Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om relativt rimelige modeller med aktiv støydemping? Blir en del reising fremover så kan tenke meg å nyte litt godlyd i de ellers støyende omgivelsene. Kan tenke meg å bruke rundt 1000-1200 kr, og går for det meste i musikk.

 

Eventuelt kan passiv støydemping være et alternativ. Sett litt på Audio Technica ATH-M50, samt Beyerdynamic DT770, men er usikker på om de er særlig aktuelle på flyreiser. Anbefalinger?

Lenke til kommentar

Ville nok anbefalt Creative sine.

 

Deal 1 på lager

Gjerne de billigste av de butikkene som er å stole på i denne listen.

http://www.prisjakt....ct.php?p=214635

 

Ser supersmart har flere på lager, til en liten ekstra penge.

http://www.supersmar...1678826;c:36134

 

Tenker jeg bestiller de da.

 

Totalprisen inkl. frakt blir noen kroner lavere hos supersmart enn hos Deal, i tillegg til at de har flere på lager, så da bestiller jeg nok der.

Lenke til kommentar

Har sett på Creative Aurvana Live (ser ut som denne er vanskelig å få tak i) og Sennheiser 429, men er meget usikker.

Nå har jeg ikke hørt 429, men jeg vet Aurvana er blant det absolutt beste i sin prisklasse. Så selv om det Sennheiser lager stort sett er av høy kvalitet så ville jeg gått for Aurvana.

 

 

V-mode er ikkje i salg i Norge heller?

Ikke som jeg vet om, men verden blir mindre og mindre, så det skulle ikke være så alt for mye styr å få tak i.

 

Jeg bestilte meg nettopp et par JVC HA-FXD80-Z. Vet egentlig veldig lite om de, annet enn at de stort sett kun selges i Japan og at de utseendemessing treffer min smak veldig bra. Lyden skal visst nok være bra, men jeg har egentlig ikke funnet noen troverdige tester. Byggekvaliteten ser i hvert fall bra ut:

41LwZys5unL._SL500_AA300_.jpg

 

Jeg er uansett ikke så veldig bevandret innenfor proppeverden, så med et smalt sammenligningsgrunnlag skal det ikke så mye til for å tilfredsstille meg.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...