Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suv om du ikke driver aktivt med jakt eller terrengkjøring er /facepalm, punktum.

 

Hvorfor det egentlig? Bare fordi man har bakkeklaring og 4x4 betyr ikke at man MÅ bruke den til jakt eller terrengkjøring.

 

Terrengkjøring er i prinsippet forbudt i Norge, og de færreste SUVer er egentlig terrengbiler, men i et vinterland med privat rikdom og offentlig fattigdom som fører til dårlig veivedlikehold, er SUV løsningen for alle som vil komme seg fram på dårlig brøytede veier eller der spoilere og skjørt på biler med lav bakkeklaring slår nedi telehivene...

Lenke til kommentar

Superbiler er litt /facepalm uansett, lukter jo doooouche fra langveisfra bortimot alle gangene jeg har ssett noen gå ut fra en ferrari.

 

Men i forhold til superbiler som somregel iallefall gjør det er lagd for (gå fort) så har biler som Q7 null funksjon i det heletatt bortsett fra og være ett statussymbol.

 

Aaaah... Rånere. Mottoet dems er vel "Fuck logic".

 

1. Hva er det med dere rånere å være fordomsfulle mot folk som GIDDER å jobbe, og tjene penger? Som du sier "lukter jo doooouche fra langveisfra". Hvorfor "lukter det dette" Mr.Fordomsfulleråner? Er det fordi han/hun har stått på her i livet, fått seg en god utdannelse og nå nyter han godt av det, så da fortjener han/hun å bli karakterisert av "fattigfolk/navere/rånere/misunnelige-latsabber " som "douchebag" ?

 

Sitat fra deg: "/Facepalm".

 

2. Q7 har absolutt INGEN funksjon påstår du med din brilliante hjerne. Har du vært i en Q7 før? Den har EKSTREMT god plass, kjempeflott kjører & passasjer miljø og ikke minst: DEN OSER AV FUNKSJONALITET! Skal du på jobb om vinteren en dag det er glatt og mye snø; har du: oppvarmet frontrute, oppvarmet ratt, webasto, Quattro 4hjulstrekk, et flott kjørermiljø med lavt støy, koppholder som varmer kaffen, en ny bil som er pålitelig, ja; listen er lang!

 

3. Hvorfor MÅ man bruke ting til det ytterste/ekstreme om man kjøper det? Om jeg har 4hjulstrekk så betyr det ikke at jeg MÅ bruke den offroad hver dag. Vi bor i Norge, og noen vinterdager kan være vanskelige å komme seg fram i; hvis du den dagen har en "hevet bil" med firehjulstrekk så kommer jeg meg fram mens du sitter bom-fast i 240'n din og fryser sammen med fadern.

 

4. Hvis du virkelig lever av prinsippet: "Form<function" hvorfor har du det bildet du har da(virker som det er noe du synes er kult)? Hvorfor valgte du en 240 da? Kjøper du noe annet en knekkebrød i butikken, fordi hvorfor skulle du bruke penger på noe godt; det har jo nullfunksjonalitet et grovt-brød med fiske-pålegg gir bedre funksjonalitet for kroppen din enn noe godt som koster mer? Hvorfor er du på et forum når du kan få gjort noe mye mer funksjonbelt ute i det virkelige liv? (Alt dette satt litt på spissen, selvfølgelig)

 

:ph34r:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Q7 er det rånerne ender opp på når de selv havner i pengene.

 

Hahaha, morsomt at du sier det der!

 

Fun fact: her i byen så vant faktisk en "kjent" råner i lotto for ca 1 år siden. Han har nå en svart Q7 3.0 TDI 2010 modell med 22" bling-bling felger, og har lagt ut ca 50-60 bilder av den på Facebook.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fun fact: her i byen så vant faktisk en "kjent" råner i lotto for ca 1 år siden.

Hvilken urettferdig verden.

 

Er forøvrig en kollega som har Q7, han er alt annet enn noen råner :-) Unntaket av regelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...