Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin bil, kraftig motor, fin girkasse, fin pris, bare synd den har gått litt langt, men slike biler tåler en del km.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=43352389

 

Synd ikke det er vanligere med V6 motorer i Norge

Dårlig pris. Dette er et bedre alternativ. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45980135

 

Hvor mange km en slik bil tåler kommer helt an på hvor dyp lommebok en har...

Lenke til kommentar

Det må være kjipt å ha en bil som ser så spesiell ut (med negativt fortegn), og likevel blir frakjørt av stort sett alt som ruller på veien... Jeg tror han må halvere prisen for å få solgt denne styggedommen.

For ikke å glemme at bilen faktisk har vært kollisjonsskadet. Det skal vel også litt til før man ender opp på taket, noe som (i tillegg til utseendet) hinter om en grisekjørt bil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har de siste to årene sett flere tusen trafikkuhell på youtube (de fleste fra Russland, naturligvis), og det skal ikke alltid så mye til for å velte bilen over på taket. Hvis man sakte sklir ned i en grøft i en litt uheldig vinkel, så kan det nok. Det har skjedd med folk som har blitt påkjørt, folk som har måttet foreta drastiske unnamanøvre for å unngå villmannssjåfører, eller bare folk som har vært uheldige på glatta. Det kan dermed være litt urettferdig å umiddelbart anta at det er grisekjøring som ligger til grunn for at en bil havner på taket. Men når bilen din er en Mercedes som ser ut som 70-tallets Elton John, da er det riktignok mer nærliggende å trekke denne konklusjonen.

Lenke til kommentar

Jo, jeg er enig i det. Også litt av grunnen til at jeg nevnte det med utseendet i tillegg. Har selv vært øyenvitne til en bil som havnet på taket hvor det på ingen måte var villmannskjøring som var årsaken.

 

Når det er sagt så hadde jeg aldri kjøpt en bil som har vært taket - da skulle den vært billig(!) og jeg skulle vært ganske desperat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...