Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm, en 2-dørs 3-serie er vel ikke akkurat et blikkfang i trafikken. Du må nesten vite hva du skal se etter. Jeg ville dog kjøpt den gule for å være sikker :w00t:

Gal mann som har kjøpt den ny iallefall.

Skrevet

Jeg ville nok kjøpt den i en noe mer diskret farge, men helst ikke grå, svart eller hvit..

Av en eller annen grunn har jeg fått skikkelig sansen for blåfarge på biler.

Skrevet

Mener å ha lest ett eller annet sted, husker ikke hvor men blåfargen er visst den mest maskuline fargen. Hvorfor det er sånn husker jeg ikke men det er noe spesiellt med blåfargen visst.

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med blåfargen på bilen min og, det var en av tingene som fikk meg til å velge bilen.

At det er relativt få biler med den fargen er jo også hyggelig.

post-219427-0-20965800-1418718420_thumb.jpg

Skrevet

Det der er Violan, eller? var veldig lik den jeg hadde når den en sjelden gang var polert - litt mer lilla enn blå?

Nei, det er denne:

032U DESIGNO-MYSTIC CLUE

Skrevet (endret)

No, Thank you. Den rompa der ser ikke ut.

Smaken er vel som baken tenker jeg. Heh!

Designet er litt modig da, så jeg har litt forståelse for de som ikke liker den.

Masse "Yes please!". Fins vel ingen råere familiekjerre?

Praktisk familiebil ja. Du har bagasjeplass til en liter melk og bakseter du kan romme begge dine to halve barn. Kona blir ihvertfall glad når man har kjøpt seg en trygg og god stasjonsvogn med firehjulstrekk. Bare pass på at du beholder bilen når skilsmissepapirene kommer, og kjøp deg en sovepose.

Endret av Gavekort
Skrevet

FF er en herlig sak det!

Men personlig ville jeg nok heller valgt en E63 AMG S, den er raskere på 0-100, men gjør vel ikke mer enn 300 i toppfart..

E-klassen har bagasjeplassen jeg trenger, dobbelt hundebur i FF funker nok dårlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...