Gå til innhold

Fortell om dine skader (syt og skryt)


P1ndy

  

365 stemmer

  1. 1. Har du noen gang brukket et bein?

    • Nei
      231
    • En gang
      75
    • To ganger
      28
    • Tre eller fire ganger
      20
    • Fem til ti ganger
      7
    • Mer enn ti ganger
      4


Anbefalte innlegg

- Brakk armen på to steder (datt ned fra en kommode i fylla - ikke spørr!)

- Brukket 2 fingere i bildør og inngangsdør.

- Diverse småalvorlig skader fra fotballstiden. NB! Ikke spill fotball i 8-div herrer, som 1 års junior som jeg gjorde for mange år siden. Grisetakkla uttalige ganger av 200kg okser, og det har resultert i div kneeskader, strekk/lårhøner og ikke minst en fucka rygg. Ordna seg sistnevnte dog, etter 1.5 år hos fysoterapi og hard trening.

- MANGE fall som aktiv skøyteløper i 12 år. (Ja, sånn man går i kondomdress i dritafart rundt i sirkel) Mista bevissheten enn å annen gang

- slossing, slått ut/knust tenner. Give some, take some.

 

det jeg kommer på i farta.

 

Btw: Har en kompis som har blitt påkjørt av bil (ved en anledning kvesta foten) 2 ganger! hehe. Faen, han har virkelig slått seg en gang eller 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk 3. grads forbrenning av kaffesøl på brystet og høyre arm for noen år tilbake, lite gøy.

Knakk halebeinet da jeg tryna temmelig stygt på snowboard.

 

Har brukket halebeinet tre ganger nå, pga samme årsak som du. Måtte ta røntgen for ikke så lenge siden, og den er temmelig deformert :!:

 

- Ellers har jeg tråkket på en nagle og noen spikre (ikke samtidig da).

- Jeg ble også slått ned av noen idioter og lå på sykehus i en uke med enorme hevelser - de så ut som klumper - over hele kroppen. De måtte faktisk åpne noen av klumpene for å tappe dem for verk.

- Skulle bare hoppe ned et par trinn ned trappa som fører til Vaterlandspassasjen i Oslo (ved Oslo City/jernbanetorget) og skalla hodet rett i en utstikkende kant i taket der. Førte til sprekk i skallen og ryggskader, ettersom jeg føyk rett ned trappa med ryggen først.

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt morro å gå rundt å se folk som skater nå, som jeg vet kommer til å tryne å knekke noe engang..

Trynet selv på skateboard ned en bakke, og knakk begge beina nederst i høyre bein. (var millimeter ifra å få vokeproblmer i beinet, viss brudde hadde skjedd litt lengere ned..)

Det ene beinet stakk ut av huden :ermm: fysjamæi.

Ente opp med 6 timer vente tid på sykehuset, som er det værste jeg noen gang har vært med på.. LEGENE TULTET BORTI BEINET HVER GANG DEM GIKK FORBI! :dontgetit: det gjorde så inn i he**vettes vondt!

Også 2 og en halv mnd med gips da.. Snowboard sesongen ble altså ødelagt.

 

Og ikke nokk med det..

Ligger med kyssesyken, og så sår hals at jeg ikke klarer å drikke og spise T__T

"ingen aktivitet på deg på ihvertfall 3mnder" sa legen. snowboard sesongen ødelagt i år også :cry:

Lenke til kommentar

Jeg er skikkelig pingle og har dermed ikke så mye å fare med. På ungdomsskolen fikk jeg nesten slått ut en fortann oppe. Nå har jeg streng på baksiden anoppe som tydeligvis skal sitte der permanent. Den "vanlige" reguleringen fjernet jeg for mange år siden.

 

Ellers klarte jeg på uforklarlig vis å vri en testikkel da jeg var 10 år gammel og måtte operere. Jeg aner fremdeles ikke hvordan dette gikk til. Ellers har jeg aldri brukket noe, eller fått noe mer alvorlig enn skrubbsår og små brannskader.

Lenke til kommentar

Avstemning lagt til!

 

- Brukket kragebein (noen dager siden, trynte på ski i alpene)

Huffda! Jeg får frysninger bare av å tenke på det. Jeg brakk selv kragebeinet for 1,5 år siden og det var ikke noe som frister til gjentagelse. Det var i hvert fall svært smertefullt i mitt tilfelle. 6 uker og 100 paralgin forte senere var jeg bra nok til å gå på jobb.

 

Ok, en liste over mine bruddskader:

- Kragebeinet (2006)

- Stortåa (2004)

- Håndleddet (1992)

- Leggbeinet (ca 1979)

Lenke til kommentar

Ingen beinbrudd og jeg har vært noe uforsiktig i løpet av mitt liv.

 

Kuttet finger på gressklipper, kun 4 sting. (Flaks)

Kuttet finger på kniv, 3 sting.

Kuttet tommel på ostehøvel, slapp unna sting.

Kuttet tommel på kabinett, nesten sting, men fiksa kuttet selv med teip. (funker fett)

 

Forholdsvis mange arr på knær etter noen år med sykling som liten + slatters...

Lenke til kommentar

Har aldri brukket et bein, men har syklet i full fart ned en bratt grusbakke uten noe klær på overkroppen, og vips over styre. Deilig når du sklir på magen flere meter ned en grus bakke må jeg si. Og jeg har kuttet litt inn i fingeren med elektrisk brødskjærer. ikke noe heftige greier egentlig, men det er greit nok da :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et par domme ulykker:

 

 

 

Hoppet på en postkasse

 

Hoppet igjennom en hekk, der var et postkassestativ. Måtte sy 8 sting i på øyenbrynet.

 

 

 

Datt ned et tre

 

Sto i toppen av et tre. PInnen jeg sto på brakk, den brukne pinnen kom inn i foten min. Datt ned med pinnen inni foten.

 

Endte me ca 50 sting. Måtte sy to lag siden det var så dypt.

 

 

 

Kjettingen på sykkelen røyk

 

Syklet ned en bakke, kjettingen røk, fikk trøa langt inn i leggen. Leggen satt fast når jeg rant nedover.

 

Skrapet opp hele leggen, masse blod, ingen sting:)

(Veldig kult arr!)

Endret av Skyax
Lenke til kommentar

En skade jeg er litt stolt av er den jeg fikk sommeren 2003, da jeg klarte å hoppe på den venstre ringefingeren slik at den ble skjev og det er den fremdeles :p.

brakk også armen i 2002 da jeg skulle prpøve å slynge meg i en slynge hvor jeg skulle løpe ned en bakke for å ta tak i slynga å se hvor høyt jeg kom, kom nok noen meter opp men løp så fort at jeg ikke greide å ta ordentlig tak på slynga så når jeg var på det høyeste glapp jeg taket og brakk begge beinene som er i armen så den ble helt svingete. litt morro var det når noen spurte meg om jeg trodde den var brekt :p

Lenke til kommentar

Jeg har brukket armen på bowling (flaut :blush: )

Brakk kragbeinet når jeg falt på isen. Det gjorde vondt det.

Brakk lilletåe når jeg datt i en trapp.

Hull i hodet etter at en i klassen slag en pose i hodet mitt, som innholdet en hengelås han ikkk viste om.

Og har nå forstuet armen og har gips, etter at jeg falt på fotball trening.

Lenke til kommentar

Kræsjet i en murportal en gang jeg syklet på vei til trening i 6. klasse. Det resulterte i et langt og dypt kutt i panna (12 sing elns) og to armer i gips. Det ene bruddet var åpent. Ja, man får litt noia når man bare er 11 år og ser at beinet stikker tvers ut av håndleddet.

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...