Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

*snipp*var innvolvert i en svindelsak i skolenskantine på 36k (38 elever innblandet)*snipp*

 

Nå ble jeg nysgjerrig.

Vel, det var et par elever som startet et rabatt system, der de ga vekk til vennene sine, også eksploderte dette systemet til at mange elever tok for over 50 kr og slikt hver dag, og mange som jobbet stappet noe i egen lomme. Jeg gjorde opp for mine synder og betalte det jeg skyldte til skolen, som var omtrent 400 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Mest ulovlige... :hmm:

 

Kjøre bil og trimma moped uten lappen og over fartsgrensene. Kjøre moped i berusa tilstand og klarte samtidig å tryne. Men skylder enda på at bremsene var utrolig mye mer kvasse enn på min egen. :p

Stjal en del på butikker, men det var hovedsaklig i 12-års alderen. Brutt oss inn i et gammelt forlatt hus. Også kommer daglidagse ting som nedlasting av piratkopiert programmvar o.l.

Lenke til kommentar
Det er en butikk der jeg bor som har panteautomaten inne i butikken med brusen osv- så jeg tok ut alle brusene fra kassen og sendte kasse igjennom mangen ganger. 16 kr per kasse hehe. Når jeg tok imot pengene kom det en blå mann med tyttebær og tok meg med inn på ett kontor

 

Minner litt om trikset vårt på barneskolen.

 

De åpnet nemlig bomring utenfor skolegården vår. Vi fant ut at om vi puttet på 2 kronestykker på automaten samtidig så låste de seg, men når noen kastet på en tier så datt kronestykkene inn i automaten og tieren ned i returrommet. Siden folk hadde betalt så kjørte de bare uten å få grønt lys eller billett. 8 kroner i fortjeneste til oss! :D Så var det ned på Shell for å veksle og gjenta kunststykket. Vi tjente ganske gode penger på det der den gangen. Uff, når jeg tenker på det så må det ha vært ganske moro å få bot når du vet du har betalt og likedan for de som mottar klagene fra mange billister om at, joda, jeg slapp da for faen på en tier, men den hersens automaten gav meg ikke billett. :D

Lenke til kommentar
HAHA, jeg leste at du kjøpte BH til mindreårige !!

 

Ja det skulle tatt seg ut!!! Et sted går grensa!!! :!:

 

Har stort sett vært en lovlydig borger, men noen småting har det blitt.

 

Stjal posten til en nabo, og skyldte på en småsenil onkel.

Lusket utenfor huset til den samme naboen da det gikk rykter om at han var utro. Fikk noen meget bra bilder han gladelig betalte 200,- kr for å få tilbake. (Men har fortsatt negativene) :cool:

Lurte lillebroren til en kompis til å spise en død mus for 10,- kr. Han ville så gjerne ha godteri, men tror ikke han brukte opp pengene den dagen.

Skremte en gammel dame ved å kle oss ut som selvmordsbombere. Hun sendte politiet på oss, men vi gjemte oss i frukthagen hennes i 6 t. Fikk husarrest i 3 mnd etterpå da vi dessverre ble funnet av pappa. Han var ikke veldig stolt da.

Rappet all spriten til pappa, men storebroren min fikk skylden. Han hadde aldri trodd at uskyldige meg kunne gjøre noe sånt. (Dette var før selvmords-stuntet) Satt i skogen med en kompis og drakk oss sanseløse, spydde, sovnet, og kom hjem neste dag! Slapp unna husarrest ved å si at vi sovnet hos en annen kompis etter at vi hadde gjort lekser til sent på natt.

Diverse smånasking i flere butikker, men ble aldri tatt. Hender fortsatt at jeg ikke klarer å motstå fristelsen. Er fortsatt spennende.

Satte ut rykter om at en lærer vi ikke kunne fordra, ofte tok på oss på upassende steder. Han ble sykemeldt og kom aldri tilbake. Det kjipe var at vi fikk en ny lærer som vi mislikte enda mer.

Lurte en jente i klassen til å tro at den mest populære gutten likte henne kjempegodt. Hun ble kjempeglad, og spurte om de skulle være sammen neste dag. Han lo seg skakk, rullet rundt på bakken, og sa: Er du gal? Aldri i verden!!!! Den angret vi litt på da hun ble helt knust og var borte fra skolen i 1 mnd. Har blitt veldig usikker, og fått litt psykiske problemer etterpå. Hun har ikke snakket med oss siden.

Tror dette var alt, bortsett fra litt fyllekjøring på bestefars gamle vespa av og til. Det gikk utrolig nok bra hver gang.

Og så var det jo mye røyking og drikking som de fleste andre. Men klarte stort sett å lure oss unna med div forklaringer. Ganske kreative på den tiden ja.

Men nå gjør jeg ikke så mye annet enn kanskje litt smånasking i ny og ne....

Endret av FrustrertBlogger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Slapp unna husarrest ved å si at vi sovnet hos en annen kompis etter at vi hadde gjort lekser til sent på natt.

Og det trodde de faktisk på? :ohmy:

 

Lurte en jente i klassen til å tro at den mest populære gutten likte henne kjempegodt. Hun ble kjempeglad, og spurte om de skulle være sammen neste dag. Han lo seg skakk, rullet rundt på bakken, og sa: Er du gal? Aldri i verden!!!! Den angret vi litt på da hun ble helt knust og var borte fra skolen i 1 mnd.

Det var mer enn jeg liker å lese. Stakkars menneske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hmm, er fortsatt "barn" og sist fredag pissa jeg og en kompis i postkassa til menighetshuset her. Så offentlig urinering blir vel definisjonen :)

 

that's it, jeg er stortsett grei og snill

 

 

:!:

Lenke til kommentar

Eg hugsar eg plukka opp ein kul refleks (var forma som ein bil), på ei lita bru då eg gjekk i barnehagen. Eg hadde rett og slett dårleg samvit i mange dagar etterpå. =/

 

HAHA. Innlegget over mitt fekk gjorde at eg kom på noko anna. Eg og ein kompis pissa i vasken inne på eit grupperom på ungdomsskulen. Kvifor vi gjorde det anar eg rett og slett ikkje. I ettertid har eg nekta for det blankt.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Har stort sett vært en lovlydig borger, men noen småting har det blitt.

 

 

Satte ut rykter om at en lærer vi ikke kunne fordra, ofte tok på oss på upassende steder. Han ble sykemeldt og kom aldri tilbake.

 

Småting???

Får inderlig håpe at læreren ikke ble helt ødelagt psykisk.

Dette var bare trist å lese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...