Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_romeo_*

jeg har sprengt en traktor med en bombe jeg lagde på kunst å håndvark.

jeg har stjelt masse i butikker siden jeg var 11 og jeg stjela aviser og selget dem på dørene til folk.

LOL, og masse mer, men jeg ble ALDRI bøsta a pden. Mye mer, men det sier jeg ikke her ass..Fred ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg var sånn ca 5 år ødelagte jeg og en kompis av meg en campingvogn. Vi knuste alle rutene, gikk inn i vogna å knuste alle glass og tallerkner, bøyde alt bestikk. Gikk helt berserk inne i den vogna.

 

Senere den uka, gikk vi inn i noen hus som ble bygd og knakk alle isoporplatene vi fant der og tok alt verktøyet og sagde og spikra og ødela utrolig mye egentlig. Tok alt verktøyet med oss inn i skauen. Stjelte masse materiale, planker, spiker og isolering. Og bygde oss en hytte i skogen.

Lenke til kommentar
Når jeg var sånn ca 5 år ødelagte jeg og en kompis av meg en campingvogn. Vi knuste alle rutene, gikk inn i vogna å knuste alle glass og tallerkner, bøyde alt bestikk. Gikk helt berserk inne i den vogna.

 

Senere den uka, gikk vi inn i noen hus som ble bygd og knakk alle isoporplatene vi fant der og tok alt verktøyet og sagde og spikra og ødela utrolig mye egentlig. Tok alt verktøyet med oss inn i skauen. Stjelte masse materiale, planker, spiker og isolering. Og bygde oss en hytte i skogen.

 

Hehe :p

 

Det minner meg på at jeg har stjelt sikkert 1000 spikre fra diverse byggeplasser for å bygge hytte. Materialer fikk jeg faktisk (de som jobbet det skulle kaste det).

Lenke til kommentar
Gjest Ønsker å være anonym

Jeg er fortsatt et barn, selv om jeg er i starten av ungdommen min.

Har aldri gjort noe ulovlig, bortsett fra:

 

1. Sende stygg mail til et par som resulterte i anmeldelse og straff (faktisk), i en alder av 10 år.

2. Lastet ned hele Adobe pakken på noen GB i en alder av 10 år.

3. Laste ned musikk, film, små programmer, noe jeg fortsatt gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Det værste jeg gjorde som barn må være den gangen vi braut oss inn I en dagligvare butikk og stjal godteier for 1000 vis av kroner....Lenge siden det.....Vokste opp i ett ganke tøft miljø og dette var en måte hevde seg på.

Du er ikke den eneste som har gjort dette her, kjenner mange som gjør/har gjort det, i åpningstiden.

Lenke til kommentar

stjelte nøkler fra lærer, brøt oss in på skolen,stjelte is fra skolen også og bringebærsyltetøy på veggene (var 12) angrer litt på det ble selfølgelig tatt, eller de to andre ble tatt de sladra på meg :ermm: mæte med rektor og vi skulle visst til politiet men har ikke hørt noe :nei:

Men har også :

Epleslang

urinering på offentlig sted

velting av postkasser? (kanskje ikke så bad ;)

har også nasket litt snus :blush: og en del smågodt

har også tømt tyggis automaten for penger (stapp bare en kniv neddi :)

kniv truing og egentlig :ermm: var ikke så veldig serriøst men han jeg trua ble driitredd.

 

tror det var alt, nei! har jo vært pirat jeg og lasta ned til en 50 000 ca :hmm:

 

Edit: er 13

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

- Jeg har lastet ned siden jeg var 6 år. (kazaa <3)

- Sprengt mange postkasser. Den ene gangen ble vi tatt. Vi måtte erstatte postkassen, så dagen etter stjal vi en som vi ga dem :D

- Stjelt cola fra skolen

- Stjal et "verdifult" pokemon kort av kompisen min fordi han hadde så vanvittig mange "bedre" enn meg. Jag var drit forbanna på han

- Kjører trøk på jobb uten sertfikat.

- Kjørt en stor Ford pickup, husker ikke typen, 900hk. Også på jobb, den drar som fffff

- Hacket alle på et lite lan. (snudde skjermbildet opp ned og kjørte cdromet ut og inn)

- Jukset i cs (haha)

- Jukset på tysk gloseprøve.

- snust

- sett på porr, det har sikkert alle her ^^

- gitt windows til alle i klassen min (vi har mac)

- stod med axe utenfor gymsalen i 9ene og spreja gjennom en lighter på en trevegg, den feite sosial fikse mannen eller hva det heter ringte politiet! Va sprang balla av oss. Det var på bursdagen min og jeg var livredd hele dagen for at de skulle komme på døra (selv om de ikke viste hvem jeg var)

- Tatt nettverks kabel på barneskolen.

 

tror det var alt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...