Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg vell fremdeles et "barn" Men har gjort ting som: Lekeslåss ved siden av bilveien slik at biler stoppet. Kastet snøballer på husruter, bilruter, ringt på og stikke av. Vært med og "mobbe" en eldre fyr som sliter litt, noe jeg anger veldig på i ettertid. Når vi var med den bilveien og lekeslåss. Så stoppet jo en del biler, men tilslutt dro jeg og en kompis hjem. Akkurat i det vi var litt langt unna derifra kom purken med blålys og alt. Er så glad jeg og han kompisen dro presist før de kom. Selvfølgelig løy de 2 andre "kameratene" om ting jeg og han kompisen min ikke gjorde til politiet :ermm: . Har i ettertid veldig lite kontakt med de to andre som var der siden det bare er trøbbel med de. Purken ringte jo hjem til foreldrene våre og, men vi fikk ikke særlig kjeft, bare at vi aldri skulle gjøre det igjen osv. Men de to andre fikk mye kjeft :cool: er 14 år forresten:-)

Endret av viking665
Lenke til kommentar

Tja, har selv vært ganske snill - men har hatt en tendens til å ha hatt alt for mange kamerater på feil side av loven. :p Så da har det blitt litt ... Sier ikke at det er deres feil, det er jo min feil, meeen ...

 

- Hjemmelagde bomber. Rørbomber, Termite, napalm, røykbomber ...

- Diverse pyromani

- Kjøre moped og bil uten lappen

- Knuste noen ruter på en gammel låve

- Sprengt postkasser

- Drukket alkohol før jeg var 18 ( :p)

- Nettpirat ( :p )

 

 

Dette var når vi var 14-16 år gamle, etter dette begynte kameratene mine begynte på "mekken" eller begynte å jobbe - og jeg fortsatte på skole, så har dessverre mistet kontakten med mange av dem. :(

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

tsjaaa.. hvor skal jeg begynne? :p

 

Nja, jeg har vel sprengt et par postkasser, gått gal med en tusj og tegna på masse postkasser, garasje porter og søppelbokser.

Vært med på å tenne på masse greier, tente på en sånn stor gressplen osv, endte nesten med at en låve ble i full fyr.

Brannvesenet nølte litt med å komme så ...

 

Knust et par ruter, ødelagt en vegg, sparka hull i veggen på skolen..

ødela et dass. (ja, faktisk).

 

men er vel ikke såååå mye mere å si ... :p

Lenke til kommentar
tsjaaa.. hvor skal jeg begynne? :p

 

Nja, jeg har vel sprengt et par postkasser, gått gal med en tusj og tegna på masse postkasser, garasje porter og søppelbokser.

Vært med på å tenne på masse greier, tente på en sånn stor gressplen osv, endte nesten med at en låve ble i full fyr.

Brannvesenet nølte litt med å komme så ...

 

Knust et par ruter, ødelagt en vegg, sparka hull i veggen på skolen..

ødela et dass. (ja, faktisk).

 

men er vel ikke såååå mye mere å si ... :p

 

Satan for en kabel det må ha vært

 

 

 

:p

Lenke til kommentar

En kompis av meg pakket inn en kilo smør i aluminiumsfolie, trykte noen ledninger inn i den som han festet til en klokke. Denne klokka var i ett "trehus" - utenpå skrev han "Bombe!". Han plasserte skiten i heisen på skolen. Det førte til at brannvesenet, politiet og folk fra forsvaret kom på besøk. Smørpakken ble destruert av en av forsvarets bomberoboter.

Lenke til kommentar
En kompis av meg pakket inn en kilo smør i aluminiumsfolie, trykte noen ledninger inn i den som han festet til en klokke. Denne klokka var i ett "trehus" - utenpå skrev han "Bombe!". Han plasserte skiten i heisen på skolen. Det førte til at brannvesenet, politiet og folk fra forsvaret kom på besøk. Smørpakken ble destruert av en av forsvarets bomberoboter.

Hahahahahahahah.. xD Den var god..xD

Lenke til kommentar
En kompis av meg pakket inn en kilo smør i aluminiumsfolie, trykte noen ledninger inn i den som han festet til en klokke. Denne klokka var i ett "trehus" - utenpå skrev han "Bombe!". Han plasserte skiten i heisen på skolen. Det førte til at brannvesenet, politiet og folk fra forsvaret kom på besøk. Smørpakken ble destruert av en av forsvarets bomberoboter.

Hahahahahahahah.. xD Den var god..xD

Hva skjedde i ettertid med eleven?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja.. Når eg var i 6årsalderen, og eg var med mamma på butikken sprang eg alltid bort til nærmaste "smågodt" sentral. Der gafla eg innpå smågodt utan å vite at ein faktisk måtte betale for det.

 

Seinare: Lasta ned ting, drakk før eg var 18 (oh, eg er den store lovbrytaren altså). Ellers ser eg på meg sjølv som ein særs lovlydig person.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
(...)drakk før eg var 18 (oh, eg er den store lovbrytaren altså).

Faktisk ikke, det er ikke ulovlig å drikke alkohol før man er 18, det er bare ulovlig å selge/servere alkohol til dem under 18. Kilde :)

Lenke til kommentar

hmm, er vel ikke så veldig mye i grunn.

 

- Drukket alkohol før jeg ble 18 (er jo ikke direkte _ulovlig_, men galt :p)

- Kjøpt alkohol til folk under 18/20 (øl/sprit, men var jo over 18 i disse tilfelle så teller vel ikke)

- Kjørt "trimma" moped. Ble til og med stoppa, men de fant ikke ut hva som var trimma så du lot meg kjøre videre ^^

- Nedlasting

- Svindlet tollen (fått varer til over 200kr til å gå gjennom tollen :p)

- Brukt min far sitt kredittkort til å betale ting på nettet med (Ingen store summer. Betalte også tilbake noe av det)

- Tatt alkohol fra barskapet hjemme

- drukket på offentlig sted

- Sloss med en kar på ungdomsskolen. Han startet...

- DUI - kjørt etter en halvliter pils. Gikk selvsagt bra. Var jo ikke beruset.

 

Det er vel alt jeg kommer på :p

Lenke til kommentar

Mmmm, startet bål med 3 kompiser under et trevarelager som 10 åring. Ble ferska og ga skylda til kompis. Jeg var temmelig sleip som unge. Sleip og dum! :(

Jeg har lagt mynter på skinnegangen rett før tog, mens biler kjørte under. 12-13 år gammel og fremdeles teit!

Stjal planker fra hytter rundt omkring, for å bygge med kompis, og var medskyldig i å stjele kladdebøker fra skola osv. Naiv og lett og lede som 13-14.

Sneket meg inn på militærlager hvor vakta satt i brakka og så på tv uten å merke to snikende ulltepper titte rundt omkring. Var vel 16-17 da.

Med på tur i baksetet i bil med noen hasjere som skulle stjele en annen bil. De fikk ikke den igang heldigvis. Full som faen, 16 år.

 

Er vel noe mer, men det jeg husker for øyeblikket.

Lenke til kommentar

- Har kjørt bil et par ganger når jeg var 13-14.

- Prøvde cannabis når jeg var 17.

- Stjal en sjokolade når jeg gikk på barneskolen :p

 

Jeg greier ikke tenke på noe utover de vanlige pøbelstrekene man gjorde som barn. Det der er vel det mest ulovelige i min "karriere".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...