Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dette vurderes som et "raritetskupp"?

 

Beskrivelse

Pent brukt fargeprinter selges (Stått i esken pga. flytting og oppussing) 

Original pris ca. 3000,-. Eldre versjon, men nesten ikke brukt. 

For eldre pc med scart inngang.

I original eske med bruksanvininger.

Må ha nye patroner, kan kjøpes på inkclub.com.

har aldri hørt om verken PC eller printer som har scart.

Lenke til kommentar

Kan dette vurderes som et "raritetskupp"?

 

Beskrivelse

Pent brukt fargeprinter selges (Stått i esken pga. flytting og oppussing) 

Original pris ca. 3000,-. Eldre versjon, men nesten ikke brukt. 

For eldre pc med scart inngang.

I original eske med bruksanvininger.

Må ha nye patroner, kan kjøpes på inkclub.com.

Er det en grunn for at du ikke har lagt med link til rariteten ?

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95638940

 

Her er noen som selger en tilgodelapp på Japan Photo pålydende 3498.. til nettopp den prisen. Begrunnelse:  "JEG GIR IKKE BORT GRATIS PENGER." :rofl:

Oh lord... Noen som ikke forstår simpel logikk..

 

Ta og spør om det er åpnet for bud og når du får nei skriver du at "det var synd siden jeg hadde tenkt og legge inn et bud på 5000.-"

 

Edit: og får du svar tilbake at du kan kjøpe den for 5000.- skriver du at "det er dessverre for sent siden jeg allerede har brukt pengene på en annen tilgodelapp".

Endret av Nautica
  • Liker 2
Lenke til kommentar
NB!! NB!! TIL DERE SOM IKKE KLARER Å LESE EN ANNONSETEKST FØR DERE SKRIVER SVAR - BELØPET SOM STÅR OPPFØRT I ANNONSEN, ER DEN GJELDENDE PRISEN. ER DU IKKE INTERESSERT, SÅ VENNLIGST GÅ VIDERE. ER DU INTERESSERT I Å PRUTE, SÅ VIT AT EN TILGODELAPP ER DET SAMME SOM "PENGER" OVERFØRT PÅ EN LAPP, SÅ nei, JEG GIR IKKE BORT GRATIS PENGER. OG JEG SVARER KUN PÅ SERIØSE HENVENDELSER.!!!

 

Prøver man å selge en tilgodelapp (eller hva som helst for den del) med denne aggressive holdningen, så kommer man ikke langt!

Jeg var fiendtlig innstilt til denne karen lenge før jeg var ferdig å lese annonsen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha! Hvorfor skulle noen noen gang ønske å bytte fleksible penger som kan brukes overalt, til samme beløp i en tilgodelapp, som kan mistes, og bare brukes ett eneste sted? Tilgodelapp må vel selges med minst 10-20% rabatt for at det skal være noe poeng...

HÆ?! Vil du ikke bytte pengene mot likt beløp i en tilgodelapp som låser deg til en butikk + at du må kjøpe noe som koster NØYAKTIG det samme som verdien på lappen hvis du skal få utnyttet hele summen? Du kan jo ikke business da. Tilgodelapp er fremtiden, penger er søppel!

Lenke til kommentar

Ser ikke det heeelt store problemet. Hvis jeg hadde planer om å handle for minst den summen på den fotobutikken kunne jeg godt kjøpt tilgodelappen av vedkommende sånn bare for å være grei. Eneste betingelsen måtte være at jeg ikke taper noe penger på å hente den i form av å betale frakt eller ekstra kjøring.

Endret av Kjøleskap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...