Gå til innhold

Army of Two anmeldelser


Nimrad

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne samle noen anmeldelser av Army of Two her nå som det nærmer seg release.

Har kun sett en på GameRevolver, men der fikk det overraskende bra score. Jeg hadde venta et snitt på 7-8, men her fikk det 8,7 og en bra konklusjon:

Overall:

Bottom line, EA has created a game that has captured our manhood, and hearts. This is truly a unique title, that has created a whole new way to play games. With any luck, we will see this one hit trilogy status in the next several years, as I just can’t get enough.

 

GameRevolver, 8.7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Terningskast 3 fra VG

 

"Det er plumpt, pubertalt, testosteron-amerikansk og faktisk ganske pinlig"

 

Ikke bra, men jeg elsker co-op, så skal ikke avskrive det helt ennå.

 

Nå tar jeg heldigvis VG sine omtaler like seriøst som Gamereactor sine, så jeg depper ikke nevneverdig av "slakten" deres.

Venter i spenning på mine faste nettsteder sine omtaler, da med mest vekt på Gametrailers sin dom.

Videoreviews bør være påbudt da bildene ofter sier uendelig mer enn 1000 ord.

Lenke til kommentar

Jeg synes VG's anmeldelse nesten var merkelig. Det var farget av egen politisk oppfatning og det bestemmer terningkastet mer enn selve spillbarheten. Det er greit å heise flagg å si hvor man står. Men om man dreper folk som soldat i den amerikanske/britiske hær (Cod4) eller som leiesoldat for å tjene penger, går ut på det samme egentlig Et menneskeliv er et menneskeliv, og tapet av det er like tragisk om den som holder geværet får betalt av hæren eller pengene går inn på hemmlig konto i Sveits.

 

Det VG skriver om selve spillet er at det ER bra! Og terningen kommer som følge av dette:

For å sette nettopp dette i perspektiv: hvis jeg skulle ha sett bort fra den kontroversielle innpakningen, ville jeg ha havnet på en sterk firer på terningen.

 

Aahh. Hadde bare alle spill vært om små rørleggere med barter og merkelige verdener full av sopp og prinsesser.

 

Jeg har ikke spilt Army of Two ennå. Kanskje det suger mega og skulle hatt terningkast 2 istedet. Men i utgangspunktet synes jeg det er litt feil at journalistens ønske om å fremstå som politisk korrekt skal trekke terningen nedover når han selv sier at spillet egentlig er et kast over.

Lenke til kommentar
Synest spelet ser artig ut. Og blir nok eit kjøp. Men ikkje eit spel eg stiller meg opp utanfor butikken for. :-)

 

Kjem til å kjøpe det ein gong eg er på elkjøp saman med ein kompis. Ikkje eit spel eg satsar på å spele singleplayer.

Du syns ikke noe særlig om det, men vil allikevel gi elkjøp 600 for det? Gjør deg selv en tjeneste og bestill det på www.movietyme.com for 320 kroner og ha det liggende klar. Bare husk å be dem merke med $20. Er forøvrig det samme jeg skal gjøre. Kjøper det og kommer til å vente til jeg og en kompis spiller det et par kvelder.

 

edit: Tok det for gitt at du skulle ha det til PS3 og plutselig ble jeg klar over hvor glad jeg er for at den er sonefri på spill :p

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...