Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

hacket 2 store bedrifter som ca 14 åring er vel det værste jeg har gjort tror jeg.

medieomtale og greier, var litt morro.

 

jeg gjorde det for utfordringen sin skuld, gjorde ingenting galt selv om jeg virkelig kunne ha ødelagt for bedriftene...

 

kjørte vel bil en gang i blandt fra jeg var rundt 12, en god del forskjellige biler :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er jo snart 13 og hittil er det nok og kjøre 450 på riksvegen med traktor skilt på, da kjørte jeg med en inline sykkelhjelm (xD) og en tskjorte og en shorts ;)

 

også er det vel sikkert og tenne på en hytte på fjellet :S

 

hehe.. men jeg såg bare på det med hytta da :)

 

Så har jeg røyket,stjelt godteri og brus, og jeg har og driver med en gjeng og går og banker ganske mange i uka :p

 

EDIT: mrjazz? kødder du? jeg ødela hele server-systemet til skolen alt arbeid på elever og lærere :p noe av det værste jeg har jort sånn ulovlig

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar

Off-topic:

ganske moro og svjitse over strømbryterne på pcene på skolen så de får vekselstrøm og begynner å ryke uten at de fungerer mer, alltid den som slo dem på som fikk skylda :D

Alle PC-er som er koblet til strømnettet får da vekselstrøm. Det er spenningen som er av interesse. Og vanligvis kan man vel bytte mellom 120V og 230V om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Jeg er jo snart 13 og hittil er det nok og kjøre 450 på riksvegen med traktor skilt på, da kjørte jeg med en inline sykkelhjelm (xD) og en tskjorte og en shorts ;)

 

også er det vel sikkert og tenne på en hytte på fjellet :S

 

hehe.. men jeg såg bare på det med hytta da :)

 

Så har jeg røyket,stjelt godteri og brus, og jeg har og driver med en gjeng og går og banker ganske mange i uka :p

 

EDIT: mrjazz? kødder du? jeg ødela hele server-systemet til skolen alt arbeid på elever og lærere :p noe av det værste jeg har jort sånn ulovlig

Tøffing! Du er kjempekul ass :) Fett å kjøre i 450 eller? Fikk du ikke masse tårer i øynene pga vinden?

Du er litt kul siden du banker mange i uka ogsånn.

Respect.

 

 

:(

Lenke til kommentar
Off-topic:
ganske moro og svjitse over strømbryterne på pcene på skolen så de får annen spenning og begynner å ryke uten at de fungerer mer, alltid den som slo dem på som fikk skylda :D

Alle PC-er som er koblet til strømnettet får da vekselstrøm. Det er spenningen som er av interesse. Og vanligvis kan man vel bytte mellom 120V og 230V om jeg ikke husker feil.

det stemmer nok det, aner virkelig ikke hva jeg snakker om

Lenke til kommentar

Tror det må være den gangen jeg stjal klistremerkebøkene til alle på trinnet mitt på barneskolen. Det ble oppdaget. Og jeg fikk mye bråk med lærerne, foreldrene mine og de andre barna og foreldrene deres. Måtte gjøre opp for meg. Hadde jo kasta det jeg ikke syntes var bra nok.

 

Også stjålet en "slemmert" (tror det er slik det skrives), og en negllakkfjerner :o Kanskje en mascara også, husker ikke helt.

Også masse penger fra sparebøssa til mora til ei venninne - venninna var med...

 

 

Jeg ble mye mobba på barneskola, så jeg endte med å bli utagerende og angrep folk. Sendte noen til legevakta - eneste straffa jeg fikk var å si unnskyld og ble sendt til en psykolog på bup.

 

Egentlig vært et snillt barn.

Først etter at jeg ble 18 at mine symptomer på "emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse" har slått ut..

Lenke til kommentar
Jeg er jo snart 13 og hittil er det nok og kjøre 450 på riksvegen med traktor skilt på, da kjørte jeg med en inline sykkelhjelm (xD) og en tskjorte og en shorts ;)

 

også er det vel sikkert og tenne på en hytte på fjellet :S

 

hehe.. men jeg såg bare på det med hytta da :)

 

Så har jeg røyket,stjelt godteri og brus, og jeg har og driver med en gjeng og går og banker ganske mange i uka :p

 

EDIT: mrjazz? kødder du? jeg ødela hele server-systemet til skolen alt arbeid på elever og lærere :p noe av det værste jeg har jort sånn ulovlig

Tøffing! Du er kjempekul ass :) Fett å kjøre i 450 eller? Fikk du ikke masse tårer i øynene pga vinden?

Du er litt kul siden du banker mange i uka ogsånn.

Respect.

 

 

:(

 

tror han mente 450 kubikk ;)

og nei jeg kødder ikke, ikke alle er så tøffe at de er med i en gjeng og banker folk, vi har faktisk bedre ting å gjøre.

og du hadde det vel gøy mens du satt der og hacka "serversystemet" på skolen?

Du er tretten år og hvis bare noe av det du sier er sant burde du vært hos barneværnet for lenge siden, men siden det ikke er sant og ingen her tror på deg kan du ta hackinga og 450`en din og lage en post kalt "ting jeg ønsker jeg får gjortf før jeg blir atten"

Endret av mrjazz
Lenke til kommentar
Denne tråden hadde fungert godt hvis ikke barn selv hadde hatt lov til å poste i den. Min antakeligvis største forbrytelse(som har plaget mest mennesker) må være å trykke på brannalarmen på ungdomskolen. Kameratene mine holdt heldigvis tett da.

 

 

Da hadde du flaks, en jeg kjenner gjorde det samme men noen tysta så han ble utestengt fra skolen :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan hacke Linux eller messe det opp på skolen? Lærerne har desverre ganske lite respekt for noen elever inkludert meg, så nå er det payback time.. Hvis noe gidder å fortelle meg da... :dribble:

 

Råder deg til å la vær da det faktisk ikke er lærerene det går utover, men IT ansvarlige. Finner de ut at det er deg så tror jeg ikke de akkurat tenker "Oj, han er visst sur på oss pga vi viser han for lite respekt, la oss respektere han mer". Da får det heller en litt motsatt virkning.

 

 

Finn heller ut hvorfor de har lite respekt for deg, og prøv å gjør noe med det. Ta heller kontakt med rådgiver eller læreren selv angående problemet og prøv å finn ut hva du/han/henne må gjøre for å løse problemet :). Det er det rådgivere er der for. Å kødde til IT systemet er neppe en god løsning.

Endret av ChrML
Lenke til kommentar

Værste jeg har gjort, hmm. Må ha vært at jeg likte å stjele små ting som viskelær og sånt tull, har aldri stjelt noe mer verdt enn 20 kr og det skjedde vel amks 10 ganger, aner ikke hvorfor jeg gjorde det, spenningen? Men uansett så var det stort da, følte meg som den lille mester tyven... lol.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan hacke Linux eller messe det opp på skolen? Lærerne har desverre ganske lite respekt for noen elever inkludert meg, så nå er det payback time.. Hvis noe gidder å fortelle meg da... :dribble:

 

Råder deg til å la vær da det faktisk ikke er lærerene det går utover, men IT ansvarlige. Finner de ut at det er deg så tror jeg ikke de akkurat tenker "Oj, han er visst sur på oss pga vi viser han for lite respekt, la oss respektere han mer". Da får det heller en litt motsatt virkning.

 

 

Finn heller ut hvorfor de har lite respekt for deg, og prøv å gjør noe med det. Ta heller kontakt med rådgiver eller læreren selv angående problemet og prøv å finn ut hva du/han/henne må gjøre for å løse problemet :). Det er det rådgivere er der for. Å kødde til IT systemet er neppe en god løsning.

 

Går ikke ann å snakke med dem uten å få det her som svar: Du er ikke i posisjon til og stille spørsmål, vi spør og du svarer...Er det forstått? Deretter prøver jeg å snakke så avbryter de meg og jeg får ikke sagt noe ferdig, mens de bare snakker masse piss som jeg har sikkert hørt 20ganger før..... Skulle ønske noen kunne fortelle meg noe om fucke opp skole nettverk og kunne rettet opp akkurat når det passet meg, hvis det går ann da? :hmm: Er ikke noe IT geek :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...