ekstremt lei folk som må føle seg så maskuline og alltid tøffe seg. Slike folk er de jeg holder meg lengst unna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ingen grunn til å ikke ville ha en sunn kropp.

Fiksa den for deg jeg.

 

Veltrent != sunn.

Med mindre man driver aktivt med idrett ser jeg ingen som helst grunn til at man må ville ha en veltrent kropp.

 

Jeg driver/har drevet aktivt med flere idretter og trener flere ganger i uken, men ser absolutt ingen grunn til at alle vil/skal/må ha en veltrent kropp.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Så alle som kritiserer folk som er tjukke er bare misunnelige på dem?

 

lol, hvor får du det ifra?

 

 

og innse at alle ikke vil være som deg.

 

De fleste vil, men ikke alle gidder. Det er ingen grunn til å ikke ville ha en veltrent kropp.

 

Du sitter fortsatt i din egen lille boble ser jeg. På samme måte som at vi som ikke trener er misunnelige på dere som trener er dere som trener misunnelige på oss som ikke trener. Samme greia og gir like mye mening. Det verste jeg vet er folk som går på treningsstudio og skal rakke ned på alle som ikke tar like mye i benkpress. Ikke alle trenger å føle seg tøffe ved å løfte 120kg i benkpress. Dere ser så høyt på dere selv at det er kvalmt.

 

Selv om du vil ha en veltrent kropp betyr ikke det at alle andre vil det. Selv om du flyr på treningsstudio 5 ganger i uka og føler deg tøff betyr ikke det at jeg ønsker det. Jeg er ekstremt lei folk som må føle seg så maskuline og alltid tøffe seg. Slike folk er de jeg holder meg lengst unna.

 

Og du lever like mye i din boble du også ser jeg. Du setter likhetstegn med at alle som trener ofte og går på treningstudio/er muskuløse, er noen overlegne tøffe pripper som rakker ned på alle andre. Jeg skjønner godt hvorfor du ikke liker veltrente folk da.

 

Men guess what, ikke alle oppfører seg sånn!

 

Det er ingen grunn til å ikke ville ha en sunn kropp.

Fiksa den for deg jeg.

 

Veltrent != sunn.

Med mindre man driver aktivt med idrett ser jeg ingen som helst grunn til at man må ville ha en veltrent kropp.

 

Jeg driver/har drevet aktivt med flere idretter og trener flere ganger i uken, men ser absolutt ingen grunn til at alle vil/skal/må ha en veltrent kropp.

 

lol, en veltrent kropp skaper høyere selvtillit, og man har mange gode grunner til å ha det bortsett fra innen idrett.

 

En sunn kropp kan jeg være enig i, selvom en veltrent en ser bedre ut for øye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter dere virkelig her og diskuterer smaken til folk? Skjerpings. Noen liker tykke, noen liker tynne, noen liker muskler, noen liker fett og noen liker utstikkende bein.

 

Mindre mas og flere eksempler, takk!

 

Mitt bidrag?

 

 

Bilde...

 

 

Litt for mye "klær" på henne til å se kroppen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...