Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært høy å lese responsen om man spør hvorfor han skal ha mer enn for andre NEX-7 kameraer. Eventuelt foreslå vanlig NEX-7 pris og se responsen.

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Uff da, man får litt lyst å skrive noen ord til denne damen:

"F 1.4/1.8 Nikkor eller Sigma objektiv ø 52 mm ønskes kjøpt"

"Jeg ønsker å kjøpe et Nikkor eller Sigma objektiv, f 1.4/1.8 (trenger det for konsertbilder). Det kan være et med 10, 20, 30 eller 35 mm. Det må passe til Nikon D3200 (ø 52 mm)"

Skrevet

Uff da, man får litt lyst å skrive noen ord til denne damen:

"F 1.4/1.8 Nikkor eller Sigma objektiv ø 52 mm ønskes kjøpt"

"Jeg ønsker å kjøpe et Nikkor eller Sigma objektiv, f 1.4/1.8 (trenger det for konsertbilder). Det kan være et med 10, 20, 30 eller 35 mm. Det må passe til Nikon D3200 (ø 52 mm)"

Hun har nok et UV-filter med 52mm gjengeparti som er viktig at hun får brukt :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Canon D60 fra 2002 (ikke 60D fra 2010) til salgs for 4000 kr

Det er ikke lett å sette riktige priser når det er dødsbo og man ikke vet hva ting er verdt.

Har jo blitt et samleobjekt, så prisen er kanskje ikke helt galen selv om jeg ikke tror selgeren hadde det i tankene.

Synes 8500.- for en 30D er mer "luring".

Skrevet (endret)

Kommer an på om du bruker det som slegge og dine fiender er laget av tynt glass. Jeg spurte selger om modellnavn og det var vist et Powershot Pro1 fra 2004.

Endret av Simen1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg måte humre da jeg så dette produktet på finn: En hvit solblender for Gopro. Seriøst! Skjønner de hva en solblender er og hvordan den virker? Også tilbyr de en som er hvit på innsiden? Den kan jo bare gjøre ting verre enn det var uten.

Den er for bruk i mørke, må du forstå. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg måte humre da jeg så dette produktet på finn: En hvit solblender for Gopro. Seriøst! Skjønner de hva en solblender er og hvordan den virker? Også tilbyr de en som er hvit på innsiden? Den kan jo bare gjøre ting verre enn det var uten.

Den er for bruk i mørke, må du forstå. 

Neida, hvitfargen er for kamuflasje på solrike vinterdager så ingenting vises på bildene, dvs. overeksponerer bildet så alt blir "hvit".

Sånn går det når noen får tak på en 3D-printer og starter firma, har sikkert "kopier" er annen produsent sin design også.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...