Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for det. Du gir oss ærlige og redelige gutter ett godt forbilde. Det jeg først og fremst reagerer på er blodårene som tyter ut på mangelen av fett. Kan jo bare ikke være sunt for kroppen tenker da jeg.

 

På den måten er dere damer litt heldigere. Trenger bare suge fettet og fylle på med silikon her og der, så er dere alt modellbarbier. :/

Disse gutta må jo faktisk gjøre noe på gymmen for å bli som de blir, og det igjen er jo enda tristere.. :(

 

Det som er trist er at så mange har et så distansert forhold til trening. Tenk alle de som ikke trener i det hele tatt og bare spiser junkfood. Det er faen meg tragisk. Kan nesten ikke understreke nok hvor positivt det er helsemessig med seriøs styrketrening/muskelbygging. Man slår mange fluer i en smekk.

- Blir sterkere

- Fremgang vil kreve et bra kosthold

- Støtter opp skjelettet og styrker ledd og sener

- Får mer energi

- Bedre søvn

- Bedre immunforsvar

- Bedre selvtillit

 

Dette med å få lav fettprosent er jo bare sunt i og med at man kutter ut sukker og usunt fett (som kroppen ikke trenger) samt at man gjerne trener kondisjon. Det er på ingen måte usunt å ha veldig lav fettprosent så lenge man har et bra kosthold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for det. Du gir oss ærlige og redelige gutter ett godt forbilde. Det jeg først og fremst reagerer på er blodårene som tyter ut på mangelen av fett. Kan jo bare ikke være sunt for kroppen tenker da jeg.

 

På den måten er dere damer litt heldigere. Trenger bare suge fettet og fylle på med silikon her og der, så er dere alt modellbarbier. :/

Disse gutta må jo faktisk gjøre noe på gymmen for å bli som de blir, og det igjen er jo enda tristere.. :(

 

Det som er trist er at så mange har et så distansert forhold til trening. Tenk alle de som ikke trener i det hele tatt og bare spiser junkfood. Det er faen meg tragisk. Kan nesten ikke understreke nok hvor positivt det er helsemessig med seriøs styrketrening/muskelbygging. Man slår mange fluer i en smekk.

- Blir sterkere

- Fremgang vil kreve et bra kosthold

- Støtter opp skjelettet og styrker ledd og sener

- Får mer energi

- Bedre søvn

- Bedre immunforsvar

- Bedre selvtillit

 

Dette med å få lav fettprosent er jo bare sunt i og med at man kutter ut sukker og usunt fett (som kroppen ikke trenger) samt at man gjerne trener kondisjon. Det er på ingen måte usunt å ha veldig lav fettprosent så lenge man har et bra kosthold.

 

Det va nok ikke snakk om å kutte ut ALL trening. For all del, styrketrening er supert, men så lav fettprosent er ikke pent imo. Men tøft at noen gjør det da :)

 

Btw Er det Eva Mendez over her? Flott kropp!

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Det som er trist er at så mange har et så distansert forhold til trening. Tenk alle de som ikke trener i det hele tatt og bare spiser junkfood. Det er faen meg tragisk. Kan nesten ikke understreke nok hvor positivt det er helsemessig med seriøs styrketrening/muskelbygging. Man slår mange fluer i en smekk.

- Blir sterkere

- Fremgang vil kreve et bra kosthold

- Støtter opp skjelettet og styrker ledd og sener

- Får mer energi

- Bedre søvn

- Bedre immunforsvar

- Bedre selvtillit

 

Dette med å få lav fettprosent er jo bare sunt i og med at man kutter ut sukker og usunt fett (som kroppen ikke trenger) samt at man gjerne trener kondisjon. Det er på ingen måte usunt å ha veldig lav fettprosent så lenge man har et bra kosthold.

Det er da ingen her som fordømmer trening, eller? Mulig at jeg er litt dårlig til å ordlegge meg riktig.

 

Jeg har bare sagt at når er har en såpass stor kropp som mannen som er avbildet har man etter min mening ett alt for stort fokus på kropp, kosthold og trening (noe som fort kan ligne på fanatisme). Fanatisme for meg (i alle former) er noe som jeg ser på som lite attraktivt. For all del, det kan godt være sunt for kroppen og er sikkert noen som har en sånn kropp i forbindelse med å være en idrettsutøver f.eks.

 

Å nei, jeg er nok ingen sofagris på 100 kilo som sitter med pottisen i den ene hånda og en og en halv literen med cola i den andre. Jeg trener ca. 3 ganger i uken fordi det er sunt for kroppen og jeg synes det er viktig å mosjonere, men ønsker ikke at det blir en faktor som tar unødvendig stor plass i livet mitt.

Endret av HannahMedTanna
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste er bare misunnelige på at folk gidder å stikke på treningsstudiet istedenfor å ligge på sofaen. Enn så lenge man ikke ser sånn her ut:

 

 

 

kev3.jpg

 

 

 

 

skal det mye til for at trening tar for mye "dyrbar" tid av livet ditt, for det er neppe mye bedre man kan bruke tiden på.

 

Mannen på bildet et par innlegg over her er for meg et sunt forbilde, de som skal begynne å kritisere han kan like greit bare holde kjeft og heller finne fram potetgull posen sin.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

De fleste er bare misunnelige på at folk gidder å stikke på treningsstudiet istedenfor å ligge på sofaen. Enn så lenge man ikke ser sånn her ut:

 

 

 

kev3.jpg

 

 

 

 

skal det mye til for at trening tar for mye "dyrbar" tid av livet ditt, for det er neppe mye bedre man kan bruke tiden på.

 

Mannen på bildet et par innlegg over her er for meg et sunt forbilde, de som skal begynne å kritisere han kan like greit bare holde kjeft og heller finne fram potetgull posen sin.

Unnskyld meg, men jeg prøver faktisk å holde diskusjonen her på et saklig nivå, da er det lite passende å komme med ting som ikke har noe med saken å gjøre.. Føler du at du har et stort behov for å forsvare at du trener mye ved å rakke ned på andre som ikke har de samme verdiene som deg selv? Hersketeknikken du bruker er jeg kjent med, jeg er ikke misunnelig, tvert i mot, la folk ha sine egne syn uten at du skal komme å si at det ene er bedre enn det andre. Jeg er en jente på 50 kilo, så har umulig så veldig mye ekstra flesk å dra på. Forøvrig har jeg sagt at jeg bruker tre dager i uken på treningsstudioet, noe som får være nok i seg selv, når det er selve mosjonen man er ute etter og ikke og ligne på en eller annen supermodell/ bøs paradisehotel lignende type. Jeg liker å bruke tiden min på litteratur, kunst, mote, piano, fløytespilling, turer i mark osv. Jeg har en hel haug skolearbeid i tillegg, så jeg kan forsvare hva jeg bruker tiden min til. Diskusjonsforum er bare en avkobling for min del.

Endret av HannahMedTanna
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg synes selv jeg har en bedre kropp enn "ikonene" til noen her inne. Det skal ikke så mye til, da min smak er noe helt annet. Jeg synes også min kjæreste har en LAAANGT bedre kropp en mange av "ikonene" her inne, og det er igjen ikke særlig rart.

 

Tesen "du er bare misunnelig", holder bare ikke mål :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Du lager bare unskyldninger for deg selv for at verken du eller kjærsten din er særlig deilige. Så lenge du tror på det selv lever du i en fin verden.

Lenke til kommentar

Non sequitur. Måten kun en sann idiot vil stå frem på.

 


 

Synes forresten Nina fra paradise 2012 har et ganske praktfult utseende. Litt lite fett på kroppen, men måler ganske høyt opp på min smak. Skikkelige pent smil gjør et godt arbeid for resten av kroppen:

paradise-nina2.jpg

paradise-nina.jpg

Endret av cuadro
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...