Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-2spvYRBZtB
Skrevet

Er kun ett sted scoops gir deg stylepoeng, og det er i Need for Speed  :laugh:

Skrevet

... og kanskje ikke når "stylisten" åpenbart har prøvd, men feilet, å få scoopen midt på (ja, jeg vet et luftinntak ikke nødvendigvis trenger å være sentrert).

Skrevet

Scoop er jo tøft det da :(

På en subaru med intercooler liggende under scoopen, ja. På en civic med et plastdeksel liggende under scoopen, nei.

Hehe, det var mest på spøk. Dessuten så har jeg en liten kul på panseret mitt jeg også :p

Gjest Slettet-2spvYRBZtB
Skrevet

Kraftig overpriset, da. Får en fin M5 til samme prisen. 

Skrevet (endret)

Det er typisk et slikt eksemplar som ikke er upriset, men heller ikke kommer til å selge for den prisen. Som nevnt så er det alt for nært M5 territoriet.

Endret av Gavekort
Skrevet (endret)

74.000 er ikke så lite at det regnes som et samleobjekt, og igjen så kjøper samlere en M5, ikke 540. Det er et potensielt velholdt og fint eksemplar med mye riktig utstyr, men er på ingen måter det lille ekstra. Personlig så hadde jeg heller valgt en 530i, da M54 er generelt bedre enn M62.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Skrevet

Slike eksemplar burde lagres og ikke brukes. Nå er jeg ikke så oppdatert på E39 M5, men hva slags M5 får man i prisklassen 250-300k?

Lagres til hva da? Støvsamling for ettertiden? Biler er til for å brukes.

• Liker 1
Skrevet

Synes den GT86'n er skamrå jeg, gjennomført når det først er gjort slik med den. Sett på den fler ganger live selv. Det er iallefall den råeste GT86 i Norge som jeg har sett.

• Liker 4
Skrevet

gjennomført den GT86n ja, men ikke pokker om jeg hadde vist meg selv i den, der tror jeg det er en streng øvre aldersgrense, gjerne 20 år og noenlunde dårlig resultat på IQ testen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...