Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil nå si at den dama ser mye bedre ut enn Marlin monroe, og ho ble av mange betraktet som perfekt.

marilyn-monroe13.jpg

Smak og behag! Men i mine øyne er denne dama, ei feit "dundre"!

 

Feit? Kvinner skal ikke se ut som de fyrstikkene som går på moteuken i Milano. I mine øyne er denne dama nokså perfekt :yes: Kunne godt tenkt meg ett bilde av henne uten badedrakten :dribble:

Lenke til kommentar

Guttehofter?

Nei liker at det er litt luft mellom hoftene.

 

Luft mellom hoftene????

 

Guttehofter = smale hofter! Og da hoftene smalere enn brystet, sett forfra. Dermed blir det en guttekropp, med bryster. Lite sexy. Personlig så liker jeg slanke damer/jente, men ikke modelltynne guttekropper.

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Vil nå si at den dama ser mye bedre ut enn Marlin monroe, og ho ble av mange betraktet som perfekt.

marilyn-monroe13.jpg

Smak og behag! Men i mine øyne er denne dama, ei feit "dundre"!

 

Feit? Kvinner skal ikke se ut som de fyrstikkene som går på moteuken i Milano. I mine øyne er denne dama nokså perfekt :yes: Kunne godt tenkt meg ett bilde av henne uten badedrakten :dribble:

Som jeg skrev over, smak og behag! Jeg vet jo at det finnes NOEN menn, som liker slike kraftige og feite damer også. Til og med ennå feitere! Så lykke til med de feite, for dem er det mange av og du får ikke mange konkurenter. :) Personlig så er jeg heller aleine, enn å "bale" med noe slikt. Og når noen av dem tar kontakt, skygger jeg raskt unna. :)

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...