Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

380918_280160988703290_258119050907484_872533_940600080_n.jpg

 

Ærlig talt altså. Denne karen er jo proppfull av bol. Hvor ligger perfeksjonen i det?

 

Steroider mener du? Fullt mulig å se sånn ut uten å ta steroider, med riktig kosthold og trening over tid. Kroppen er i anabolsk tilstand når den bygger muskler, så "proppfull av bol" er han ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er mulig teknisk sett, men mitt veddemål hadde værtfall gått på bol

 

Det er mer mulig enn du aner. Folk ser seg så jævlig blinde på kombinasjonen veldig lav fettprosent og moderat muskelbygging. Fyren på bildet er i tillegg lav og kompakt fra før av. Skulle skjønt deg hvis det hadde vært bilde av en av disse ekstreme på forsiden av bodybuilding-magasiner, men han i blå shorts... hva faen?

Lenke til kommentar

380918_280160988703290_258119050907484_872533_940600080_n.jpg

 

Ærlig talt altså. Denne karen er jo proppfull av bol. Hvor ligger perfeksjonen i det?

 

Steroider mener du? Fullt mulig å se sånn ut uten å ta steroider, med riktig kosthold og trening over tid. Kroppen er i anabolsk tilstand når den bygger muskler, så "proppfull av bol" er han ja.

Jeg skjønner ikke hvorfor menn gjør sånn med kroppen sin egentlig. De fleste damene inkl. meg selv i det miljøet jeg vanker i finner en sånn kropp meget uattraktiv. Det estetiske med denne kroppen er vel greit, men selv ville jeg aldri sett på en som har en sånn kropp som attraktiv av den enkle grunn av at jeg vet hvor mye fokus på mat og trening (det grenser nesten mot fanatisme) som ligger bak en slik kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

380918_280160988703290_258119050907484_872533_940600080_n.jpg

 

Ærlig talt altså. Denne karen er jo proppfull av bol. Hvor ligger perfeksjonen i det?

 

Steroider mener du? Fullt mulig å se sånn ut uten å ta steroider, med riktig kosthold og trening over tid. Kroppen er i anabolsk tilstand når den bygger muskler, så "proppfull av bol" er han ja.

Jeg skjønner ikke hvorfor menn gjør sånn med kroppen sin egentlig. De fleste damene inkl. meg selv i det miljøet jeg vanker i finner en sånn kropp meget uattraktiv. Det estetiske med denne kroppen er vel greit, men selv ville jeg aldri sett på en som har en sånn kropp som attraktiv av den enkle grunn av at jeg vet hvor mye fokus på mat og trening (det grenser nesten mot fanatisme) som ligger bak en slik kropp.

 

Takk for det. Du gir oss ærlige og redelige gutter ett godt forbilde. Det jeg først og fremst reagerer på er blodårene som tyter ut på mangelen av fett. Kan jo bare ikke være sunt for kroppen tenker da jeg.

 

På den måten er dere damer litt heldigere. Trenger bare suge fettet og fylle på med silikon her og der, så er dere alt modellbarbier. :/

Disse gutta må jo faktisk gjøre noe på gymmen for å bli som de blir, og det igjen er jo enda tristere.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...