Gå til innhold

Tråden om sokker


Anbefalte innlegg

En kompiss av meg har sånne sokker som det står monday og tuesday og wednesday osv på, som er beregna at du skal bruke monday sokkene på mandag osv, husker bare at han sa at han bestilte dem fra internett, og det er lenge til jeg skal møte han neste gang nå. Noen som vet hvor de kan skaffes?

Eg har eller hadde slike. Det endte med at eg gjekk med ein av mandag og ein med fredag osv. Eg kjøper sokker etter behov. Hater sokker som har blitt stive.

 

Hvor kjøpte du dine? For og være helt ærlig så liker jeg av en eller annen ikke og gå inn i H&M butikker, det samme er med cubus. Forrige gang jeg skulle inn i en av dem tok jeg på meg en hette for og ikke og bli gjenkjent. Aner ikke hva dette kommer av egentlig, men vurderer og kjempe imot min store frykt for h&m butikkene på tirsdag da jeg skal til Strømmen.

Wish me good luck :)

Eg fekk dei til ein bursdag, trur det sto H&M på den lappen som holder dei sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

En kompiss av meg har sånne sokker som det står monday og tuesday og wednesday osv på, som er beregna at du skal bruke monday sokkene på mandag osv, husker bare at han sa at han bestilte dem fra internett, og det er lenge til jeg skal møte han neste gang nå. Noen som vet hvor de kan skaffes?

Eg har eller hadde slike. Det endte med at eg gjekk med ein av mandag og ein med fredag osv. Eg kjøper sokker etter behov. Hater sokker som har blitt stive.

 

Hvor kjøpte du dine? For og være helt ærlig så liker jeg av en eller annen ikke og gå inn i H&M butikker, det samme er med cubus. Forrige gang jeg skulle inn i en av dem tok jeg på meg en hette for og ikke og bli gjenkjent. Aner ikke hva dette kommer av egentlig, men vurderer og kjempe imot min store frykt for h&m butikkene på tirsdag da jeg skal til Strømmen.

Wish me good luck :)

 

Føler meg mer "lost in space" når jeg går med andre inn i undertøysavdelingen :p

 

Fekk 37 sokkar i posten i dag. :D

 

Har ikkje prøvd endå, men dei verkar gode. Billig var det og.

37 par kanskje? Uansett, burde holde en stund det :p Jeg for min del liker ikke sokker, av den grunn at alltid en blir borte, hvertfall i en familievask. Kjekt med å kjøpe sånne pakker med så mange sokker, er vel at alle har lik fasong og farge^^

Lenke til kommentar

Jeg sto i mot frykten min idag og gikk inn i H&M butikken, gikk igjennom både nybakt mor og dame klær :S til slutt fant jeg herreavdelingen, som lå ved inngangen faktisk :roll: og lette en liten stund, da jeg bestemte meg for og gå så fant jeg dem faktisk :D 7 par sokker som det står de forskjellige dagene på til 129 kroner :D

Lenke til kommentar
En kompiss av meg har sånne sokker som det står monday og tuesday og wednesday osv på, som er beregna at du skal bruke monday sokkene på mandag osv, husker bare at han sa at han bestilte dem fra internett, og det er lenge til jeg skal møte han neste gang nå. Noen som vet hvor de kan skaffes?

Eg har eller hadde slike. Det endte med at eg gjekk med ein av mandag og ein med fredag osv. Eg kjøper sokker etter behov. Hater sokker som har blitt stive.

 

Hvor kjøpte du dine? For og være helt ærlig så liker jeg av en eller annen ikke og gå inn i H&M butikker, det samme er med cubus. Forrige gang jeg skulle inn i en av dem tok jeg på meg en hette for og ikke og bli gjenkjent. Aner ikke hva dette kommer av egentlig, men vurderer og kjempe imot min store frykt for h&m butikkene på tirsdag da jeg skal til Strømmen.

Wish me good luck :)

 

Føler meg mer "lost in space" når jeg går med andre inn i undertøysavdelingen :p

 

Fekk 37 sokkar i posten i dag. :D

 

Har ikkje prøvd endå, men dei verkar gode. Billig var det og.

37 par kanskje? Uansett, burde holde en stund det :p Jeg for min del liker ikke sokker, av den grunn at alltid en blir borte, hvertfall i en familievask. Kjekt med å kjøpe sånne pakker med så mange sokker, er vel at alle har lik fasong og farge^^

 

Jeg for min del foretrekker å gå med sokker med ulik farge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Et tips til dere som sliter med at sokkene blir stive etter vask: Sett på forvask på vaskemaskinen!

 

Grunnen til at sokkene blir stive er at proteiner fra svetten denatureres i det varme vannet. Med forvask skyller maskinen bort proteinene med kaldt vann før den setter i gang med å bruke varmt vann.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

HAter sokker, men hater mer å gå uten.. Hvorfor hat? Jo, den evige vitsen om at sokkene forsvinner stemmer for meg. Kjøpte f.eks 6 par sokker, 2 og 2 par var like, bare at et av de var helfarget og det andre hadde i tillegg en stripe på seg. Kjempeenkle å sortere. Det var etter at jeg flyttet for meg selv altså. Tok noen mnd, så har jeg 2 par igjen, pluss en sokk av par nr 3. Har lagt de til side og alt, de andre er vekke. Tipper naboene stjeler av meg. Så nå kjøper jeg bare like sokker, så jeg slipper å sortere.. I tillegg blir jeg så varm på føttene av tjukke sokker, så jeg går bare med tynne. Som igjen blir utslitt fort for de er så tynne og arbeidsskoene kan bli litt grove, og så går det hull og jeg må ha nye. Og da har de enten ikke den typen jeg liker, med små "riller" i som er lett å finne i sokkehaugen, eller så er de gamle med "riller" så slitt at de er mer grå og da passer fortsatt ikke de nye inn. Sokker er stress! >:(

Lenke til kommentar
Jeg hater ikke sokker, men har også rpøvd ut det der med like sokker. problemet er at man ikke finner helt like neste gang, også har man bare masse sokker det er vanskelig å sortere. :p Så det droppet jeg. Men jeg kjøper aldri mindre enn to par av samme type. Da har jeg som regel i hvert fall ett par av dem en stund, selv om monsteret som bor i vannpumpen til vaskemaskinen, forsyner seg for ofte.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...