Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fjorten....

 

For mellom 1 og 2 år siden møtes alle guttene i klassen omtrent i nabolaget, der vi bare løp rundt og ringte på hvert eneste hus, og løp..... Det utviklet seg til at vi plaget en lærer litt vell mye..... Han tok en av oss, og det ble en lang skjennepreken der han snakka om at han ville anmelde det til politiet snart.... Heldigvis gjorde han det ikke...

Han var musikklærer btw.... Så skoledagen etter dette, fikk han oss til å synge en spesiell sang:

"I'm gonna knock on your door,

Ring on your bell,

Tap on your windows too"

Det er det jeg husker, mest på grunn av at det var disse tre tingene vi gjorde :p

Vet ikke om det var bevisst...

 

Så kom nyttårsaften, og vi fikk tak i fyrverkeri... Vi delte det opp, noe som er litt ulovelig, så brukte vi dem til å smelle mot hus, sprenge postkasser osv... Den læreren fikk jo merke det da....

Så det ble et år med å samle seg hver fredag, og bare gå rundt å kødde....

 

Må jo si at det var en del som kan telles som hærverk, slik som sprenging av maaaange søppeldunker og lys osv på skolen, og masse postkasser i nabolaget... Julelys osv ble også straffa...

 

Det var jo gøy så lenge det varte :p

Har aldri blitt tatt av foreldrene mine for det, noe som er rart etter hvor mange ganger vi ble tatt av andre folk...

 

 

Utenom er det vel leke litt pirat på nettet (lit å litt, fru blom), og såklart lyve litt her å litt der, men det vil jeg tro er veldig vanlig...

Kommer ikke på mer i farta....

Lenke til kommentar
Har vel ikke gjordt så altfor mye dumt oppover årene. En gang tente jeg et bål med en kamerat under terassen til naboen. Helte deretter en væske på flammene slik at flammen ble nesten 2 meter høy... Hele huset kunne blitt tent på i verstefall... :ph34r:

 

 

Haha, fikk meg akkurat til å komme på en liten sak. Jeg og en (tidligere) kompis drev og køddet oss litt med fyrstikker ved huset hans. Plutselig, før vi vet ordet av det så står en liten del av plenen deres i brann! Den ble slukket ganske kjapt da, det kom en kar og hjalp oss. Men jeg husker da jeg ropte til han kompisen at han måtte hente vann, så kom han tilbake med et lite kjøkkenglass med vann :!:

Hehe, det minte meg på noe jeg gjorde med en annen når vi var rundt 8 år :p

 

Vi stjal for det første en lighter fra foreldrene hans, og gikk til et sted der det var masse tørt gress....

Vi hadde med oss en bøtte, og det var en vannkran i nærheten.... Men vi hadde ikke planer om å bruke vann, det var kun til nødstillfelle....

Så vi fant pappesker til å slå flammer med, og brukte jord til å hive på flammer....

Som du kanskje fant ut, tente vi på grasset, og ventet til det spredde seg fint, så vi skulle leke brannmenn, og slukke alt :p

 

Dette var i en storby, med cirka 3 jævla millioner innbyggere, så det kom fort noen som var sure, og slukket det med vann..... De var i 16 års alderen eller noe sånt.... Jeg ble først redd, men den andre begtynte å krangle.... Han kalte dem idioter, og sa at det skulle ikke bli brukt vann....

Men de svarte at vi var for små for sånt (!) og holdt oss inn til veggen, og sa at vi skulle gi fra oss alt som kunne lage flammer, ellers banket de oss....

De fikk lighteren, og ødelagg den, så straffa var at foreldrene hans sa vi måtte gå til butikken og kjøpe ny.... Så sa de at de lurte bare på hvorfor han gadd å ta med seg en lighter uten grunn :p

Lenke til kommentar
-tatt mange klær som skulle til fretex med mange andre og laget bål ved barneskolen. Kom en lærer tilslutt :S

Akkurat det der kunne du spart deg for.

 

Selv har jeg ikke gjort så mye galt. Mest piratkopiering og grisekjøring av trimmet moped. Ble til slutt tatt for moped opplegget.

Lenke til kommentar

Hmm, har ikke gjort så veldig mye ulovlig at det gjør noe. Men har da gjort noe: Urinering på offetlig sted. Fyllekjørt med moped. Brent ned nesten halvparten av en låve. Ramponert et forlatt hus. Knust noen ruter (dog, ikke alltid med vilje). Tatt med mer over grensen, enn hva tollsatsene tilsier. Lurt kjøttdisk systemet, slik at jeg m. flere fikk kyllingvinger langt billigere. Samt stjålet byggematerialer for noen titusener. Bjelker, terassestolper og veggplank til noe som ble til en bra stor tre-etasjers trehytte. Det er utrolig hva rundt 15 tiåringer klarer å få med seg når byggearbeiderne har pause, og man samarbeider for fullt med å bære så mye som mulig.

Lenke til kommentar

PIRATVIRKSOMHET, BABEH.

 

er bra sikker på at jeg har piratiert (lewl) for over 100 000.

 

 

Det er vell det eneste =|

 

 

Har også lyst å få tak i noen av de andre ungdommene her som drar å gjør syke ting som f.eks. skyte på folk med luftgæver osv. å gi dem en real lærepenge.

Lenke til kommentar
Vell jeg har Stjælt fra en del butikker, stjelt fra pappas barskap og drikki meg drita før kinoen, vært hos en venn og drikki meg driti 2 ganger, sprengt fyrverkeri på skolen, kastet svære isklumper på biler fra en bro, røyker, snuset, hasjet, tømt en kiosk for ting og tang, brukt flamme kaster på skolen, knust ruter hos folk, rasert skolen, tatt masse øl fra pappa, stjelt penger og MYE mer jeg ikke kommer på..

 

Og er fortsatt 14 år..

 

 

Vi er vell normale 14 åringer som lever livet.. =D

 

EDIT: Glemte å legge til at jeg har skytet Fugler med luftgeværet på hytta.. xD + Skyttet en eller annen svenske med geværet.. xD

 

 

 

Normalt ? Vil heller kalle det ungdomskriminell! Kom deg til nærmeste barnevern/politikammer!

 

d e jo d mest normala for tiå, kanche iche for deg men for andre ;)

Normalt??? Skyte folk med luftgevær, hadde den svensken vært meg så hadde jeg faen meg banka deg. Tømme en kiosk, knuse ruter hos folk og kasta is på biler er IKKE normalt nei. Hater sånna drittunger som deg

Lenke til kommentar
Vell jeg har Stjælt fra en del butikker, stjelt fra pappas barskap og drikki meg drita før kinoen, vært hos en venn og drikki meg driti 2 ganger, sprengt fyrverkeri på skolen, kastet svære isklumper på biler fra en bro, røyker, snuset, hasjet, tømt en kiosk for ting og tang, brukt flamme kaster på skolen, knust ruter hos folk, rasert skolen, tatt masse øl fra pappa, stjelt penger og MYE mer jeg ikke kommer på..

 

Og er fortsatt 14 år..

 

 

Vi er vell normale 14 åringer som lever livet.. =D

 

EDIT: Glemte å legge til at jeg har skytet Fugler med luftgeværet på hytta.. xD + Skyttet en eller annen svenske med geværet.. xD

 

 

 

Normalt ? Vil heller kalle det ungdomskriminell! Kom deg til nærmeste barnevern/politikammer!

 

d e jo d mest normala for tiå, kanche iche for deg men for andre ;)

Normalt??? Skyte folk med luftgevær, hadde den svensken vært meg så hadde jeg faen meg banka deg. Tømme en kiosk, knuse ruter hos folk og kasta is på biler er IKKE normalt nei. Hater sånna drittunger som deg

Jeg har ikke gjort noe av det der, men se deg rundt, (ivertfall her) så er det mye sånt som skjer av ungdommer etc. skyting å tømming av kiosk e vell iche så 'normalt'

Endret av Markus84
Lenke til kommentar

Knust ~20 ruter på en skole et sted med stein. Blei ikke tatt.

 

Banka en kid (da på min alder) til han nesten fikk hjernerystelse. Stempla huet hans ned i asfalten et par ganger mens han lå nede, husker ikke hvorfor vi slåss engang...

 

Gjort hærverk og brutt opp dørene på noen skur, stjal materialene og lagde en olabil :wee:

 

Det jeg kan huske nå.. dette var for lenge siden, var vel rundt 9-10 år gammel eller noe da jeg gjorde alt det der. De siste årene har jeg ikke gjort noe ulovlig så vidt jeg vet.. bortsett fra å laste ned musikk :p Har aldri naska, drukket eller røyket heller.

Lenke til kommentar

Det værste vi gjorde var nok å terrorisere naboen litt..

 

Type lage et hull i en mandarin/appelsin og putta en stor kinaputt nedi, tenne på og kaste over på huset til naboen hehe.

Tennis racket (eller hvordan det skrives) + stein/kongler var også morsomt :ermm:

Stå på en bru og kaste snøballer på biler som kjørte under.

 

Men etter 10ende så slutta vi med all form for pøbelstreker. :)

Lenke til kommentar
Jeg må vel melde meg på å ha benyttet meg av piratvare for noen millioner siden en gang på 90-tallet. Er faktisk en god stund siden jeg har lastet ned noe nå, så jeg er blitt lovlydig. :)

Vel... ikke verst å ha benyttet deg av piratvarer for noen millioner kroner. Men... - da kan du iallefall tenke at du har spart noen millioner kroner også.. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...