Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Vel, har aktivert konto nr 1, så da jeg må oppgradere buddy-trial-kontoen og før dem kan brukes på samme navn? Vil jeg ikke gå glipp av de 20 gratis trial-dagene da? :(

 

EDIT: Ai, ai! Jeg skjønner! Greia er at man ikke kan ha to kontoer registrert på samme person, hvor én er trial-konto, innlogget samtidig :D

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har aktivert konto nr 1, så da jeg må oppgradere buddy-trial-kontoen og før dem kan brukes på samme navn? Vil jeg ikke gå glipp av de 20 gratis trial-dagene da? :(

 

EDIT: Ai, ai! Jeg skjønner! Greia er at man ikke kan ha to kontoer registrert på samme person, hvor én er trial-konto, innlogget samtidig :D

 

Ding ding ding! Vi har en vinner. Her er en safari kjeks.

 

Kjøper du 3/6/12 måneder får du mer rabatt jo flere måneder du kjøper. Selv kjøpte jeg 3 måneder, og sparte inn 1 måned per 5 måneder. Kjøper du 12 måneders subscription sparer du en MASSE penger.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er på jakt etter en 0.0 corp med systemer som jeg kan mine i og som er mer aktive en corpen jeg er i nå (er stort sett bare fem stykket pålogget hele tiden og de gjør ingenting og er bare i highsec). Anyone?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Om et pvp-corp som krever lite SP og er med i en allianse som prøver å få et fotfeste i 0.0 er interessant, send meg en pm.

 

Corpet jeg er med er åpent for nye medlemmer, og man kan få prøvd seg litt på pvp selv om man kun klarer å fly en frigate. (+ skip-erstatningsgaranti for tap i organiserte aktiviteter. mister du skipet så får du et nytt.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Hva går egentlig PvE i EVE ut på? :p

 

Missionrunning. Om du har spilt WoW kan det sammenlignes med evigvarende daily-quests med diverse ting som påvirker dem (i hovedsak social-related skills som gir deg mer penger, loyalty points og standing osv). I hovedsak warper man bare inn på en site og dreper alt som beveger seg, warper ut, kommer tilbake og salvager masse stuff, warper tilbake og lagrer alt og leverer missionet /repeat. :p

Lenke til kommentar

Hva går egentlig PvE i EVE ut på? :p

 

Missionrunning. Om du har spilt WoW kan det sammenlignes med evigvarende daily-quests med diverse ting som påvirker dem (i hovedsak social-related skills som gir deg mer penger, loyalty points og standing osv). I hovedsak warper man bare inn på en site og dreper alt som beveger seg, warper ut, kommer tilbake og salvager masse stuff, warper tilbake og lagrer alt og leverer missionet /repeat. :p

 

Ikke glem sleepers. Veldig gøy å ta sleeper sites :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...