Gå til innhold

Scientologi-protest 15. mars - Fødselsdagsselskapet!


Anbefalte innlegg

Med tanke på pre raid posteren, hva funker best for dere Oslo folk? "Utenfor Stortinget" eller "På Eidsvoll plass"?

 

"Foran Stortinget" ville funke fett for meg - jeg ville ikke ane hvor Eidsvoll plass var... Ellers ville jeg personlig ha satt xenu.nu/wiki nederst fordi den er såpass dau som den er. Utover det; glimmers!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alright, men da har vi en flott poster klar. Håper den blir spredt godt rundt i Oslo de neste dagene.

 

Og jeg anbefaler dere fra Oslo til å ikke tro at "noen andre fikser det". I følge Facebook eventen vil over 100 stk møte opp, og 123 som "might show up". I tillegg har vi jo alle som ikke vil ha facebook profilen sin assosiert med dette. Alikevel er det veldig få som tar ansvar, og hjelper til med å organisere.

 

Print up 10 stykk, og heng dem opp rundt om. Skolen? Bussholdeplass? Nærbutikken? Trenger ikke å være mer enn det. Dog jeg håper såklart at sentrum også vil få en del.

Lenke til kommentar

Jeg snakket med en bekjent fra et ungdomsparti i forrige uke, og han sa noe om at scientologi kirken hadde booket Eidsvoll plass, er dette oss som i "protest mot scientologi kirken"?

 

Oppdatering!

 

Vi henger opp plakatene nå, vi dekker sentrum-aker elven.

 

For great justice!

Endret av Caffeinewreck
Lenke til kommentar

Sånn! nå har jeg og kompisen min spredt litt informasjon til samfunnet, og vi fikk også sjansen til å pose litt for en skoleoppgave. Vi fikk hengt opp sånn omtrent 9000 (30)plakater i Youngstorget og elvebakken området.

poster6-2.jpg

 

poster2.jpg

 

poster1.jpg

 

poster5.jpg

 

 

 

OH FUCK, ITS THE INTERNETS!

Endret av Caffeinewreck
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder folk bruke tiden sin på noe de ikke liker? Hva er poenget med å protestere?

 

jeg ler nesten mer av de som sløser bort tid på det enn Tom Cruise som faktisk tror på det

Meningen med protester er å tiltrekke seg oppmerksomhet til problemet/saken. Synes det er mer trist med folk som ser en annen vei når folk blir utnytta og drept.

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder folk bruke tiden sin på noe de ikke liker? Hva er poenget med å protestere?

 

jeg ler nesten mer av de som sløser bort tid på det enn Tom Cruise som faktisk tror på det

 

Det er nå bedre med engasjement enn det å apatisk godta all urett som skjer i samfunnet, hadde du samme reaksjon da Kadra sto frem også kanskje....? :whistle:

Lenke til kommentar
Det er nå bedre med engasjement enn det å apatisk godta all urett som skjer i samfunnet, hadde du samme reaksjon da Kadra sto frem også kanskje....? :whistle:

 

Går dere protest mot muslimene også? De har jo Jihad'en sin?

 

Om man skal gå protesttog mot alt som er galt her i verden hadde vi ikke gjort stort annet. Jeg ser ikke på et protesttog som noe spesielt engasjement heller. Gjør no nytte for deg, ikke slit ut oslogatene på en lørdag.

Sett deg på Fridays og ta en pils isteden.

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder folk bruke tiden sin på noe de ikke liker? Hva er poenget med å protestere?

Ja, hva er poenget med å gjøre noe som helst? Like greit å legge seg ned for å dø.

 

Går dere protest mot muslimene også? De har jo Jihad'en sin?

Islam er ikke et strengt hierarki, men en fragmentert religion med mange "autoriteter". De driver heller ikke med nettsensur slik CoS gjør. CoS, derimot, er en sentralisert bedrift som ødelegger liv, sensurerer, osv. Siden de er sentralisert er det også enkelt å protestere fordi de har sine kontorer.

 

Om man skal gå protesttog mot alt som er galt her i verden hadde vi ikke gjort stort annet. Jeg ser ikke på et protesttog som noe spesielt engasjement heller.

Problemet ditt er at protestene har vært en enorm suksess. Oppmerksomheten rundt kultens ugjerninger har vokst voldsomt.

 

Ingen har sagt at man må gå i protesttog mot alt som er galt i verden. For eksempel er det nytteløst å gå i tog utenfor en moske i Oslo for å protestere mot at andre muslimer sprenger folk i luften. Derimot er det veldig nyttig å gå foran scientologikultens kontor i Oslo, fordi disse rapporterer tilbake til hovedkontoret.

Lenke til kommentar

Gikk Einstein i demonstrasjonstog mot ting han ikke likte? Nei, han brukte tiden til noe fornuftig og det er jaggu det vi huskern for også.

 

Men det er en fri verden, jeg setter bare spørsmålstegn ved poenget med et tog. Det må jeg få lov til, på lik linje med at dere skal få lov til å gå toget :)

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder folk bruke tiden sin på noe de ikke liker? Hva er poenget med å protestere?

 

jeg ler nesten mer av de som sløser bort tid på det enn Tom Cruise som faktisk tror på det

Hvis du i det hele tatt hadde fulgt med på saken, hadde du vist at dette ikke er en protest mot en tro vi ikke liker, men en protest mot den griske og ondskapsfulle mafiaen "Church of Scientology" vi protesterer mot, ikke scientologien og scientologen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...