Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Den kan brukes og jeg fikk ingen direkte feilmeldinger. Alt av kontakter, meldinger, bilder, programmer osv ble gjenopprettet, men telefonen ble ustabil etterpå. Hendte at den hengte seg eller at det kom opp feilmeldinger i program osv.

Man bør absolutt ikke benytte backupprogrammer annet enn ved backup til samme rom for å legge inn programmer på nytt. Ettersom det ved en romoppgradering blir gjort endringer i registeret kan det oppstå problemer hvis man skriver de gamle nøklene tilbake.

 

Alt av programmmer bør (jeg vil si MÅ) installeres på nytt ved endring av ROM. Elles kan man få nettopp en ustabil telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
å øke ramdisken gjør mest utslag.

Hvordan gjør du det?:-)

 

Jeg er ny i dette forumet, og det er mulig at jeg ikke har fått med meg responsen på denne posten, men jeg tar sjansen på å bumpe den. Vil en slik økning av ramdisken gi en signifikant hastighetsforbedring? Har forøvrig norsk versjon av X1

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt Xperia- norsk. Har problemer med WiFi tilkoblingen. Kommer opp at routeren er funnet og tilkoblet, men når jeg skal på nett,kobler tlf seg opp på WAP. Noen som har en løsning? Har sett på innstillingene, men vet ikke helt hva det kan være. Er ny når det gjelder Windows Mobile, så trenger trinn for trinn hjelp. :innocent:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg går ut i fra at du skal gå inn på instillinger/system også på den siste siden(er vell 3 sider som kommer opp) også velger du ikonet som er nummer 2 i fra toppen helt på venstre side.. Så kommer du inn på en side som gjør at du kan aktivere Wifi og du kan deaktivere 3g..

 

Dette var en tynn forklaring.. har ikke brukt min mobil på 3-4 dager, siden den skal selges.. Men vist du skjønte noe av det så tror jeg du ender på rett plass.. :yes:

 

På min telefon var det værtfall slik at den valge wifi som første valg så lenge wifi var aktivert!

Lenke til kommentar
Godt mulig at dette er et dumt spm, men på den notrske versjonen så er menyen også norsk? ikke bare tastaturet? :p

Men nå blir det litt vanskelig å velge enten mellom denne, eller en av de 2 som ble presentert igår...Hehe

 

Velg Xperia du. Jeg regner med at du snakker om de to HTC-telefonene. Før de er på markedet er det noen andre du vil ha....og når de er ute på markedet er det noen andre du vil ha....og når de er ute på m..... :!:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Fikk før helga en SE XPERIA X1 norsk versjon.

Da fungerta allt supert, og telefonen var rask og fin.

 

Men nå etter noen dager bruk, henger den seg ofte, og bugger litt i programmer.

Har slettet nesten all personlig data på den, så skjønner ikke helt hvorfor.

 

Noen andre som har hatt samme problem?

Eller vet hva årsaken kan være?

 

Hilsen

Marius

Lenke til kommentar
Hei!

 

Fikk før helga en SE XPERIA X1 norsk versjon.

Da fungerta allt supert, og telefonen var rask og fin.

 

Men nå etter noen dager bruk, henger den seg ofte, og bugger litt i programmer.

Har slettet nesten all personlig data på den, så skjønner ikke helt hvorfor.

 

Noen andre som har hatt samme problem?

Eller vet hva årsaken kan være?

 

Hilsen

Marius

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=459328

 

Følg det som står der og i det minste sett opp cache disken til 8MB, det gjør underverker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...