Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert sykt det som er under panseret, men stygg spoiler og interiøret så veldig slitent ut...

Greit å ha spoiler når det er et monster under panseret da, men om det er pent eller ikke er jo en sak for hver enkelt person.

Skrevet

SÅ mye fres har den ikke at man trenger slike stoler for akselerasjonen. Men man detter jo ikke ut hvis man skulle prøve å dra den sidelengs i hvert fall.

Skrevet

Når man først setter seg ned og skriver en salgsannonse så kan man i det minste bruke et retteprogram slik at det ikke ser ut som en 5 åring har skrevet det.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Når man først setter seg ned og skriver en salgsannonse så kan man i det minste bruke et retteprogram slik at det ikke ser ut som en 5 åring har skrevet det.

Han skriver vel på det nivået som målgruppen er på :tease:

Var sinnsykt dyrt må jeg si, og det er ikke en T5R en gang, men en som er ombygget.

Skrevet (endret)

Jeg skjønte ikke hva det sto i annnonsen, men det er klart at når den er "sotta oss en proff" OG "bilen har blit kostet en dell på". Da er det nok et godt kjøp :)

Endret av TheWankership
Skrevet (endret)

Jeg skjønte ikke hva det sto i annnonsen, men det er klart at når den er "sotta oss en proff" OG "bilen har blit kostet en dell på". Da er det nok et godt kjøp :)

Det betyr muligens at han har hatt profesjonelle til å sitte på den, og at det står en Dell pc i den, muligens en server.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Skrevet

Den prisen var jo ikke ekstremt høy da, med tanke på at du får en god Dell med på kjøpet. I tillegg til at bilen ikke har gått noe som helst, bare 60.000 km da.. Men det er jo det samme som ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Forden kunne jo ha gått 160000, 260000, 360000. Det er jo bare 5 siffer på telleren. Å i tillegg har han bytte instrumeter.

En kammerat av meg hadde en sierra med 14000 på telleren, hvem vet hvor mange ganger den har startet på nytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...