Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarer helt ærlig å sier at jeg aldri hadde mopedlappen, hver fredag og søndag kjørte jeg fra og til hybelen ca 107.7 km(gulesider.no) med alt av trim jeg fikk tak i.

En kveld der kjørte jeg inn i skogen fra politiet.

Mopeden ble stjælt i påsken 05, fant den igjen siden jeg hadde navn etterhvert og min gode onkel POLIZEI på min side :p

 

Alt det med røyk, alkohol osv blabla men, snusa fast siden 12-års alderen(Nå vet jeg om jenter på 12 som røyker rundt her, blir sjokka!).

Tror det går fra amfibi biler til tråsykler med motor på meg, nedlasting, hærverk, kruttbomber(i avisen), småstjeling av godteri i mindre alder.

 

bomb.JPG

Lenke til kommentar

Ah... tiden som ungdomsramp. Hadde jeg fått tak i den yngre versjonen av meg selv på mine eldre dager hadde jeg gitt meg selv skamjuling enkelt forklart.

 

Vi hadde en periode hvor vi nærmest terroriserte nabolaget med småhærverk av ymse slag. Slik som sprenge postkasser, ringe på og stikke av, "luske" rundt husvegger. Hadde det også til tider gøy med lommelykter og sensorene på transformatorboksene. (lyse på så alle gatelys slår seg av). Det verste vi gjorde var riktignok og velte en bil. Ikke mye stolt av den episoden der i ettertid.

 

Hadde også en periode i begynnelsen av tenårene jeg var ram til å naske. Rappa alt fra smågodt til brus, øl og tilogmed hele kartonger med sigaretter/tobakk i uoppmerksomme øyeblikk. Det varte helt til jeg ble tatt (for en cola til 6,50 + pant). Dette satte en såpass stor støkker i meg at jeg slutta tvert.

Lenke til kommentar
Ah... tiden som ungdomsramp. Hadde jeg fått tak i den yngre versjonen av meg selv på mine eldre dager hadde jeg gitt meg selv skamjuling enkelt forklart.

 

Vi hadde en periode hvor vi nærmest terroriserte nabolaget med småhærverk av ymse slag. Slik som sprenge postkasser, ringe på og stikke av, "luske" rundt husvegger. Hadde det også til tider gøy med lommelykter og sensorene på transformatorboksene. (lyse på så alle gatelys slår seg av). Det verste vi gjorde var riktignok og velte en bil. Ikke mye stolt av den episoden der i ettertid.

 

Sånn ca alt det der har jeg også gjort i min spede barndom. Var ihvertfall morsomt og drive "pøbel" som vi så fint kalte det. :p

Lenke til kommentar

Jeg skrev en melding om at jeg var syk, og underskrev i mor sitt navn. :p (var 8 tror jeg)

 

Det er ti år i fengsel for å forfalske signaturer xD. Læreren så at jeg hadde skrevet det på skrifta da men. Jeg hadde egentlig sovna i stolen etter at de andre hadde dratt. Så tørte jeg ikke dra på skolen, så jeg prøvde å forfalske signaturen. Jeg sa at moren min sa at jeg skulle skrive meldinga, men også senere når hun skulle skrive en melding, kom hun over den :p

 

Noe annet ulovlig jeg har gjort? *tenker*

Lenke til kommentar

Vel, når jeg tenker meg om, har jeg gjort slike fantestreker som Gurgle selv.

Samt noe greier med isopor og fiskesnøre og harpiks eller noe sånt.

Det innebar vinduene til naboen i alle fall.

 

Hver kveld i et par uker :p

Ble nesten lei til slutt, kun fordi han var et rasshøl og vi følte for å ta hevn på en irriterende måte.

Han kom i alle fall ut og kjefta og styra mens vi sprang for livet inn i skauen.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg gjorde en del rare ting da jeg var liten. Fikk tak i bensin engang husker jeg, da tok vi å helte dette oppi små kar inni en gammal pc, som vi satte på en brygge.. så hele pcen og alt brant jo noe voldsomt og det røyk noe helt sinnsykt fra pcen og brygga.. Lekte en del med bensin ved den brygga faktiskt, fylte opp colaflasker med bensin og tente på med lunte osv, mens de lå nedi vannet. Men, en dag så kom onkel blå og vi ble tatt. Da helte vi bensin rundt i skolegården og tente på :p

 

Gjorde mange sånne psychoting også, hadde en katt som ofte fanga mus og lot de ligge under kjøkkenbordet...!

 

Bodde rett ved siden av en T-banestasjon, så lekte en del langs t-banelinja, så jeg teipa fast den ene litt store og feite musa/rotta til tbaneskinna ved perongen slik at den nærmest "eksploderte" når tbanen kjørte over den, da ble det liggende sånne små blod- og invollsrester rundt nede ved skinnene der:D

 

Også røyka vi STRÅ.. da var vi ganske gærne.. Jo, også pissa jeg og noen andre folk oppi en sånn hems i barnehagen.. haha

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Også røyka vi STRÅ.. da var vi ganske gærne..
Jeg har gjort det selv, det smaker jævlig. Forutenom det har jeg, som andre, satt fyr på diverse ting, smånasking her og der. Forresten; 4 stjerneskudd trøkka inn i en like lang bit 16mm korrugert rør (aka. «elektrikker-rør») lagt i en postkasse lager mye røyk og ender med en veldig sort postkasse.
Lenke til kommentar

Brukte en kost som lanse, tok rennafart og smalt den rett inn i vinduet på SFO. Tok en blomsterpotte og kastet den gjennom et vindu på skolen, pluss en haug med andre ting når jeg var en 7-8 år. Ja, jeg hadde en del problemer som liten.

 

I den senere tid er vel å gå rundt å sprenge en haug med fyrverkeri utenfor husene til folk mitt på natten i beruset tilstand sammen med noen venner :p. På ungdomskolen lagde jeg et script som spame alle maskinene på nettverket med masse vinduer fra en konto som jeg hijacket fra en som hadde sluttet på skolen. Trenger vel knapt å si at hele systemet krasjet. dessverre ble jeg tatt på fersk gjerning og fikk svi kraftig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da jeg var ni fikk jeg og en kompis snusen i at storebroren hans startet mopeden sin med flatt skrujern. Det ble noen artige onsdager (foreldrene kom sent hjem) til han ble ferska av faren etter noen uker. Tror ikke vi var store nok til å sitte skikkelig på setet, husker ikke hvordan vi fikk det til. Uansett hadde ikke doningen bremser, så det gikk på skosålen løs.

Lenke til kommentar

Røyka strå med de store gutte (2.-klassingene) da jeg var 6 år, mye sniking rundt husvegger, endel pyromani (mikse bensin, parafin, lynol og gud vet hva - vi fikk en jævla fin flamme, med et greit "eksplosjonsmoment") fra 7.-9.-klasse, og hjemmelagde bomber fra 9. og rundt til nå (vg1). Begynt å gå lei av det.

Har hatt noen kraftige fyllekuler fra 14-årsalderen også, samt begynte å røyke rundt 14-årsdagen, og har testa cannabis 2-3 ganger.

 

Hm, var visst mer enn jeg hadde trodd, dette. Men jeg har heldigvis ikke vært borti noen voldsepisoder, det er jeg både glad over og stolt av.

Lenke til kommentar

Gjort sinnsykt mye dumt da jeg var mindre. På barneskolen var jeg helt VILL, de måtte låse døra og en måtte holde vakt ved døra i klasserommet, da hoppa jeg ut vinduet. Slo en lærer, kom med drapstrusler, banka opp en medelev osv.

På fritiden kasta jeg snøballer på biler og husvinduer, ringte på og stakk av, gjorde faktisk "innbrudd" på lageret til prix men ble ferska, så stjal jeg alt jeg ville ha på butikken, brus, sjokolade osv som ga meg mer energi til å finne på enda mer dumt.

Har sitti i politibil 3 ganger, første gangen fordi jeg drepte en gås på gården til en borti her, andre fordi jeg knuste ruter og de grønne "tallerkene" ved togstasjonen, tredje fordi jeg åpnet døra til noe jeg trodde var loftet i en leilighetoppgang, men viste seg å være en leilighet med folk rett innenfor som ringte politiet.

Også har jeg jo selvfølgelig lagd utallige molotov cocktails og ei bombe av svartkrutt. Stjal også ei hagle ut av en parkert bil som vi skjøt fugler med. Har vært med på å brenne opp en helt ny gapahuk selv om det ikke var helt med vilje visste vi konsekvensen av å bygge et så høyt bål under taket der.

Så når jeg ble eldre ble det mer av ting relatert til kjøretøy. Feks jeg har stjålet en vw golf som jeg skrota i skogen, en firhjuling som jeg satte i grøfta, vært med å "lånt" bilen til en kamerat's nabo (nøklene sto i).

 

Så nå tror du enten 2 ting, At jeg juger, eller at jeg er en komplett idiot. Vel til mitt forsvar har jeg skjerpa meg MYE med årene og finner ikke på noe slikt lengre. Ble mye roligere etter jeg begynte å sitte ved PC-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...