Gå til innhold

Hvor mye koster en kinobillett der du bor?


mushi

Priser på kinobiletter der du bor  

142 stemmer

  1. 1. Hvor mye koster en kinobilett der du bor?

    • Under 70 kr.
      4
    • 70 - 80 kr.
      36
    • 81 - 90 kr.
      67
    • 91 - 100 kr.
      33
    • Over 100 kr.
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig en luksussal?

 

Her i Moss har vi 4 saler pluss 1 luksussal. I luksussalen er det store, digge skinnseter, 2 armlener til hver stol ( 1 på hver side) pluss at alle får hvert sitt lille bord å sette popkorn, brus og andre ting på :) Digg egentlig

Lenke til kommentar
$9.50 her i Ottawa, saa rundt 55 kr. Saa naar jeg flytter tilbake til Oslo tror jeg at kino besoeket mitt kommer til aa falle drastisk.

Er det så mye dyrere i Canada enn i USA? Når jeg bodde i Bismarck betalte jeg $7.75.

 

Her på Geilo koster det vel 50 kroner!

Er en markant forskjell ja, prisene henger etter her, selv om dollaren har saa aa si den samme verdien naa. (CA$1 = US$1.02)

Lenke til kommentar
Det har ligget på mellom 80 og 90 kr. stort sett.

Vi får heller glede oss til det nye senteren på Kilden blir ferdig, mushi. :)

 

Veit du hva prisen vil bli der?

Det tror jeg ingen veit, men siden det da blir konkurranse, håper jeg at premiere-filmene blir billigere. sist jeg var på kino og så en film som ikke var premiere kosta det 95 kr, tørr ikke tenke på hva en film koster første dagen :ohmy:

Lenke til kommentar
Det har ligget på mellom 80 og 90 kr. stort sett.

Vi får heller glede oss til det nye senteren på Kilden blir ferdig, mushi. :)

 

Veit du hva prisen vil bli der?

Det tror jeg ingen veit, men siden det da blir konkurranse, håper jeg at premiere-filmene blir billigere. sist jeg var på kino og så en film som ikke var premiere kosta det 95 kr, tørr ikke tenke på hva en film koster første dagen :ohmy:

 

får satse på at konkurransen er beinhard!!!! da blir det billigere for oss kunder:)

Lenke til kommentar
Det har ligget på mellom 80 og 90 kr. stort sett.

Vi får heller glede oss til det nye senteren på Kilden blir ferdig, mushi. :)

 

Veit du hva prisen vil bli der?

Det tror jeg ingen veit, men siden det da blir konkurranse, håper jeg at premiere-filmene blir billigere. sist jeg var på kino og så en film som ikke var premiere kosta det 95 kr, tørr ikke tenke på hva en film koster første dagen :ohmy:

Prisen blir vel noe rundt det samme vil jeg tro. Man det blir jo 9 saler, så det skal være nok av filmer å velge mellom. :)

Lenke til kommentar
Det har ligget på mellom 80 og 90 kr. stort sett.

Vi får heller glede oss til det nye senteren på Kilden blir ferdig, mushi. :)

 

Veit du hva prisen vil bli der?

Det tror jeg ingen veit, men siden det da blir konkurranse, håper jeg at premiere-filmene blir billigere. sist jeg var på kino og så en film som ikke var premiere kosta det 95 kr, tørr ikke tenke på hva en film koster første dagen :ohmy:

Prisen blir vel noe rundt det samme vil jeg tro. Man det blir jo 9 saler, så det skal være nok av filmer å velge mellom. :)

 

såpass :) får Håpe Frank Inviterer oss til invielsesfest da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...