Gå til innhold

Fortell om dine skader (syt og skryt)


P1ndy

  

365 stemmer

  1. 1. Har du noen gang brukket et bein?

    • Nei
      231
    • En gang
      75
    • To ganger
      28
    • Tre eller fire ganger
      20
    • Fem til ti ganger
      7
    • Mer enn ti ganger
      4


Anbefalte innlegg

Kameraten min kom til meg en dag også spurte han om han kunne låne mopeden min, får han ville ikke sykle. jeg sa nei men jeg kan dytte deg, Så jeg dyttet han med mopeden. Venstre hånda på bagasje brette hans også høyre på gassen. Var oppe i ca 96 km/t også tok kameraten min og svingte til høyre, Bakhjule hans gikk i fremhjulet mitt, og han veier jo mere enn fremhjule mitt så jeg deiset i bakken og forskøv skulderen, fikk den ut av ledd. Å fikk kne skade, så høyre skulderen min er ca 2cm lavere enn venstre skulderen. + jeg skled 30 meter på nylagt asfalt så fikk syke brannsår + asfalt klumper i nakken..

 

 

Sydd 3 sting etter pitbull bit

Sydd 6 sting i haka etter firhjuling

Sydd 2 sting i fingeren etter bulldog

Sydd 7 sting i hånda etter kniv stikk

 

 

Fått 3grads forbrenning på hele venstre hånda, det var faen meg verst av alt

Her lukter det hunde kamp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Tente på en bensin kanne, hele greia blåste opp midt i ansiktet mitt.

 

1 grads forbrenning på ørene.

2 grads forbrenning i ansiktet (kinn,hals,munn,panne,øyne).

3 grads forbrenning på nesa.

 

+ øyebryn, nesehår, ansiktshår og pannlugg var svidd bort :roll:

Lenke til kommentar

1)To brudd i håndleddet. Husker at beina nesten sto rett opp.

2) Ble slått rett i trynet med en kost. Endte heldigvis opp med bare ett lite arr.

3) Falt ned trappen på bussen og hadde vondt i halebeinet i flere uker etterpå. Ow lord, det var inni granskauen vondt.

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri brukket noe, men en gang klarte jeg å prestere det mesterverket og springe inn i et steingjerde med hodet først. Det resulterte i mye blod og et 3 sting over høyre øye. Hevelsen gjorde det umulig å åpne høyre øyelokk noe som var litt plagsomt.

 

En annen gang var jeg like smart; prøvde å hoppe over en asfaltert vei samtidig som jeg skulle roterte rundt min egen akse. Endte med en 360 og en god landing midt på knærne.

Lenke til kommentar
Tente på en bensin kanne, hele greia blåste opp midt i ansiktet mitt.

 

1 grads forbrenning på ørene.

2 grads forbrenning i ansiktet (kinn,hals,munn,panne,øyne).

3 grads forbrenning på nesa.

 

+ øyebryn, nesehår, ansiktshår og pannlugg var svidd bort :roll:

Åssen ser ansiktet ditt ut?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Åssen ser ansiktet ditt ut?

 

Ble kjørt rett på legevakten der jeg fikk en brannskade krem, etter jeg hadde smurt det på måtte jeg ta over bandasje, 3-4 dager etterpå så det perfekt ut igjen, men øyebryna mine kom noen uker etterpå.

Lenke til kommentar

2 Grads forbrenning på magen. Stekte brød midt på natta i undertøy og mistet risten på magen. Hadde bare vondt i 5 timer også ble det ett fint brannsår.

 

Ble slått ned natt til 1. mai og havna på sykehus med lettere hodeskader. endte med 2 ukers sykemelding (2 uker fri fra skola :D)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

I dag raftet jeg og noen kompiser ned elven i bygda vår. Kom ned i en stor kulp der vi gikk rundt og jeg kjørte kneet, låret i en stein og vred ankelen min.

It hurts !

Lenke til kommentar

Forrige påske så kjørte jeg på en firhjuling kom opp i toppfarten er ikke helt sikker på hva den er men det var sånn mellom stor en så jeg renger rundt 45km/t (?) I vert fal jeg kjørte i en snø hau som hadde falt litt ute i veien, det var en small skogsvei, jeg krasja fløy over styre men klarte å slå innersiden av låret som ligger rett ved siden av kølla i rattet. Er utrolig glad den ikke traff kølla(var veldig,veldig nærme) og glad jeg ikke brakk noe. Har ennå merke og noen ganger vis jeg står i en viss stilling så stikker det litt nedover bene ikke sånn kjempe vondt men jeg merker det, burde jeg få noen til å se på det?

Lenke til kommentar

Jeg har tryna utrolig mye, men jeg skader meg sjeldent særiøst har aldri brekt noe skikkelig

 

Brista skuldra på Big-jumpen på snowboard

 

3. gradsforbrenninger i hele tryne måtte gå med bandasje en hel sommer, men det ser faktisk normalt ut nå annet en at jeg ikke kan utsette det for alt for mye sol.(dette var rett og slett fordi jeg ble solbrent når jeg var i stryn og sto på snowboard, kjente jeg var litt brent og tenkte at tryne trengte fuktighet så smurte med vaselin, ikke veldig lurt)

 

Mista noen tenner når jeg har stått på snowboard. mangler vel 2-3 tenner men plager meg ikke veldig.

 

kutta meg inn til beinet med en potetskreller.

 

kjørt tenna mellom underleppa (pent arr)

 

Tryna no jævlig på sykkel noe som har resultert i det største styggeste skrubbsår arret noen gang.

 

X antall hjernerystelser pga snowboard

 

forstua halebein etter at jeg tryna på snowboard (jævlig digg)

 

Har fortsatt et pent hull i beinet etter jeg klarte og klø hull på et myggestikk slik at jeg fikk betenelse i det (Når jeg rensa det forsvant det en halv q-tips inn i beinet) ikke klø på myggestikk!!!

 

Ellers bare noen lette forstuelser.

 

det var det jeg kom på nå :)

Endret av M-J
Lenke til kommentar
Åssen ser ansiktet ditt ut?

 

Ble kjørt rett på legevakten der jeg fikk en brannskade krem, etter jeg hadde smurt det på måtte jeg ta over bandasje, 3-4 dager etterpå så det perfekt ut igjen, men øyebryna mine kom noen uker etterpå.

Litt flaks da eller? :p

Lenke til kommentar

Har aldri brukket eller forstuet noen ting. Har derimot trukket en visdomstann uten ordentilig bedøvelse (tannlegen sa jeg skulle si ifra hvis det gjorde vondt, men ho gjorde ingenting når jeg sa det). Skal trekke en til i oktober. Kan ikke si jeg gleder meg.

Har også sydd 8 sting i leppa som 2 åring. Løp ned en rullestolrampe og snubla nederst. Husker ingen ting av det, men mamma sa det var masse blod og masse skriking. Legen som skulle lappe meg sammen var ikke flink til å sy, noe som resulterte i at jeg hadde konstant verandaleppe frem til jeg var 12. Da ble "klumpen" på leppa mi operert bort under lokalbedøvelse (btw, sprøyter i leppa er ikke deilig).

Lenke til kommentar

Største skaden jeg har fått var nok når jeg trynte på ett islagt vann mens vi var på leirskole. Landa på ene fortanna, og sa ingenting til lærerne. Når vi kom hjem måtte jeg til tannlegen, tanna va "død" og den ble grå. Rotfyllte den og fikk den bleket, når er det vel den hviteste tanna jeg har. (Ikke sånn at den skinner da :p )

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som fikk kutt i pungen når han klatret over et gjerde! Han var redd for at ballene skulle falle ut :)

 

Fikk nesten det eg og, 1,5 cm fra pungen har eg enn arr som er ca 2,5-3 cm langt :cry:

Blod over hele meg, trudde fan meg nesten eg hadde reve pungen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Glemt å ta med :

 

2006: Snublet hjemme og datt over to fingre , der fingrene lå rett bak og hadde sprukket midt på fingrene, blodet sprutet

 

2007 : Var ute å syklet på sommeren steilte utenfor fortauet og demperene datt av, slo hodet mitt i asvalten som inkluderte sprukket leppe med to tenner igjennom overleppa, hjernerystelse, oppsvulmet ansikt og brukket kinnbein.

 

2008 : Brannskaden som var postet tidligere.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...