Gå til innhold

Scientologi-protest 15. mars - Fødselsdagsselskapet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg er på oslo s 14.36. hvor lenge holder det på?
Sikkert en stund?

 

Vet noen om en bokhandel i nærheten av the baloon company så man kan kjøpe en sprittusj for å skrive på ballonger? Noen som skal innom der og kjøpe? Så vidt jeg ser er det ingen kleskode... Men til neste gang må vi virkelig få til et tog, og en demo utenfor kirken.

 

red: Tidlig i tråden trodde jeg vi faktisk hadde tillatelse til et tog, men tydeligvis ikke. Velvel, vi kan stå langs kanten på plassen/karl johan og dele ut flyers? Synes det kunne vært flere/bedre, menmen.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Nå er ting i gang....

 

Asia og Austalia har alt gjort sin del av arbeidet.. Bilder og rapporter kommer inn fortløpende.

 

Se http://forums.enturbulation.org/viewforum.php?f=55

 

NÅ er tiden for å ringe/sms alt av venner og kjente.... Det er en NYDELIG Oslo dag, og en perfekt mulighet til å komme seg ut og nyte været, så hvorfor ikke ta turen til Stortinget når man først er ute.

 

STÅ PÅ FOLKENS...

Lenke til kommentar

Jævla printeroppsett med feil marg på skolen.. arrrgh. Har redigert flyersene litt i gimp nå, så de ikke blir helt kuttet av i kantene. Spørs om jeg rekker baloon company da. :(

 

red: Jeg får med en del flyers da. :D

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Welcome to Enturbulation.org forums

In compliance with the COPPA your account is currently inactive.

Please print this message out and have your parent or guardian sign and date it. Then fax it OR mail it to:

 

Parent or guardian

(print your name here): _____________________

(sign here): __________________

Date: _______________

 

Once the administrator has received the above form via fax or regular mail your account will be activated.

WTF?

Lenke til kommentar

Får bare opp dete når jeg prøver å regge meg nå

Internal Server Error

 

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

 

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Lenke til kommentar
Det er vel fordi du har klikket "On or after 14 Mar 1995" på registreringssida?

Ja såklart, må være derfor.

 

Får bare opp dete når jeg prøver å regge meg nå
Internal Server Error

 

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Det er server problemene som har vært de siste dagene. Prøv å oppdater siden ett par ganger så går det bedre.

 

Men jeg kan si at det er ikke noe særlig større oppmøte av protester i dag enn i sist måned. De fleste stedene i Australia har det vært omtrent det samme.

Lenke til kommentar

Toget gikk bra, vi delte ut veldig mange faliers, vi gikk tom og starter og tulle litt. det var ikke så mange der kanskje 20-30 stykk men en vi fikk gjordt mye. tror de fleste som gikk nedover fikk øye på oss. problemet var nok ferie og krig i afganistan demo. vi sto i mange timer.

 

det var veldig hyggelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...