Gå til innhold

Tråden om sokker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Trengs ikke, i have eyes everywhere;)

 

For å si det sånn, det finnes mye bedre ting å bruke pengene sine på. Er ikke penger et nevneverdig problem, go for it! Du får ikke sokker som er stort bedre å ha på. Det beste imo er dog silke og cashmere-blanding! Det er også ofte litt billigere enn ren cashmere.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tja, jeg er ikke en ekspert på emnet, for jeg har ikke så mange par, men du er nok inne på noe Henrik. Jeg betalte hvertfall 65 £ pr. par på Selfridges for noen av mine, og 799 for de andre om jeg ikke tar helt feil. Resten har jeg fått i gave, så prisen på dem vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Prøver å matche sokkene med skjorta/overdelen når jeg skal noe spesielt, ellers er det ganske care siden de veldig ofte ikke blir lagt merke til. Noe jeg uansett passer på å gjøre er å ha svarte sokker når jeg bruker dress.

 

Så om du har hvit skjorte så bruker du hvite sokker? Eller rød overdel så har du røde sokker etc? Holder meg helst til svarte sokker alltid jeg, med noen unntak.

Lenke til kommentar
Prøver å matche sokkene med skjorta/overdelen når jeg skal noe spesielt, ellers er det ganske care siden de veldig ofte ikke blir lagt merke til. Noe jeg uansett passer på å gjøre er å ha svarte sokker når jeg bruker dress.

 

Det vil jo bare se idiotisk ut. Sokkene skal matche skoene, eller i verste fall buksen.

Lenke til kommentar
Prøver å matche sokkene med skjorta/overdelen når jeg skal noe spesielt, ellers er det ganske care siden de veldig ofte ikke blir lagt merke til. Noe jeg uansett passer på å gjøre er å ha svarte sokker når jeg bruker dress.

 

Så om du har hvit skjorte så bruker du hvite sokker? Eller rød overdel så har du røde sokker etc? Holder meg helst til svarte sokker alltid jeg, med noen unntak.

Som regel, ja. Med unntak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...