Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Jeg tror dette gjelder kjøp i butikk også, men er ikke helt sikker på det.

 

Stemmer ikke. Du har ikke angrefrist for varer kjøpt i butikk da du kan holde den fysiske varen i hånden og prøve den (spør betjeningen hvis du vil teste OS o.l.) før du har betalt og gått...

 

Så forresten en promofilm for telefonen i helgen, og jaggu så den ikke spennende ut, men tror nok det blir Omnia for meg når jeg skal bytte ut N95'en min...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Havnet hos en rar svenske (en eller annen support) som mente at det ikke var noen programvare som søttet ÆØÅ til denne tlf. som de kunne levere.

 

Han henviste bare til eventuelle 3 parts "produkter".

 

Kan ikke si at jeg har så mye peil på Windows Mobile, men jeg antar det er litt "jobb" å fikle til en løsning for snarveier til ÆØÅ?

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar
Lover ikke helt bra hvis vi skal tro denne artikkelen hos Expressen.se

 

 

Totalt ubrukelig anmeldelse av telefonen. Vedkommende som har testet den hater jo Windows Mobile. Det er som å sende en opera-kjenner på Cumshots-konsert med backstagepass for å møte Kristoffer Schau. At anmelderen ikke liker Windows Mobile er i utgangspunktet greit, om han holder seg noenlunde nøytral, men så kommer delen der jeg bare tror han er en tulling: "Och ska du skriva ett SMS behöver du skjuta fram tangentbordet.

Det är faktiskt fullkomligt värdelöst."

 

Telefonen har fullt qwerty-tatstatur, og det vil han IKKE bruke for å skrive sms? wtf?

 

 

Konklusjon: Tullingen hos expressen.se er en tulling og jeg velger å se på artikkelen som humor.

Lenke til kommentar
Lover ikke helt bra hvis vi skal tro denne artikkelen hos Expressen.se

 

 

Totalt ubrukelig anmeldelse av telefonen. Vedkommende som har testet den hater jo Windows Mobile. Det er som å sende en opera-kjenner på Cumshots-konsert med backstagepass for å møte Kristoffer Schau. At anmelderen ikke liker Windows Mobile er i utgangspunktet greit, om han holder seg noenlunde nøytral, men så kommer delen der jeg bare tror han er en tulling: "Och ska du skriva ett SMS behöver du skjuta fram tangentbordet.

Det är faktiskt fullkomligt värdelöst."

 

Telefonen har fullt qwerty-tatstatur, og det vil han IKKE bruke for å skrive sms? wtf?

 

 

Konklusjon: Tullingen hos expressen.se er en tulling og jeg velger å se på artikkelen som humor.

 

Flott innlegg! Jorunalisten er sikkert en misfornøyd iPhone-bruker som lar det gå utover "erkerivalen" :-D

Lenke til kommentar
Satt ved siden av en kar på toget fra København til Kastrup som dro fram en sølvfarget en i dag.. Virkelig lekker altså, selv om den var en smule lengre enn jeg håpet.

 

Hva var det han dro fram sa du.......:-D

 

 

(Kunne ikke dy meg):-)

Haha.. den passet fint :!:

 

Viktig med litt småbarnslig humor =) men tilbake til telefonen, Jeg er ikke så god med GPS, men vist jeg kjøper en garmin GPS pakke.. Vil det være like bra GPS Sender/mottaker i en telefon som denne, som i en "vanlig GPS"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...