Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp


lolidude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Info om hvordan Freeloader fungerer det?

Vel, freeloader er ganske enkelt. Du kjører freeloaderdisken i konsollen og kjører et program fra den. Så tar du den ut å setter i det spillet du vil spille og starter det, vanskeligere er det ikke, mye enklere enn å modde/chippe konsollen om du vil spille importerte spill

 

En ulempe kan være at Nintendo kan blokkere for bruk av freeloader med en oppdatering om de vil, men det skjer nok ikke med en gang uansett.

Lenke til kommentar
Info om hvordan Freeloader fungerer det?

Vel, freeloader er ganske enkelt. Du kjører freeloaderdisken i konsollen og kjører et program fra den. Så tar du den ut å setter i det spillet du vil spille og starter det, vanskeligere er det ikke, mye enklere enn å modde/chippe konsollen om du vil spille importerte spill

 

En ulempe kan være at Nintendo kan blokkere for bruk av freeloader med en oppdatering om de vil, men det skjer nok ikke med en gang uansett.

Men vil den funke på smash bros og mario kart?

Og hvorfor gidder folk og chippe wiien sin vist det er så enkelt?

Hvem andre fordeler er det med og chippe den?

Lenke til kommentar
Men vil den funke på smash bros og mario kart?
Det får vi nok dessverre ikke vite helt sikkert før noen har prøvd det, men det vil jeg tro skal gå bra. Med mindre Nintendo legger in en sperre for det e.l.
Og hvorfor gidder folk og chippe wiien sin vist det er så enkelt?
Freeloaderen har kommet først nå, så chipping har til nå vært den eneste metoden å spille importerte spill
Hvilke andre fordeler er det med og chippe den?
Det får noen andre ta, personlig ser jeg ikke noen fordeler med chipping sammenlignet med Freeloader, men det er jo min mening da Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Den der er vel først og fremst for Gamecube-spill. Fungerer den med Wii-spill også? :hmm:

 

Den forrige freeloaderen ble hvertfall blokkert i oppdatering 3.0, så tar vel ikke så lang tid før denne stoppes også

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Den forrige Freeloaderen til Wii var bare for å spille GC spill på ja, men denne nye støtter også Wii spill, det står jo ganske rett fram på siden:

Wii FreeLoader lets you play ANY region of Wii or GameCube game on your Nintendo Wii

Edit: dessverre er det en sjanse for at den blir blokkert ja, de skulle heller satset på en USB dings som man kunne oppdatere programvaren på slik at Datel bare kunne kommet med en ny oppdatering om Nintendo hadde blokkert den

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar
Men vil den funke på smash bros og mario kart?

 

Hvorfor vil du bruke den til Mario Kart? Det kommer jo til europa før det kommer til statene ...

 

Blokkering kan sikkert komme med en fremtidig oppdatering, men jeg krysser fingrene og håper på det beste. I verste fall har jeg tapt noen hundrelapper, og Brawl er verdt den sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...