Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp


lolidude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lasta ned ny update pga wii store og no fungere ikkje brawl lenger med freeloaderen. Er jævla sur på meg sjølv fordi eg gjorde det, og no advarer eg dykk i mot å gjere samme feil som meg.

 

Jøss. Da kom den "uheldige bivirkningen" faktisk enda fortere enn jeg trodde.

 

Problemet er bare at man etterhvert TVINGES til å laste ned oppdateringer - ellers kjører ikke lenger channels eller nye spill.

 

Har bestemt meg for å kjøpe amerikansk Wii nå.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
eg fiksa det, var noko tull med video innstillingane sidan sist eg brukte den, så no prob

 

Godt å høre. Synes dette var litt vell fort. Særlig da jeg fremdeles venter på pakken med FreeLoader+Brawl og lastet ned seneste oppdatering i går.

 

Da kan amerikanske maskin utsettes. Kjøper den dag FreeLoaderen ikke kjører.

Lenke til kommentar
eg fiksa det, var noko tull med video innstillingane sidan sist eg brukte den, så no prob

 

IKKE SKREM MEG SÅNN! Goddaimn. Freeloaderen og Brawl kommer nok på tirsdag, for da begynner Posten å levere igjen, hvis det ikke hadde virka da hadde jeg... GRÅTT.

Endret av Olav93
Lenke til kommentar

Måtte bite i gresset og har bestilt freeloader og Brawl nå. Har ikke spilt SSmB siden N64, så håper det er så bra som alle sier :!: Skader jo ikke at det er en god del biligere heller da, ligger jo på ca 53 CAD inkludert frakt for de aller fleste spill.

Noen som vet om BWII funker med freeloader?

Endret av Francesca_
Lenke til kommentar
eg fiksa det, var noko tull med video innstillingane sidan sist eg brukte den, så no prob

 

IKKE SKREM MEG SÅNN! Goddaimn. Freeloaderen og Brawl kommer nok på tirsdag, for da begynner Posten å levere igjen, hvis det ikke hadde virka da hadde jeg... GRÅTT.

 

Fikk hjertet i halsen selv. Får forhåpentligvis pakken iløpet av uka som kommer. :p

Lenke til kommentar
Anbefaller dere å lese dette http://wiinewz.com/forums/nintendo-news/67...e-your-wii.html

 

Nintendo har kommet med en update som enda ikke er aktivert. Men når den blir aktivert vil ingen trucha signerte disker kjøre lenger, aka freeloader

 

Så lenge jeg ikke går glipp av noe kult ved å ikke oppdatere så... Jeg skal passe meg for farlige updates ass!

Endret av Olav93
Lenke til kommentar

Jeg skal i hvertfall ikke oppdatere på en god stund. De tingene vi har fått til nå gjennom updates kunne jeg lett levd uten, så tror jeg skal klare meg. Om versjon 3.6 eller noe har med en veldig kul funksjon, kontakter jeg bare codejunkies og får den oppdaterte versjonen tilsendt.

 

Men blir nesten litt såret av Nintendos iherdige innsats for å hindre oss Europeere å nyte Brawl ... :p Kunne de ikke bare la den være i fred? :ermm:

 

EDIT: Det er safe å ha Wii-en koblet til internett vel? Du blir vel aldri tvunget til å oppdatere firmwaren? For da tør jeg ikke ha den online i det hele tatt :ph34r:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Aprilsnarr ja :p

Synes egentlig det var litt tidlig.

 

 

Det største problemet er at Nintendo har begynt å kreve systemoppdateringer for å kjøre nye spill. De fleste spill som kommer nå har seneste oppdatering innebygget og krever installasjon av denne for å kjøre spillet.

 

Ja, men denne biffen skal jo den "alternative" metoden fikse. På samme måte som med Super smash, dette har jo firmware innebygget - men freeloader går rundt den og installerer bare det en trenger for å spille spillet. Om dette virker på alle fremtidige spill er vanskelig å si.

 

Folk sier at en faktisk bør bruke freeloaderen hver gang en prøver et nytt spill i Wii-en - PAL eller NTSC - slik at en ikke updater firmwaren med et uhell.

Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaringer ang support hos codejunkies?

Må ha rotet bort freeloadern min et eller annet sted, ville tippe posten... så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Ser ikke ut til at de har lyst til å svare på mail heller.

 

Forøvrig imponert over play-asia. Bestilte spill på torsdag, ble sendt fredag (forrige uke), i postkassen min idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...