Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Lekte litt med dummyen i dag og den var mindre/tynnere enn jeg hadde trodd, positivt overasket der. På en annen side så var tastaturet ikke så bra som jeg hadde håpet. Tastene er litt små eller stikker litt lite opp sånn at man ikke helt får ønsket respons. Håper det er en helt vanlig crappy-dummy-kvalitetssyndrom, men vil nok måtte teste tastaturet når selve telefonen kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lekte litt med dummyen i dag og den var mindre/tynnere enn jeg hadde trodd, positivt overasket der. På en annen side så var tastaturet ikke så bra som jeg hadde håpet. Tastene er litt små eller stikker litt lite opp sånn at man ikke helt får ønsket respons. Håper det er en helt vanlig crappy-dummy-kvalitetssyndrom, men vil nok måtte teste tastaturet når selve telefonen kommer.

 

Hvem hadde denne dummyen?

Lenke til kommentar
Min mann hos Sony Ericsson bruker X1 for tiden, og han fortalte meg i dag hvordan han får fram æøå på sin:

 

áü-knappen + O = Ø

áü-knappen + A = Æ

áü-knappen + AA = Å

 

áü-knappen må ikke holdes inne samtidig som o/a/aa trykkes. Jeg prøvde LGs KS360 i går, og den følger samme oppsettet. Etter å ha skrevet to meldinger satt det der som ett skudd!

 

Hei! Hvordan likte du LG KS360? Har sett på denne mobilen på nettet i mange mnder nå. Nå er den endelig å få kjøpt, men har begynt å tvile på grunn av at jeg var redd den ikke hadde ÆØÅ funksjon. Hvor finner man så denne au knappen på LG KS360?

Lenke til kommentar

Espen Swang hos mobilen.no har kommet med sine første tanker om X1: Mobilen.no: En imponerende treiging

 

Ut fra forhåndsomtalen å dømme skulle det være både julaften og fødselsdagsstemning i redaksjonen, når X1 gjorde sin entre. Men sannheten er at vi sliter litt med å finne tonen med vår nye venn. Årsaken er først og fremst at ting tar overraskende lang tid. Fra vi trykker på panelknappen (egen tast som lar oss veksle mellom ulike skrivebordsutforminger) til telefonen har stablet opp alternativene tar det om lag tre sekunder.

 

 

Det var det kjipeste de skrev, og til slutt:

Nå er ikke dette noen grundig test, men snarere en samling av førsteinntrykk. Og da kan vi ikke underslå at vi liker det vi ser, samtidig som vi nok hadde ventet oss noe mer.

 

Treg menyveksling, og en glippe ved nedre del av batteridekselet gir oss en følelse av å sitte med et meget tidlig eksemplar av noe som kan bli tidenes råeste mobiltelefon. Batterikapasiteten og den suverene skjermen trekker opp.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Joa, men når selv denne, med det råeste av hardware noensinne i en telefon ikke klarer å dra rundt Windows Mobile uten problemer så bør Microsoft virkelig vurdere hva de styrer med. Det er få ting som er mer irriterende enn en mobiltelefon som ikke gjør det den skal gjøre (ringe / sende og lese meldinger) lynkjapt.

Lenke til kommentar
Hei! Hvordan likte du LG KS360? Har sett på denne mobilen på nettet i mange mnder nå. Nå er den endelig å få kjøpt, men har begynt å tvile på grunn av at jeg var redd den ikke hadde ÆØÅ funksjon. Hvor finner man så denne au knappen på LG KS360?

 

KS360 var (og er) helt grei. Grei skjerm, grei respons og i det hele tatt et bra valg for de som vil ha en vanlig mobil med fulltastatur. X1 er jo sådan en helt annen skapning :)

 

På KS360 holder du inne o for å få ø, du holder inne a for å få æ og du holder inne a og trykker enda en gang på a for å få å. Fungerte finfint etter litt trykking :)

 

Anbefales som sagt til de som ikke vil ha en smarttelefon, men som synes det høres bra ut med fulltastatur. jeg likte den!

Lenke til kommentar
Hei! Hvordan likte du LG KS360? Har sett på denne mobilen på nettet i mange mnder nå. Nå er den endelig å få kjøpt, men har begynt å tvile på grunn av at jeg var redd den ikke hadde ÆØÅ funksjon. Hvor finner man så denne au knappen på LG KS360?

 

KS360 var (og er) helt grei. Grei skjerm, grei respons og i det hele tatt et bra valg for de som vil ha en vanlig mobil med fulltastatur. X1 er jo sådan en helt annen skapning :)

 

På KS360 holder du inne o for å få ø, du holder inne a for å få æ og du holder inne a og trykker enda en gang på a for å få å. Fungerte finfint etter litt trykking :)

 

Anbefales som sagt til de som ikke vil ha en smarttelefon, men som synes det høres bra ut med fulltastatur. jeg likte den!

 

Ok! Takker for svar:) Ønsker meg en smarttelefon, men orker ikke å skaffe meg det før det kommer med noe annet enn Windows! Så tenkte LG KS360 var en grei erstatter når jeg mest er ute etter qwerty tastatur;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...