Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp


lolidude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette begynner jeg virkelig å bli dritt lei. Jeg har noe som ligner mistenkelig på en ripe, kansje det har noe med saken? Virker som om det er noe maskinen har laget i såfall, for den er fuckings rund. Mener å huske å se den som en halvsirkel en gang. den gikk likson ikke helt rundt, men litt senere ble den helt rundt.

 

photo366dm5.jpg

Lenke til kommentar
COD4-discen min (360) fikk en lignende ripe. Men en kompis hadde heldigvis et slags repair-kit som faktisk funka. Det var ikke noe du smurte på, maskinen pusser ned det beskyttende laget ytterst slik at skrapen forsvinner på en måte. Har ikke hatt et problem med den siden.

 

Jeg hadde samme problem. Fikset det med å bruke en qtips til å slipe vekk ripen. Funket helt glimrende. Som han før meg er det bare det beskyttende laget ytterst på cden som er ripet, ikke dataen.

Lenke til kommentar

Idag kom endelig brawl i hus, men får jeg loadet det, neida :thumbdown: Har prøvd en halvtime nå med både vanlige og alternativ metode. En gang poppet brawl opp i wii menyen, men så ble skjermen svart. Hjelp! Har version 3.0E på Wiien nå, har dette noe å si? Burde kanskje oppdatere til 3.2?

Lenke til kommentar

Gå inn på disc channelen/disc menyen og sett så i freeloader. Vent til de to stripene har gått fra høyre til venstre på tv skjermen TO ganger, ta ut freeloader og sett i brawl ganske kjapt etterpå. Det var da den "vanlige" måten. Jeg bruker den alternative hver gang, fordi jeg har en fiks idé om at noe kan gå galt om jeg ikke gjør det.

 

Du vet det nok, men med den alternative måten tar du ut freeloader etter stripene har gått TO ganger over skjermen, og gjentar prosessen en gang til før du hiver i brawl. Har samme wii versjon som deg, så det bør gå.

 

Ikke glem å gå inn på menyen til wii'en og skift til 60 Hertz modus. Det er viktig, virker ikke ellers. Stressa litt først jeg også før jeg fant ut det med 60 hertz..

Lenke til kommentar
Hjalp å oppdatere til versjon 3.2, funker nok ikke så bra med 3.0...så nå er alt i orden og jeg har prøvd Brawl! Bare synd jeg egentlig ikke har tid, eksamen om 2 uker...

Meg då? Brawl er endelig kommet, GTA IV kjem snart, eg har ei veke med heildagsprøver om du veker, så heile russetida (som eg sjølvsagt gleder meg til) for 3-4 eksamener. Jay, blir mykje speling framover :(

Lenke til kommentar
Til folk sin opplysning ;

 

Mario Kart Wii funker ikkje via Freeloader.

 

Den europeiske oppdateringen i MKWii skal visst ikke sperre Freeloaderen i alle fall...

 

OK guys & girls, good news all around! I found MKWii in Paris today, popped the game in my 3.2E PAL Wii, launched the game without any kind of update, played online with sound, installed the MK Channel, went back to the Wii menu, popped in the Freeloader and launched SSBB without any problem.

 

Chibbi Brady

Member

(Today, 02:37 PM)

Reply | Quote

 

#710

Good news for people with a PAL Wii, Freeloader and Brawl. Everything works fine. The update that comes with MK is 3.2E, which was released a few weeks back. There's no problem about putting in MK and playing straight away. I tested Freeloader with Brawl afterwards and it's perfect. I spent about 20 minutes testing it on 2 Wiis(3.2E) today and both ran it perfectly. Wasn't actually working today but went in to pick up MK early and it works perfectly on my PAL machine at home and so does Brawl. Great news. :)

 

We also got in a huge amount of MK, 70 in total and something like 40 wheels. Keep in mind we're only a small shop as well.

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt mario kart wii (pal) og måtte innstallere updaten som ligger på spillet. Jeg har også firmware 3.2E. Jeg er litt usikker, vil super smash bros. brawl (ntsc) fungere med bruk av freeloader fra codejunkies? Altså med firmware 3.2E og updaten på mario kart wii..

Jeg har lest litt av hvert, men kan noen bekrefte at det faktisk fungerer?

Lenke til kommentar
Jeg har nå kjøpt mario kart wii (pal) og måtte innstallere updaten som ligger på spillet. Jeg har også firmware 3.2E. Jeg er litt usikker, vil super smash bros. brawl (ntsc) fungere med bruk av freeloader fra codejunkies? Altså med firmware 3.2E og updaten på mario kart wii..

Jeg har lest litt av hvert, men kan noen bekrefte at det faktisk fungerer?

 

Les 3 poster lengre opp :p Der er noen som bekrefter at det funker helt fint.

Lenke til kommentar
Jeg har nå kjøpt mario kart wii (pal) og måtte innstallere updaten som ligger på spillet. Jeg har også firmware 3.2E. Jeg er litt usikker, vil super smash bros. brawl (ntsc) fungere med bruk av freeloader fra codejunkies? Altså med firmware 3.2E og updaten på mario kart wii..

Jeg har lest litt av hvert, men kan noen bekrefte at det faktisk fungerer?

 

Les 3 poster lengre opp :p Der er noen som bekrefter at det funker helt fint.

 

Ja det stemmer nok det :p Ifølge han så var det ingen update på mkwii, men jeg måtte hvertfall ta en update for å spille det selv. Men den updaten har vel med andre ord ingen innvirkning på freeloader+brawl da skjønner jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...