Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Større bilde under.

 

Spørsmålstegnet er flytta til Shift-P.

Semikolon (som før var på shift-p) er flyttet til shift-komma.

Kolon er flyttet til shift-punktum.

Apostrof (') er flyttet til Fn-G.

 

Personlig synes jeg det er mer logisk å ha kolon og semikolon på shift-. og shift-, men jeg har ingen planer om å bytte min X1 i en Norsk utgave.

 

 

x1swtp6.jpg

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Større bilde under.

 

Spørsmålstegnet er flytta til Shift-P.

Semikolon (som før var på shift-p) er flyttet til shift-komma.

Kolon er flyttet til shift-punktum.

Apostrof (') er flyttet til Fn-G.

 

Personlig synes jeg det er mer logisk å ha kolon og semikolon på shift-. og shift-, men jeg har ingen planer om å bytte min X1 i en Norsk utgave.

Takk for flott bilde.

Helt enig med deg, merkelig at kolon og semikolon ikke er plassert på denne måten også på engelsk utgave. Er jo plass, og er jo alltid der på andre keyboard.

Hvis man trykker "," og deretter "àü" får man ";". Samme med ./:. Det kan faktisk gjøres ganske fort. :) Men likevel ...

Endret av laaban
Lenke til kommentar
Haha, etter alle disse seriøse innleggene kommer jeg med mine overfladiske spm xD

Jeg tenker seriøst på å kjøpe meg en sånn en, og hva syntes dere er finest, og hva har dere; svart eller sølv??

 

Har sølv, og hadde store vansker med å ta det valget :p Sort er nice den også.

Lenke til kommentar
Haha, etter alle disse seriøse innleggene kommer jeg med mine overfladiske spm xD

Jeg tenker seriøst på å kjøpe meg en sånn en, og hva syntes dere er finest, og hva har dere; svart eller sølv??

 

For å følge opp spørsmålet om svart utgave eller sølv-utgave: I tillegg til smak og behag (preferanse), er det ett aspekt som betyr noe for meg, og det er: Er det best kontrast (tydeligst tegn) på hardwaretastene (ta telefon, legge på, panel, etc.) på den svarte eller sølv modellen? På hvilken av modellene ser man tydeligst tastens tegn?

 

Kan noen gi svar på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...