Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er vel noen ting jeg kan si og noen jeg helst ikke vil si pga muligheter for oppsporing etc...

 

*Brøt meg inn i et nedlagt Lokkstall, noe som var ikke lov. Pga en tulling som knuste en glassrute, kom purket over der. Vi var øverst i trappen da dem var nederst. Desverre fikk han ene panikk og kastet et 10 kilos kassa-apperat ned på purken. Takk gud for at han bommet med 20cm. Ble slutt brått da vi sprang i en blindgang med ingen veier ut.

 

*Stjal noe Warhammer figurer

 

*Stjal en dildo og ga den some julegave til en venn for faen og for å drite han ut forann famillien.

 

*Stjal godteri

 

*Spyttet en drops ut ruta som traff en poltibil i far. Akuratt midt i blinken.

 

*Sagde ned trær på naboens eiendom-

 

*Var en kompiss gjeng som pisset oppi en stor flaske og helte den over biler rundt omkring.

 

*Skøt mot polakker i båt da vi kjørte forbi dem med våres båt. (var full automatisk softgun)

 

*Truet en fyr med softgunnen

 

*Sprengte skap på videregående skole

 

*Byttet brev, regninger fra postkasse til postkasse i postkasse stativet.

 

 

Og så er det noen mørkere forbrytelser..

Endret av Shiktu
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan hacke Linux eller messe det opp på skolen? Lærerne har desverre ganske lite respekt for noen elever inkludert meg, så nå er det payback time.. Hvis noe gidder å fortelle meg da... :dribble:

 

Råder deg til å la vær da det faktisk ikke er lærerene det går utover, men IT ansvarlige. Finner de ut at det er deg så tror jeg ikke de akkurat tenker "Oj, han er visst sur på oss pga vi viser han for lite respekt, la oss respektere han mer". Da får det heller en litt motsatt virkning.

 

 

Finn heller ut hvorfor de har lite respekt for deg, og prøv å gjør noe med det. Ta heller kontakt med rådgiver eller læreren selv angående problemet og prøv å finn ut hva du/han/henne må gjøre for å løse problemet :) . Det er det rådgivere er der for. Å kødde til IT systemet er neppe en god løsning.

 

Går ikke ann å snakke med dem uten å få det her som svar: Du er ikke i posisjon til og stille spørsmål, vi spør og du svarer...Er det forstått? Deretter prøver jeg å snakke så avbryter de meg og jeg får ikke sagt noe ferdig, mens de bare snakker masse piss som jeg har sikkert hørt 20ganger før..... Skulle ønske noen kunne fortelle meg noe om fucke opp skole nettverk og kunne rettet opp akkurat når det passet meg, hvis det går ann da? :hmm: Er ikke noe IT geek :p

Da har du ikke prøvd på riktig måte. Du må rett og slett forberede deg på en konstruktiv måte og så ta det på et rom aleine med lærer eller rådgiver. Hvis læreren din er sånn, så er rådgiver neste, hun får betalt for å lytte, så det skulle bare mangle. Tenk igjennom hvilke motargumenter læreren kan ha og ha klart et svar på forhånd. Rådgiveren vil høre på hva du har og si og tar det seriøst, og vil se det fra begge parters side, og evt gå videre med det om det er nødvendig, eller ordne et møte med alle 3.

 

Vet at du ikke er voksen enda, men jo tidligere du blir det, jo bedre er det for din del ;). Skader ikke å ordne ting opp på den ordentlige måten. Om du føler deg urespektert, så er det kanskje en grunn til det? Kanskje du er den som alltid kommer for sent og ikke holder ro i timene?

 

 

Og hvis du ikke er noe IT geek, så ligg unna PC- nettverket. Det er lite du får til uansett angående det da og det vil bare gjøre det værre for deg ;)

Endret av ChrML
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Har vel bare gjort en ting som er virkelig ulovelig.

 

Vel, i forfjor var eg med noen kompiser som hadde stjelt foreldrene sin bil, og ble med de ut å kjørte, eg gikk av etterkvert, og litt etter eg hadde gått av, ble de andre tatt av onkel politi. Værste da, var at de sladra på meg.

 

Dette er ikkje noe ulovelig eg har gjort men:

Rett etter det med bilkjøringa, ble eg beskyldt for å ha stjelt i en butikk(det vil si, daværende kompiser av meg ringte pappa og utga seg for å være butikksjef som hadde tatt meg for tyveri).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Håper for din del at du har skaffet seg noen andre venner hiTmanhiT? for noen duster.

 

Har bare vært litt smånasking, kasting av egg på halloween ol. Bare små gutterampestreker.

Lurte forresten til meg 3-400 kroner fra en dagbladet jobb, mamma fant det ut og måtte nærmest ut med nabovarsel..:p

Lenke til kommentar
Det du kunne gjort er jo banke opp læreren din :p

 

En kompis av meg gjorde det, inspektøren på skolen ble sur på kompisen min og da fikk inspektøren bank :p

 

Men han ble henta av politiet etterpå da, så vis du ikke vil få problemer med snuten så burde du ikke gjøre det :p

 

 

BTW, hvilken skole går du på?

 

Hvis du spurte meg så går jeg på en skole i nittedal, og en som går i 10. nå slo til rektor så rektor fikk blåveis!!! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

- Falsk legitimasjon

- beheldt mobil eg fann på festival

 

 

Typiske guttestrakar som

- smelle av fyrverkeri når som helst på året

- kasta egg på hus

- grisa til ein offentleg do m/ gratis saus frå Kiwi

- ramponert inventar til ei gamal leikehytte i skogen :innocent:

- generelt sett rølpa rundt i byen..

Lenke til kommentar

reddet et titalls høns fra en hønsegård, for å så delje laus på hønsegårrden med jernstang til den lå fullstendig flat. For pur faen, var sinna, pluss at jeg hata bonden som eide de

Brytt meg inn i nedlagte gamle bygninger. Husker jeg synes det var "utrolig" spennende

Dekorert en stygg trafikvegg med Peter fra Family guy

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...