Darth Reidar Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Fokus på ergonomi og komfort paret med mange funksjonsknapper. Suksessformel eller ei? Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det nevnes en merkelig tilknytning til Microsoft. Betyr det at Logitech ikke gidder å levere en Linux-driver for spesialtastene? Ikke at det passer for meg uansett når det mangler både volum-hjul og scrolle-hjul, samt har en ustandard layout og høye taster. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 bra at dere trekker for forsøk av installering av yahoo toolbar, det er mildt sagt irriterende når produkter som har nada med toobaren å gjøre som default installerer det, for mindre erfarne brukere er det sikkert endel som går i fella også. AtW Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er det samme høyde på alle tastene? Lenke til kommentar
GA Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 HAr dette selv på jobben og det er faktisk utrolig behagelig etter en periodes bruk. Det er ikke samme høyde på tastene nei. Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Slettet av brukeren... Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Har selv hatt et slikt tastatur (riktignok den trådløse utgaven, men de er make) siden jul, og må si meg meget fornøyd. Selv om tastene er litt annerledes fra "normale" keyboard er det ikke så mye at det blir uvant, så for meg trengtes det nesten ingen tilvenning. også godt med fullt programmerbare funksjonstaster (mine starter bl.a. firefox, media player classic, skype og fraps). Eneste jeg savner fra mitt gamle logitech navigator SE keyboard er scrollehjulet på venstresiden av keyboardet, som var greit å ha når jeg spiste skiver med høyrehånden. Men at det ikke passer for gamere er jeg meget uenig i, Har aldri hatt noen problemer med dette keyboardet i spill. tvert i mot vil jeg si at et ergonomisk keyboard er bedre enn et vanlig utformet et. så hvorfor dere mener dette skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det nevnes en merkelig tilknytning til Microsoft. Betyr det at Logitech ikke gidder å levere en Linux-driver for spesialtastene? Ikke at det passer for meg uansett når det mangler både volum-hjul og scrolle-hjul, samt har en ustandard layout og høye taster. nå har jeg ikke lest artikkelen, men om tastaturet er designet på rette måten så trenger en ikke driver for å få tilgang til dem i linux... fyr opp xev i ett terminalvindu, trykk på tastene, og se hva for trafikk som dukker opp... funker fint for alt utenom to taster på ett creative tastatur jeg bruker for tiden... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Noen MS-symboler på tastene er jo ikke unaturlig siden de aller fleste bruker MS-programvare og kjenner symbolene. Man velger jo selv hvilke programmer man ønsker å starte med de ulike spesialtastene. Det plager ikke meg om jeg må trykke på IE-symbolet for å starte Firefox. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Fint tastatur - men hvorfor må Logitech på død og liv bruke de feilsnudde navigasjonsknappene (ins/del/home/end/pgup/pgdn) med overdimensjonert delete knapp? Liker Logitech, men må kjøpe tastatur fra Microsoft hvis jeg skal kunne jobbe nogenlunde effektivt. Nå er jo tastatur et av Microsoft sine bedre produkter (selv til linux), så er vel ikke det store tapet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Utseendemessig så tastaturet virkelig deilig i bruk. Hadde jeg hatt stsjonær ville jeg nok sett på den. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Har det tastaturet på jobb. Det er ganske behagelig, men har en (for meg) stor ulempe. På høyre side er windows-tasten borte og erstattet med en svær ubrukelig FN-tast. Denne sender ingen scan-kode og det er dermed umulig å bruke el. remappe den til noe nyttig. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Når det angår toolbaren, så skulle jeg installere backup software fra min fars eksterne WD HDD. Under installasjon så fikk jeg med google toolbar. Jeg ser bare ikke poenget? Det får være grenser for hvor langt disse bedriftene kan gå når det kommer til markedsføring. Tastaturet har jeg lite positivt å si om. Jeg har prøvd slik layout før, og jeg fikser ikke tilvenningen. Men som sagt, det går mye i smak og behag når det kommer til mus og tastatur. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 diNovo Desktop/Notebook! <3 Beste tastatur jeg noen gang har hatt. Har skiftet ut alle tastaturene i huset, og i tillegg slitt ut 2 av dem på den stasjonære jeg bruker mest. Håper de aldri, aldri forandrer designet. /espenah Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Fint tastatur - men hvorfor må Logitech på død og liv bruke de feilsnudde navigasjonsknappene (ins/del/home/end/pgup/pgdn) med overdimensjonert delete knapp? Liker Logitech, men må kjøpe tastatur fra Microsoft hvis jeg skal kunne jobbe nogenlunde effektivt. Nå er jo tastatur et av Microsoft sine bedre produkter (selv til linux), så er vel ikke det store tapet dessverre har flere og flere MS tastatur det oppsettet også... Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Noen MS-symboler på tastene er jo ikke unaturlig siden de aller fleste bruker MS-programvare og kjenner symbolene. Man velger jo selv hvilke programmer man ønsker å starte med de ulike spesialtastene. Det plager ikke meg om jeg må trykke på IE-symbolet for å starte Firefox. Jeg ser poenget ditt, majoriteten bruker vel MS produkter, dog hadde jeg vel ønsket at de hadde benyttet mer generiske symboler. Når det er sagt, så betyr det lite for totalinntrykket mitt av Logitech Wave. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Har hatt trådversjonen av Wave i ca et halvt år nå, og kan ikke si meg annet enn fornøyd, utforming er bra, og det er behagelig å sitte og skrive på over lengre tid. Hurtigtastene fungerer også meget bra. Men jeg er enig i at installasjonsrutinene kunne vært bedre, Yahoo toolbar er det nok mange som innstallerer hvis de ikke følger skikkelig med. Eneste som jeg kunne drømt om var at "paddingen" for håndleddene var mykere, men da er jeg pirkete, den som sitter på er akkurat passe hard for å gi god støtte uten at den føles hard og "billig" ut. (Selv om den helt sikkert er det) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Kan ikke fordra slike keyboard, da jeg forsatt liker ibm tastaturer fra 90tallet, men ! t00t t00t, nye anmeldelse av Espen " Bubba Belly" Thomassen \ / Endret 27. februar 2008 av AllFather Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 diNovo Desktop/Notebook! <3 Beste tastatur jeg noen gang har hatt. Har skiftet ut alle tastaturene i huset, og i tillegg slitt ut 2 av dem på den stasjonære jeg bruker mest. Håper de aldri, aldri forandrer designet. /espenah Hva er bedre med det enn det vanlige diNovo Media Desktop Laser? Eller det rimelige Ultraflat Keyboard? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Vurderer heller et logitech mediaboard. Nesten samme pris, ser bedre ut generelt, og tar seg godt ut på stuebordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå