Jump to content
Sign in to follow this  
mushi

Hvor mye koster en kinobillett der du bor?

Priser på kinobiletter der du bor  

142 members have voted

1. 1. Hvor mye koster en kinobilett der du bor?

• Under 70 kr.
      4
    • 70 - 80 kr.
      36
    • 81 - 90 kr.
      67
    • 91 - 100 kr.
      33
    • Over 100 kr.
      2

Recommended Posts

De siste årene har kinoprisene gått veldig opp. Hver kino bestemmer selv hva de vil ta og her i byen var det tidligere to kinoer, men nå bare en. Dermed har det blitt ganske dyrt å gå på kino.

Hvor mye koster en vanlig voksenbillett (ikke premiere) i din by og hvor bor du?

Edited by mushi

tror det er voksen. 75,- er det vel, husker det var mye billigere før i alle fall. kiosken er jo rene røveriet også! :thumbdown:

bor i brandbu, og dermed er det lille "Brandbu Kino"

Edited by pekka1991

Det har ligget på mellom 80 og 90 kr. stort sett.

Vi får heller glede oss til det nye senteren på Kilden blir ferdig, mushi. :)

Edited by datating

Bestilte nettopp nå to billetter til kveldens visning av No Country for Old Men på Møllebyen Kino i Moss. Jeg betalte 90 kroner billetten, også skulle Bilettluka.no ha en drøy tier i gebyr da.

Jeg personlig har ikke noe problem med å betale den prisen, men den høye prisen gjør tydeligvis at mange andre vegrer seg for å gå på kino. Noe som ble ganske tydelig da jeg bestilte billetter nå istad, det var faktisk kun tre reserverte seter til storfilmen No Country for Old Men dagen etter premieren, og det var de tre helt oppe til høyre som alltid pleier å være holdt av, jeg antar det er kinoen selv som alltid holder av disse setene. Så med det i tankene har jeg ett problem med den høye prisen, kinoer er der for å bli benyttet av folket.

Jeg betaler cirka 85kr (tror jeg) og litt høyrer pris på premiere biletter. Viss det er en film jeg har lyst til å se så betaler jeg gledelig de kronene det koster. Men det har blitt mindre og mindre kino på meg i det siste.

Bor på Levanger, men Levanger Kino er helt forferdelig, så jeg pleier å dra på THX-salen på Verdal Kino, ca 80 kr tror jeg.