Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Viktig med litt småbarnslig humor =) men tilbake til telefonen, Jeg er ikke så god med GPS, men vist jeg kjøper en garmin GPS pakke.. Vil det være like bra GPS Sender/mottaker i en telefon som denne, som i en "vanlig GPS"

 

 

Vil jeg tro, jeg brukte min HTC Touch Diamond med I-Go programvare i Tyrkia i sommer og det fungerte helt utmerket. I bil i norge fungerer det vel strøkent stort sett uansett programvare, vil tro alt av kartnavigasjon har 100% dekning i Norge. GPS-modulen i seg selv er såvidt jeg har opplevd av bra kvalitet, også i mobiler og kan være en fullgod erstatning for en dedikert GPS-mottaker. Dog med dårligere batterilevetid.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men vet noen om det i det hele tatt kommer en modell med æøå??

 

Det er noen taster jeg savna på min thailanske mobil som jeg fikk i gave. :p

 

Og noen som vet om den er rask eller treg altså tar det 5+ secunder og oppne et program??

 

ÆØÅ er viktig. Eventuellt hvordan man kan skrive æøå på den engelske versjonen/norsk versjon uten ÆØÅ på tastaturet. Noen som sitter inne med disse opplysningene?

Lenke til kommentar

Min mann hos Sony Ericsson bruker X1 for tiden, og han fortalte meg i dag hvordan han får fram æøå på sin:

 

áü-knappen + O = Ø

áü-knappen + A = Æ

áü-knappen + AA = Å

 

áü-knappen må ikke holdes inne samtidig som o/a/aa trykkes. Jeg prøvde LGs KS360 i går, og den følger samme oppsettet. Etter å ha skrevet to meldinger satt det der som ett skudd!

Lenke til kommentar
Min mann hos Sony Ericsson bruker X1 for tiden, og han fortalte meg i dag hvordan han får fram æøå på sin:

 

áü-knappen + O = Ø

áü-knappen + A = Æ

áü-knappen + AA = Å

 

áü-knappen må ikke holdes inne samtidig som o/a/aa trykkes. Jeg prøvde LGs KS360 i går, og den følger samme oppsettet. Etter å ha skrevet to meldinger satt det der som ett skudd!

 

Flotte greier. Dette er altså metoden for å skrive på den engelske versjonen? Må man "trykke seg ut" av áü-knappen etter at at man har brukt den?

 

Vet din mann hos SE tilfeldigvis hvordan en norsk versjon blir? med eller uten ÆØÅ...?

 

Takk for svar!:-)

Lenke til kommentar
Min mann hos Sony Ericsson bruker X1 for tiden, og han fortalte meg i dag hvordan han får fram æøå på sin:

 

áü-knappen + O = Ø

áü-knappen + A = Æ

áü-knappen + AA = Å

 

áü-knappen må ikke holdes inne samtidig som o/a/aa trykkes. Jeg prøvde LGs KS360 i går, og den følger samme oppsettet. Etter å ha skrevet to meldinger satt det der som ett skudd!

 

Takk! Du har herved reddet dagen :p

Lenke til kommentar
Update:

 

Den norske vil bli HELnorsk. Norsk tastatur og norsk OS.

 

For de som ikke vil vente er det som sagt ikke verdensundergang, æøå vil ikke kreve mer enn ett trykk ekstra for å få fram.

 

Personlig gidder jeg ikke å vente :)

 

Herlig... det er den som kommer etter nyttår right?

Lenke til kommentar
Update:

 

Den norske vil bli HELnorsk. Norsk tastatur og norsk OS.

 

For de som ikke vil vente er det som sagt ikke verdensundergang, æøå vil ikke kreve mer enn ett trykk ekstra for å få fram.

 

Personlig gidder jeg ikke å vente :)

 

Jeg som hadde bestemt meg for å gå for den engelske....Nå må jeg ta en ny runde. Du vet vel tilfedigvis ikke hva prisen vil ligge på? Samme som den engelske eller....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...