Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

*trekke pusten*

 

- sprengt postkasser

- epleslang

- knabba kjeft (drikke nesten som kuli)

- knabba godteri

- knabba penger

- gravd meg inn i kommunalt lager (dvs. kom aldri helt inn)

- nedlasting

- knust diverse bilder, vinduer ol.

- kjørt med trimmet moped før jeg fikk lappen

 

kan også legge til at jeg fortsatt har helt prikkfritt rulleblad

I bee tha uber super criminal :ninja:

 

Edit: Skriveleif

Endret av Lazy_Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som fjortis stjelte jeg en del sminke, faktisk. Følte faktisk et slikt press at meg måtte knabbe til venninne mine også et par ganger :mad:

Lite kult, men kan ikke si at jeg sitter å griner den dag i dag. Gjort er gjort.

 

Ikke kriminelt, men dumt:

Jeg var 11-12 år å ringte på en katt i avisa, lot som jeg var mamma på tlf, og avtalte å hente den i byen (de hadde faktisk tatt ferga over for å levere den). Mamma fikk seg et sjokk og hun skulle IKKE ha enda en katt. Så naboen fikk den :p

Lenke til kommentar

Alt for mye når jeg tenker meg om.

Solgte søss til naboen (ikke som en hallik selger horer, men han hadde ingen søster, så jeg solgte ham min for ukjent pris), kjøpte og solgte HB før jeg var 16 til andre mindreårige, solgte generell sprit til andre mindreårige, urinert offentlig, piratvirksomhet på nettet, hjemmelagde bomber + postkasser = fun!, prøvd å tenne på skolen, brent bibler i skolegården, hærverk på skolen (betalt for det også, 5000 spenn), skolebok-bål, nasket kjærlighet på pinne på butikken i en alder av 4 år og sneket på bussen.

 

Tror det alvorligste er HB-salget og salget av søss.

 

Er overbevist om at det er mer også, men kjenner jeg meg selv rett, har jeg fortrengt det.

 

edit: Prøvde å kjøre hjem fetteren min fra fest da jeg var femten og han noen og tjue og stupe dritings. Endte med at jeg nesten kjørte utenfor veien (hadde aldri kjørt bil før) og han fant ut at han skulle kjøre hjem.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Men det er ikke akkurat ulovlig, isåfall burde du ha skrevet det i 'ting jeg gjør for andre tråden' :p (hvis det finnes en slik tråd da hehe).

 

Jeg har kjøpt 96. Det er vel ulovlig, og så har jeg kjøpt brennvin til noen under tyve (ikke langt under, men under).

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Det gjør jeg daglig, skulle jeg til å skrive :p

Men jeg gjør det når folk ber meg om det, men det har jo vært sånn helt siden jeg ble 18.

Husker jeg ble oppringt av fjortiser på 18-årsdagen min som lurte på om jeg ikke kunne gå til shell, kjøpe røyk til de og så gå til en fest noen kilometer lenger bort, gi det til de, få betalt og gå hjem igjen.

En liten tur på 7 km, yay :p

 

Jeg sa nei og drakk videre.

Lenke til kommentar

• Uhorvelig nedlastede menger av diverse ting :D

• Kjøpt og drukket 60% (himers, ja)

• Var med en kar og robba et par biler for høyttalere og forsterkere. Var egentlig mest bærehjelp, men ;)

 

 

Det var da egentlig eksremt lite. Skulle vært mer rampete skjønner jeg!

Lenke til kommentar

Hmm... Drakk flere ganger før jeg ble 18. Husker vi stod utenfor butikken og fikk folk til å kjøpe murere til oss (1.25 liter) og Mammutøl! Og så drakk vi uti skogen, kaldt og jævlig var det, og vi trodde vi ble dritings etter 3-4 slurker.

 

Stjal sjokolader fra karateklubben jeg gikk på. Vi var 3 stykker som snek oss inn mens de andre hadde trening, stjal sjokolader, gikk ut og spiste sjokoladene, byttet klær og gjorde det igjen. Jeg ble tatt, de 2 andre slapp unna. Gud så teite vi var xD

 

Noen år seinere hadde jeg en liten periode der jeg likte å naske sjokolader og snop fra butikker. Endte relativt kjapt da jeg ble tatt på den lokale Rimi-butikken. Var livredd for å gå inn i butikken i flere uker etterpå :p

 

Ellers er det vel det vanlige... Knuse litt ruter, prøvde å bryte oss inn i et tomt hus som var for salg, kastet snøballer på biler som kjørte forbi, spyttet på biler fra broer osv

 

Aldri noe alvorlig da, eneste gangen jeg har vært "i kontakt" med politiet, var en gang vi drakk på skolenplassen en lørdagskveld og en patruljebil kom kjørende. De skrev ned navnene våre :o Hørte aldri noe mer fra de da :p

Lenke til kommentar

- Piratkopiering

- Drikking, røyking, snusing som mindreårig.

- Røyka hasj

- Naska godteri, var vel 7-8 år. Første og siste gang.

- Kasta stein på biler

- Dokumentforfalskning (fake legitimasjon:p)

- Rasert et tomt hus

- Tent på en park, vi lagde et bål ved hjelp av en sprayboks

- Offentlig drikking av alkohol

- Diverse hærverk på hus

- Lagde bål på en bensinstasjon, guud så dumme vi var...

 

Også er det jo endel episoder som har skjedd, blandt annet når vi skulle ta en taxi tok taxisjåføren en liten omvei, vi ble litt sure og endte med at en eller annen slo til taxisjåføren og masse dritt skjedde, husker ikke helt.

 

Og jeg husker vi var på en fest for et par år siden hvor folk tok amfetamin, cola osv... Kom masse politi og sånn, men heldigvis kom vi oss unna. Hadde ikke tatt noe vi, men uansett :p

 

Har sikkert gjort masse mer, men husker ikke alt i farta

Lenke til kommentar

- Stjal godteri fra Hydro Texaco for 20 kr :ph34r:

 

- Kasta stein på biler som kjørte forbi fra oppi en skråning. Ble masse bråk, fikk bot og var masse nede hos lensmammen for det.

 

- Litt piratkopiering i ny og ne :evil:

 

+ Masse andre små rampestreker :lol: (som f.eks. å pakke inn en hundebæsj i gavepapir, legge den utenfor døra til naboen, ringe på og stikke av :rofl: Sjuuukt gøy :wee:

 

Glemte nesten å si det; er fortsatt under 18 (16 år).. Så det er fortsatt mye dumt som kan skje :fun:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...