Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp


lolidude

Anbefalte innlegg

Surfer rundt på nintendo forumet nå mens jeg gråter en skvett fordi jeg trodde ikke Brawl kom i dag heller. Mens jeg sitter her kommer moren min inn og kviner over at jeg får så ofte pakker (spill/film) i posten og gir meg en pakke som så klart inneholder Super Smash Bros Brawl.

 

jaaaa! *gledestårer*

 

Fikk freeloader tidligere i uka.

Hva er adressen til Nintendo forumet? Er det ikke nede?

 

Mener du dette ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Surfer rundt på nintendo forumet nå mens jeg gråter en skvett fordi jeg trodde ikke Brawl kom i dag heller. Mens jeg sitter her kommer moren min inn og kviner over at jeg får så ofte pakker (spill/film) i posten og gir meg en pakke som så klart inneholder Super Smash Bros Brawl.

 

jaaaa! *gledestårer*

 

Fikk freeloader tidligere i uka.

Nesten som meg, men det var at det lå en lapp blandt de to avisene som lå der. Betaler gjerne 174 kr ekstra(toll) for det. Skal hente den straks, jippii. ^^ Min nittende ventedag.

Lenke til kommentar

GuD! Eg hadde håpa å få det idag! Men neida... Eg får melding av mamma på skulen "spelet ditt har komt i dag". Eg kjenner følelsane blussar opp i meg! Eg galmannskjører heim og når eg kjem inn får eg ein kraftig smell på pungen. Det var spelet frå bytteklubben som var komt, ikkje brawl + freeloader =/ Jaja, eg har no fått kost meg 4 timer i Rapture City i dag då :D

Lenke til kommentar
Det skal og seiast at eg nettopp har fått låne Resident Evil 4 til GC (av søskenbarnet mitt), så eg står eigentleg framfor eit luksusproblem. I tillegg til dette er det masse drit på skulen for tida.. Gahh.. Eg treng fleir timar i døgnet!

 

Ja, er det noe jeg merker er det at det er altfor få timer i døgnet XD Plagsomt.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har fått Freeloader og SSBB. Men tidligere i dag da jeg og en kamerat spilte så fikk vi plutselig en melding som sa følgende "The game disc can not be read." eller noe lignende. Har dere vært borti dette før? Dette skjedde da vi loadet inn peach fra The great Maze. Og det skjer gjentate ganger på Event 3 med Fox og det final smash oppdraget.

 

Men ellers så funker alt stårlende, bare litt frusterende at vi ikke kan fullføre hele spillet pga. dette. :/

Lenke til kommentar

Kan jo bidra med litt "informasjon" ved å si at det aldri har skjedd med meg. Har spilt alle eventsa,har alle karakterer osv. Min wannabeteknisk side har lyst å spørre om dere putter freeloaderen inn 2 ganger før dere setter i spillet, og lurer på om det kan hjelpe?

 

Eller tar dere freeloaderen ut for fort,slik at den ikke får "gjort jobben skikkelig"?

Regner med jeg har gjort meg fortjent til å bli ledd av med disse geniale tipsene, men skrev det likevel :p

Lenke til kommentar
Kan jo bidra med litt "informasjon" ved å si at det aldri har skjedd med meg. Har spilt alle eventsa,har alle karakterer osv. Min wannabeteknisk side har lyst å spørre om dere putter freeloaderen inn 2 ganger før dere setter i spillet, og lurer på om det kan hjelpe?

 

Eller tar dere freeloaderen ut for fort,slik at den ikke får "gjort jobben skikkelig"?

Regner med jeg har gjort meg fortjent til å bli ledd av med disse geniale tipsene, men skrev det likevel :p

 

Jeg tar den kun 1 gang i. Men jeg tror nok dette er et vanlig støvproblem. Har lest litt rundt på nettet og det viser seg at de fleste får denne pga. støv på laseren. Får se om det fikkser seg i løpet av uka. Men er litt merkelig at det kun skjer på spessiele events mens jeg kan spille helt feilfritt på vanlig brawl. Jaja.. Det kuleste er jo tross alt vanlig brawl da. =)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Har fått Freeloader og SSBB. Men tidligere i dag da jeg og en kamerat spilte så fikk vi plutselig en melding som sa følgende "The game disc can not be read." eller noe lignende. Har dere vært borti dette før? Dette skjedde da vi loadet inn peach fra The great Maze. Og det skjer gjentate ganger på Event 3 med Fox og det final smash oppdraget.

 

Men ellers så funker alt stårlende, bare litt frusterende at vi ikke kan fullføre hele spillet pga. dette. :/

 

Det har skjedd meg én, kanskje to ganger.

Lenke til kommentar
Om det er støv på laseren som forårsaker dette, må jeg si meg skuffet. Er det meninga vi skal sende wii'n inn til reparasjon annenhver måned, da? Nintendo bør finne på noe for å fikse det problemet der permanent..

 

Er helt ubrukelig ja... Det har blitt enda værre nå til og med. Nå Får jeg meldinga helt tilfeldig uansett hvor jeg er på spillet. Spilte ca 4 timer med noen kamerater i går og da fikk vi meldinga 3 ganger på de 4 timene. Det er jo ikke så stress å sette CD-ene inn og ut igjen men... Er frustrerende å tenke på at jeg ikke kan ta eventene og kanskje ikke fullføre SSE.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke spille 4 player. Jeg har spillt 3 player før, men nå kan jeg ikke det lenger. Får den feilmeldinga igjen og igjen. >< Jeg tror fremdeles 2-player går fremdeles. Virker som om problemet blir værre og værre. På vanlig events, 1-player og sånt går alt helt fint. Online skjer det noen ganger, og noen spillere nekter den meg å spille med når den først er i gang.

 

Det å ta cdene ut og inn er veldig stress når du må gjøre det mange ganger.

Lenke til kommentar

På min Wii er problemet såpass at jeg såvidt får startet spillet. Sist gang brukte jeg 15 minutter på å sitte og bytte skiver til wii'en plutselig aksepterte den. Det jeg synes er helt idiotisk er at den prøver skiva og så spytter den ut igjen med en gang om den ikke "leser". Hadde den istedenfor brukt flere forsøk hver gang er det ikke sikkert problemet hadde vært så stort.

 

Jeg har dog ikke opplevd at brawl har klikket etter å ha fått det igang. Men er jo sykt kjedelig å måtte bytte disker så lenge hver gang man skal spille da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...