Gå til innhold

Tråden om sokker


Anbefalte innlegg

Er du en sokkeperson? Etter litt filosofering i kassa idag kom jeg frem til at jeg er veldig glad i å kjøpe sokker.

Ender som regel opp med sånne "3 par for 99,-" og lignende :p Så har jeg slutta for det meste å kjøpe ensfarga sokker, og hvertfall ikke kun svarte sokker lenger. Ser jeg noe med prikker, striper eller glitter og figurer må jeg bort og klå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er mest glad i plain kvit eller svart, eventuelt med ein liten logo oppe på sokken. Har og nokre sportssokkar med meir motiv, knallgod å bruke.

 

Eg ender oftast opp med 3 for 99 i lag med andre klesplagg, men har lyst å kjøpe kvalitetssokkar. Om nokon har tips om nettbutikkar eller butikkar som sel gode kvalitetssokkar så rop ut.

Lenke til kommentar

Sokker er sokker for meg, men holder meg unna grå og lyseblå sokker, liker bare ikke de fargene på sokker :blush:

 

Værste jeg kan putte på mine små føtter er tennissokker, mer ubehagelige greier skal du leite lenge etter. men har ganske små bein, 39-40 så noen ganger går det litt kjapt for seg, og jeg ender opp med noen par jentesokker, med sånne frynser oppå.. de tør jeg ikke bruke :p

Lenke til kommentar

Det er veldig mange som liker å lufte tærne i frisk luft. Men jeg elsker sokker! Det er ikke snakk om å gå uten (hvis det ikke er en spesiell anledning).

Jeg kjøper helst lave, ensfargede sokker. Men sier ikke nei takk til noen litt mer kreative. Men de må ha en farge som ikke stikker seg ut. Er ikke så glad i at sokkene omtrent lyser opp som et bål på St.Hans-aften. Da trekker det for mye oppmerksomhet fra resten av antrekket.

 

Og må nesten legge til at følelsen av nye sokker på beina er fantatisk!

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

Godt det ikke bare er meg. Å komme hjem og ta på seg hely nye, ubrukte sokker er skikkelig deilig.

 

Bruker ikke sokker som skriker om oppmerksomhet dersom sokkene synes og er en del av et antrekk.

 

Tennissokker, er ikke det sånne halvtjukke, slappe saker som ikke sitter godt? Syns sånne sokker er skikkelig ekle, hehe. Tynne bomullssokker (type H&M, Cubus og slikt) er de beste.

Lenke til kommentar
Hjemmestrikket ullsokker er jo bare best! Så lenge det ikke er sånne fæle som klør så grusomt.

Enig med deg; ullsokker er nice. Men sokkene fra Carlings, sånn 5 for 99,- er veldig kurante. Samme med de mønstrete/fargerike fra H&M til 39,90. Eneste er at de blir slitt ganske fort.

 

158775.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...