Gå til innhold

Hvor mye koster en kinobillett der du bor?

mushi

Priser på kinobiletter der du bor  

142 stemmer

1. 1. Hvor mye koster en kinobilett der du bor?

• Under 70 kr.
      4
    • 70 - 80 kr.
      36
    • 81 - 90 kr.
      67
    • 91 - 100 kr.
      33
    • Over 100 kr.
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

85kroner her i moss. :) syns det er helt greit

Også tror jeg prisen dobles hvis du skal se film i luksussalen, uten at jeg skal si meg helt sikker på det :hmm:

Skrevet

pleier som regel å betale ca 90 kr for en bilett, og det er da i helgene. om jeg tar meg til luksus-salen så må jeg opp i 140 :p dette er da på kino 1 i Sandnes.

Skrevet

THX-salen på Verdal Kino har vel en gjennomsnittspris på 90 kroner billetten.. (På de filmene jeg ser, i hvert fall..)

Mener å huske at jeg leste at vi har Norges dyreste kinobilletter.. :thumbup:

Skrevet
$9.50 her i Ottawa, saa rundt 55 kr. Saa naar jeg flytter tilbake til Oslo tror jeg at kino besoeket mitt kommer til aa falle drastisk.

Er det så mye dyrere i Canada enn i USA? Når jeg bodde i Bismarck betalte jeg $7.75.

Her på Geilo koster det vel 50 kroner!

Skrevet
Hva er egentlig en luksussal?

Her i Moss har vi 4 saler pluss 1 luksussal. I luksussalen er det store, digge skinnseter, 2 armlener til hver stol ( 1 på hver side) pluss at alle får hvert sitt lille bord å sette popkorn, brus og andre ting på :) Digg egentlig

Skrevet
$9.50 her i Ottawa, saa rundt 55 kr. Saa naar jeg flytter tilbake til Oslo tror jeg at kino besoeket mitt kommer til aa falle drastisk.

Er det så mye dyrere i Canada enn i USA? Når jeg bodde i Bismarck betalte jeg $7.75.

Her på Geilo koster det vel 50 kroner!

Er en markant forskjell ja, prisene henger etter her, selv om dollaren har saa aa si den samme verdien naa. (CA$1 = US$1.02)

Skrevet
Det har ligget på mellom 80 og 90 kr. stort sett.

Vi får heller glede oss til det nye senteren på Kilden blir ferdig, mushi. :)

Veit du hva prisen vil bli der?

Skrevet

Det tror jeg ingen veit, men siden det da blir konkurranse, håper jeg at premiere-filmene blir billigere. sist jeg var på kino og så en film som ikke var premiere kosta det 95 kr, tørr ikke tenke på hva en film koster første dagen :ohmy:

Skrevet

Det tror jeg ingen veit, men siden det da blir konkurranse, håper jeg at premiere-filmene blir billigere. sist jeg var på kino og så en film som ikke var premiere kosta det 95 kr, tørr ikke tenke på hva en film koster første dagen :ohmy:

får satse på at konkurransen er beinhard!!!! da blir det billigere for oss kunder:)

Skrevet (endret)

80-90 kroner her i Arendal.

Det dyreste jeg har betalt var vel rundt 130 for King Kong, og det var ikke premiere en gang. :/

Endret av Knewt
Skrevet

Prisen blir vel noe rundt det samme vil jeg tro. Man det blir jo 9 saler, så det skal være nok av filmer å velge mellom. :)

Skrevet

Prisen blir vel noe rundt det samme vil jeg tro. Man det blir jo 9 saler, så det skal være nok av filmer å velge mellom. :)

såpass :) får Håpe Frank Inviterer oss til invielsesfest da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...