Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp


lolidude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jo over all forventning at jeg skulle få Brawl så fort! Har ikke testa enda, for er litt skeptisk til om jeg må online og oppdatere wii'n først. Har aldri gjort dette nemlig. Men! Har tenkt å teste nå, med dobbel freeloader innputtings metoden tenkte jeg.

Redigerer posten og gir beskjed om hvordan det gikk straks.

 

Rapport: Det virka fint, selv om jeg aldri har oppdatert firmwaren på wii'en min. Satte freeloaderen inn 2 ganger før jeg putta i smash. Stressa litt, men fant ut at jeg ikke hadde satt wii'n min til 60 hertz. Når jeg fiksa det så funka alt fint. Men nå var det back to buisiness!! :D

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvordan er oppløsningen og bildeformatet til dere?

 

Jeg har en komponent-kabel koblet til en 720p-prosjektor. I hovedmenyen til Wii får jeg 525p (:confused:) men i Smash Bros går det over til interlaced.

I tillegg så vil ikke widescreen fungere. Den presser bare bilde sammen.

 

Noen som har fått det til litt bedre?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Alltidrett: Ka slags versjon har du på firmware-en? SIa du aldri har oppdatert før rekna eg med du har 3.0? (sia eg heller aldri har gjort).

 

So viss d funka me dg so sleppe eg å ta den online og oppdatere me andre ord. HAdde vore flott om du kunne ha gått inn på settings og sjekka ka versjon du har. Tusen takk.

 

Og HF alle som har spelet+freeloader ! :D

Lenke til kommentar
Noen som vet om det kommer til å fungere fint å spille mot andre europeske over nett med en amerikansk brawl?

 

Ja... Det skulle da vel gå bra det? Selv om de som er europeiske nok blir vist som amerikanske p.g.a det amerikanske spillet?

Endret av Olav93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...