Gå til innhold

Tråden om sokker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forsåvidt enig med deg der. Men det er ikke til å stikke under en stol at noen sokker er alt for dyre i forhold til hva det er man egentlig kjøper; tøy som tres utenpå de kroppsendene som har potensiale til å skille ut mest svette i løpet av en dag.

Å gud - som jeg lo! :!:

:!:

 

Sjeldent at sokker koster ''fryktelig mye'' uansett merke.

Men det hender..

 

Gosh darnit! Ja, var de jeg siktet til når jeg snakket om dyre sokker :b Er de bedre å bruke enn billigere sokker?

Lenke til kommentar
Sokker skal være i anonyme farger som, mørkeblå, mørke brun, sorte, mørke grå, ankelsokker kan være hvite. Alt annet enn dette ser egentlig forferdelig ut for min del.

 

Bruker som regel sorte bomullssokker fra Boss, og litt tynnere utover sommeren.

Dette er jo veldig smak og behag og hva som passer til resten av hva man har på seg. Jeg for min del liker litt mønstrete sokker, gjerne med litt farger.

Lenke til kommentar
En kompiss av meg har sånne sokker som det står monday og tuesday og wednesday osv på, som er beregna at du skal bruke monday sokkene på mandag osv, husker bare at han sa at han bestilte dem fra internett, og det er lenge til jeg skal møte han neste gang nå. Noen som vet hvor de kan skaffes?

Eg har eller hadde slike. Det endte med at eg gjekk med ein av mandag og ein med fredag osv. Eg kjøper sokker etter behov. Hater sokker som har blitt stive.

Lenke til kommentar
En kompiss av meg har sånne sokker som det står monday og tuesday og wednesday osv på, som er beregna at du skal bruke monday sokkene på mandag osv, husker bare at han sa at han bestilte dem fra internett, og det er lenge til jeg skal møte han neste gang nå. Noen som vet hvor de kan skaffes?

Eg har eller hadde slike. Det endte med at eg gjekk med ein av mandag og ein med fredag osv. Eg kjøper sokker etter behov. Hater sokker som har blitt stive.

 

Hvor kjøpte du dine? For og være helt ærlig så liker jeg av en eller annen ikke og gå inn i H&M butikker, det samme er med cubus. Forrige gang jeg skulle inn i en av dem tok jeg på meg en hette for og ikke og bli gjenkjent. Aner ikke hva dette kommer av egentlig, men vurderer og kjempe imot min store frykt for h&m butikkene på tirsdag da jeg skal til Strømmen.

Wish me good luck :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...