Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Jeg må vel melde meg på å ha benyttet meg av piratvare for noen millioner siden en gang på 90-tallet. Er faktisk en god stund siden jeg har lastet ned noe nå, så jeg er blitt lovlydig. :)

Vel... ikke verst å ha benyttet deg av piratvarer for noen millioner kroner. Men... - da kan du iallefall tenke at du har spart noen millioner kroner også.. :cool:

 

Jeg trodde vi snakket dollar her jeg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må vel melde meg på å ha benyttet meg av piratvare for noen millioner siden en gang på 90-tallet. Er faktisk en god stund siden jeg har lastet ned noe nå, så jeg er blitt lovlydig. :)

Vel... ikke verst å ha benyttet deg av piratvarer for noen millioner kroner. Men... - da kan du iallefall tenke at du har spart noen millioner kroner også.. :cool:

 

Jeg trodde vi snakket dollar her jeg. :p

Ja, for å ikke snakke om engelsk pund... :D

 

 

Jeg tyggde tyggegummi i klasserummet :innocent:

Oiiii!!! Du er tøff..!! :omg:

 

Visst er jeg. :tease:

Tja... Litt skeptisk.

Lenke til kommentar

Da jeg var rundt 14 var jeg totalt kleptoman. Gikk for det meste i sminke fra Cubus, Lindex og H&M, men også endel dyrere produkter fra parfymerier og slikt. Må ha stjålet for mange tusen. Det var ikke pga gruppepress eller sånt heller. Det var vel egentlig jeg som satte standarden i veninnegjengen på sminkefronten..

 

Da jeg var rundt 15-16 stjal jeg mange liter av pappas hjemmebrent. Mye drakk jeg selv, og mye solgte jeg til folk som var enda yngre enn meg, (og tok meg godt betalt). Om jeg ikke husker feil så har jeg også kjøpt røyk for enkelte som er yngre enn meg. Har brukt litt kola, men har faktisk aldri prøvd hasj. Det kommer vel..

 

Mobbing, herverk og dyreplaging har imidlertid aldri falt meg inn. Ok da, jeg synes det å pisse i postkassen til det lokale bedehuset var en glimrende idé, det skal jeg innrømme.

 

Så kjørte jeg endel moped uten lappen. That's it!

 

Har aldri blitt tatt for noe, og har alltid blitt ansett som englebarn. Slik ser jeg egentlig på megselv også.

Lenke til kommentar

I forhold til andre her, gjør jeg lovbrudd som kun går ut over seg selv (fysisk, psykisk eller økonomisk). Det jeg gjør er for adrenalinen. Har noen ting før jeg begynte å tenke meg om 2 ganger.

 

Har stått på setet på motorsykkelen i 80sone. Uten noe som helst form for beskyttelse utenom hjelm og vanlig klær. Gikk opp i rundt 100km/t. Langt til bilen foran og ingen biler bak da jeg gjorde det. Var innpuls handling på vei til jobb :p Mer grov uaktsomkjøring får du nok ikke uten å sette andre liv i fare.

 

Forøvrig gjorde jeg noen idiotiske ting før jeg begynte å tenke.

- Fyllekjøring, bare litt promille. Den gangen jeg hadde litt mer kjørte jeg indre veier i 10km/t helt hjem. var aldri over 20. Klokka 3 om natta. Forøvrig vil jeg bare si at fyllekjøring er noe av det mest egoistiske du kan gjøre her i livet! Du setter andres liv i MYE større fare enn deg selv. Jeg skal aldri gjøre det igjen og angrer på at jeg har gjort det, selv i mild form.

 

- Overstiget fartsgrenser helt til over 3x det som er. Har lett motorsykkel så tenk selv. også i sentrum av småbyer.

 

- Testet ut det som er å teste, men ikke narkotiske midler (hadde ikke sagt nei til en prøvetur, men gidder ikke skaffe selv selvom jeg lett kan.) Når det gjelder alkohol, burde jeg vært pumpa en gang (96%).

 

Og diverse småting. Kommer ikke på mer i farta :p

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
I forhold til andre her, gjør jeg lovbrudd som kun går ut over seg selv (fysisk, psykisk eller økonomisk). Det jeg gjør er for adrenalinen. Har noen ting før jeg begynte å tenke meg om 2 ganger.

 

Har stått på setet på motorsykkelen i 80sone. Uten noe som helst form for beskyttelse utenom hjelm og vanlig klær. Gikk opp i rundt 100km/t. Langt til bilen foran og ingen biler bak da jeg gjorde det. Var innpuls handling på vei til jobb :p Mer grov uaktsomkjøring får du nok ikke uten å sette andre liv i fare.

 

Forøvrig gjorde jeg noen idiotiske ting før jeg begynte å tenke.

- Fyllekjøring, bare litt promille. Den gangen jeg hadde litt mer kjørte jeg indre veier i 10km/t helt hjem. var aldri over 20. Klokka 3 om natta. Forøvrig vil jeg bare si at fyllekjøring er noe av det mest egoistiske du kan gjøre her i livet! Du setter andres liv i MYE større fare enn deg selv. Jeg skal aldri gjøre det igjen og angrer på at jeg har gjort det, selv i mild form.

 

- Overstiget fartsgrenser helt til over 3x det som er. Har lett motorsykkel så tenk selv. også i sentrum av småbyer.

 

- Testet ut det som er å teste, men ikke narkotiske midler (hadde ikke sagt nei til en prøvetur, men gidder ikke skaffe selv selvom jeg lett kan.) Når det gjelder alkohol, burde jeg vært pumpa en gang (96%).

 

Og diverse småting. Kommer ikke på mer i farta :p

 

Du pröver her å uskyldigforklare deg selv. Fortkjöring og fylleköring går ikke kun utover deg selv. Tenk!!!!!

Endret av gudsmestuskyldigelillelam
Lenke til kommentar

Aldri gjort noe særlig galt, men jeg har gjort mye alvorlig, men når jeg var mindre var jeg litt sterkere enn alle de andre barna og hadde raseri anfall, og på Norway cup, brakk jeg beinet på en, slo ned en annen og knuste kjeven på en tredje. Banket ofte folk opp på skolen også, men i senere tid har det ikke blitt noe særlig annet enn det jeg skriver under, dette skjedde da i 9. klasse :)

 

Har ikke gjort stort verre enn det, banka en gruppe utenlendinger en gang, på skolen og fikk masse kjeft av rektor.

 

Så ingen av delene var ulovlig, bare raseri, deppresivitet osv.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar
Aldri gjort noe særlig galt, men jeg har gjort mye alvorlig, men når jeg var mindre var jeg litt sterkere enn alle de andre barna og hadde raseri anfall, og på Norway cup, brakk jeg beinet på en, slo ned en annen og knuste kjeven på en tredje. Banket ofte folk opp på skolen også, men i senere tid har det ikke blitt noe særlig annet enn det jeg skriver under, dette skjedde da i 9. klasse :)

 

Har ikke gjort stort verre enn det, banka en gruppe utenlendinger en gang, på skolen og fikk masse kjeft av rektor.

 

Så ingen av delene var ulovlig, bare raseri, deppresivitet osv.

 

Du mener altså at det å bedrive blind vold ikke er ulovlig? Der må du nok tro om igjen. Slike som deg skulle vært kastet ned i ett mørkt hull.

Lenke til kommentar

...

 

Forøvrig gjorde jeg noen idiotiske ting før jeg begynte å tenke.

....

 

Du pröver her å uskyldigforklare deg selv. Fortkjöring og fylleköring går ikke kun utover deg selv. Tenk!!!!!

 

Som jeg sa, før jeg begynte å tenke. Selvfølgelig er det ikke greit, men er ikke noe jeg kan gjøre med det, bare glad det gikk bra jeg. Nå passer jeg mye mer på hva jeg gjør. Går det utover meg selv, helt greit, men jeg vet med meg selv at jeg hatt store problemer med meg selv som person hvis det går utovre noen andre.

 

 

- Testet ut det som er å teste, men ikke narkotiske midler

 

Hva er det da som gjenstår å teste? Alkohol, røk og snus?

Nja, også begynner man å utdype dem og mixer litt og sånne ting er det mye du kan gjøre, ikke det at det blir mer ulovelig, men gøy :p Vet ikke om sopp går under narkotiske midler, men har lyst å prøve det også ;)

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Aldri gjort noe særlig galt, men jeg har gjort mye alvorlig, men når jeg var mindre var jeg litt sterkere enn alle de andre barna og hadde raseri anfall, og på Norway cup, brakk jeg beinet på en, slo ned en annen og knuste kjeven på en tredje. Banket ofte folk opp på skolen også, men i senere tid har det ikke blitt noe særlig annet enn det jeg skriver under, dette skjedde da i 9. klasse :)

 

Har ikke gjort stort verre enn det, banka en gruppe utenlendinger en gang, på skolen og fikk masse kjeft av rektor.

 

Så ingen av delene var ulovlig, bare raseri, deppresivitet osv.

 

Du mener altså at det å bedrive blind vold ikke er ulovlig? Der må du nok tro om igjen. Slike som deg skulle vært kastet ned i ett mørkt hull.

 

Vell nå har ikke jeg banket opp folk på 1 år, og jeg har roet meg veldig ned.

 

Bare idag, så kommer det en neger å går rett inn i meg med vilje og alt jeg gjør er og si "det går bra" normalt sett ville han liggi nede et par minutter etterpå, og jeg sitti på rektors kontor.

Lenke til kommentar
Aldri gjort noe særlig galt, men jeg har gjort mye alvorlig, men når jeg var mindre var jeg litt sterkere enn alle de andre barna og hadde raseri anfall, og på Norway cup, brakk jeg beinet på en, slo ned en annen og knuste kjeven på en tredje. Banket ofte folk opp på skolen også, men i senere tid har det ikke blitt noe særlig annet enn det jeg skriver under, dette skjedde da i 9. klasse :)

 

Har ikke gjort stort verre enn det, banka en gruppe utenlendinger en gang, på skolen og fikk masse kjeft av rektor.

 

Så ingen av delene var ulovlig, bare raseri, deppresivitet osv.

 

Du mener altså at det å bedrive blind vold ikke er ulovlig? Der må du nok tro om igjen. Slike som deg skulle vært kastet ned i ett mørkt hull.

Må si meg enig med deg Nikka. Rett og slett blind vold,- hvilket som er ULOVLIG!

Lenke til kommentar
Aldri gjort noe særlig galt, men jeg har gjort mye alvorlig, men når jeg var mindre var jeg litt sterkere enn alle de andre barna og hadde raseri anfall, og på Norway cup, brakk jeg beinet på en, slo ned en annen og knuste kjeven på en tredje. Banket ofte folk opp på skolen også, men i senere tid har det ikke blitt noe særlig annet enn det jeg skriver under, dette skjedde da i 9. klasse :)

 

Har ikke gjort stort verre enn det, banka en gruppe utenlendinger en gang, på skolen og fikk masse kjeft av rektor.

 

Så ingen av delene var ulovlig, bare raseri, deppresivitet osv.

 

Du mener altså at det å bedrive blind vold ikke er ulovlig? Der må du nok tro om igjen. Slike som deg skulle vært kastet ned i ett mørkt hull.

Må si meg enig med deg Nikka. Rett og slett blind vold,- hvilket som er ULOVLIG!

 

Jeg var liten, alle sloss :p

 

I forhold til stjeling osv. var ikke det noe omtrent.

Lenke til kommentar
Aldri gjort noe særlig galt, men jeg har gjort mye alvorlig, men når jeg var mindre var jeg litt sterkere enn alle de andre barna og hadde raseri anfall, og på Norway cup, brakk jeg beinet på en, slo ned en annen og knuste kjeven på en tredje. Banket ofte folk opp på skolen også, men i senere tid har det ikke blitt noe særlig annet enn det jeg skriver under, dette skjedde da i 9. klasse :)

 

Har ikke gjort stort verre enn det, banka en gruppe utenlendinger en gang, på skolen og fikk masse kjeft av rektor.

 

Så ingen av delene var ulovlig, bare raseri, deppresivitet osv.

 

Du mener altså at det å bedrive blind vold ikke er ulovlig? Der må du nok tro om igjen. Slike som deg skulle vært kastet ned i ett mørkt hull.

Må si meg enig med deg Nikka. Rett og slett blind vold,- hvilket som er ULOVLIG!

 

Jeg var liten, alle sloss :p

 

I forhold til stjeling osv. var ikke det noe omtrent.

Neida, ikke alvorlig! Du bare brakk beinet til en, og brakk kjeven til en annen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...