Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Fun fact: her i byen så vant faktisk en "kjent" råner i lotto for ca 1 år siden.

Hvilken urettferdig verden.

 

Er forøvrig en kollega som har Q7, han er alt annet enn noen råner :-) Unntaket av regelen?

 

Ikke misforstå meg, jeg liker Q7 og har ikke noe fordommer mot folk som liker/har den. Var bare en litt morsom sammenheng med det som ble skrevet tidligere. Kjenner selv velstående hardtarbeidene mennesker som har en slik bil. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Superbiler er litt /facepalm uansett, lukter jo doooouche fra langveisfra bortimot alle gangene jeg har ssett noen gå ut fra en ferrari.

 

Men i forhold til superbiler som somregel iallefall gjør det er lagd for (gå fort) så har biler som Q7 null funksjon i det heletatt bortsett fra og være ett statussymbol.

 

Aaaah... Rånere. Mottoet dems er vel "Fuck logic".

 

1. Hva er det med dere rånere å være fordomsfulle mot folk som GIDDER å jobbe, og tjene penger? Som du sier "lukter jo doooouche fra langveisfra". Hvorfor "lukter det dette" Mr.Fordomsfulleråner? Er det fordi han/hun har stått på her i livet, fått seg en god utdannelse og nå nyter han godt av det, så da fortjener han/hun å bli karakterisert av "fattigfolk/navere/rånere/misunnelige-latsabber " som "douchebag" ?

 

Sitat fra deg: "/Facepalm".

 

2. Q7 har absolutt INGEN funksjon påstår du med din brilliante hjerne. Har du vært i en Q7 før? Den har EKSTREMT god plass, kjempeflott kjører & passasjer miljø og ikke minst: DEN OSER AV FUNKSJONALITET! Skal du på jobb om vinteren en dag det er glatt og mye snø; har du: oppvarmet frontrute, oppvarmet ratt, webasto, Quattro 4hjulstrekk, et flott kjørermiljø med lavt støy, koppholder som varmer kaffen, en ny bil som er pålitelig, ja; listen er lang!

 

3. Hvorfor MÅ man bruke ting til det ytterste/ekstreme om man kjøper det? Om jeg har 4hjulstrekk så betyr det ikke at jeg MÅ bruke den offroad hver dag. Vi bor i Norge, og noen vinterdager kan være vanskelige å komme seg fram i; hvis du den dagen har en "hevet bil" med firehjulstrekk så kommer jeg meg fram mens du sitter bom-fast i 240'n din og fryser sammen med fadern.

 

4. Hvis du virkelig lever av prinsippet: "Form<function" hvorfor har du det bildet du har da(virker som det er noe du synes er kult)? Hvorfor valgte du en 240 da? Kjøper du noe annet en knekkebrød i butikken, fordi hvorfor skulle du bruke penger på noe godt; det har jo nullfunksjonalitet et grovt-brød med fiske-pålegg gir bedre funksjonalitet for kroppen din enn noe godt som koster mer? Hvorfor er du på et forum når du kan få gjort noe mye mer funksjonbelt ute i det virkelige liv? (Alt dette satt litt på spissen, selvfølgelig)

 

:ph34r:

1:

Q7 bruker bøttevis med drivstoff samt er ikke spesielt komfertabel (om man har sånne 25-profil dekk som Q7 eierne er så glad i og ei heller kan man kjøre opp bratte kjerreveier i han. Og da blir han meningsløs i mine øyne ta en ny land cruiser for eksempel, den gjør alt en Q7 gjør bare bedre på en mindre prangende måte, har ingenting imot nye eller dyre biler.

 

Og hva legger du i ordet råner? Nei jeg kjører ikke om jeg ikke skal en plass og jeg har verken godlukt i speilet eller kasse baki så jeg ville ikke plassert meg selv i den båsen egentlig selv om det er sant at jeg som lærling ikke jar alverdens å rutte med (fagprøve om 4 uker)

 

Og det jeg legger i at det oser douchebag av de jeg har sett gå ut av ferrarier er at alle gangene keg har sett npen gå ut av en har det vært en bola, snauklipt ype med tribaltattiser på armene og en blondine med silikontits i armkroken. Nei selvfølgelig er ikke alle som kjøper den typw biler sånn men den type biler tiltrekker seg tydligvis den type folk.

 

Og igjen når det kommer til q7 så framstår han som meningsløs vedsiden av en land cruiser, skal du ha stor komfy audi hvorfor ikke kjøpe a8 med 4-motion den kommer seg jo mimst like bra fram, er bedre pån veien samtidig som den er mye mer diskret stilfull en den gigantiske børstraktoren Q7

 

Og tilslutt jeg har det profilbildet pga. Jeg er glad i felger meningsløse eller ikke rotiform er bare tøft, jeg kjøpte 240en siden jeg trenge en bil jeg kunne kjøre fra hjem og tilskolen for de 3 sise mnd før fagprøve, jeg fikk han skambillig og nå som jeg har brukt ett par hundrelapper på deler og fått han igjennom eu kan jeg selge han med fortjenelse er ikke det function vet ikke jeg.

 

Og akkurat når det gjelder mat er jeg forøvrig jævlig form/smak>function jeg spiser ikke brød samt. Bortimot kun rene karb/protein kilder men kosthold kan vi ta i en annen tråd.

 

Forstår ikke hvor alle peraonangrepene dine kom ifra, antar jeg må ha truffet en nerve.

Og sorry for at det ble rotete og fylt av skriveleifer men blir vanskelig og holdenoversikten på lengre svar på mobil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Virker som om forhandler sliter litt mer bilmerker:

 

"VI SELGER ALLE NYE TOYOTA,HONDA,OPEL,CITROEN,NISSAN,AUDI,CADILAC.LEXUS,CHEVROLET,CORVETTE"

 

Jeg lurer litt på hvilket bilmerke Corvette er? Jeg vet at det er en modell gitt ut under Chevrolet :p

 

Og det var en del generelle dårlige setninger i annonseteksten. Virker som om de har brukt Google Translate og bare brukt resultatet uten å gå over teksten selv.

 

 

Mvh Faller

 

 

Edit: En annonse med tilsvarende bil: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36051802

 

Jeg liker at en forhander tar bilder fra nett med tysk(?) tekst, og ikke har noen bilder av den aktuelle bilen de skal selge. Gir godt inntrykk - eller ikke!

Endret av Faller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...