Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er antakeligvis "anodisert" på. mener det er det det heter når

de bruker elektrolyse for å få det til å feste seg.

flassing blir da ikke noe problem, men riper kan bli det.

det burde mange med lian-li kabinett ha fått med seg ;)

(vet ikke om du har vært borti slikt, men nevner det i allefall)

Lenke til kommentar
Iflg. en forhandler jeg pratet med er den bekreftet i Norsk utgave 30. oktober i år. Prisen er ca 4300,- +mva +fortjeneste til butikken.

 

Dette stemmer nok ikke. Dem engelske utgaven er bekreftet til norge den 30.oktober, mens den norske versjonen er ventet i Q1 2009.

 

Hvor har du dette fra? Ser jo at andre får mail fra SE om at den norske versjonen skal slippes i løpet av Q4. Den engelske utgaven var først lovet den 30/9. Nå er offisiell dato 10/10, altså på fredag. Jeg synes det er rart at vi må vente på den engelske utgaven hvis den er på gata i England på fredag.

 

Kan du finne en link der det dine opplysninger blir bekreftet?

Lenke til kommentar
Iflg. en forhandler jeg pratet med er den bekreftet i Norsk utgave 30. oktober i år. Prisen er ca 4300,- +mva +fortjeneste til butikken.

 

Dette stemmer nok ikke. Dem engelske utgaven er bekreftet til norge den 30.oktober, mens den norske versjonen er ventet i Q1 2009.

 

Hvor har du dette fra? Ser jo at andre får mail fra SE om at den norske versjonen skal slippes i løpet av Q4. Den engelske utgaven var først lovet den 30/9. Nå er offisiell dato 10/10, altså på fredag. Jeg synes det er rart at vi må vente på den engelske utgaven hvis den er på gata i England på fredag.

 

Kan du finne en link der det dine opplysninger blir bekreftet?

Jeg kan ikke finne en link, men kan bekrefte at to av de største leverandørene i landet har kun listet opp den engelske versjonen hos seg. Den norske finnes det ingen dato og pris på enda.

Lenke til kommentar
Iflg. en forhandler jeg pratet med er den bekreftet i Norsk utgave 30. oktober i år. Prisen er ca 4300,- +mva +fortjeneste til butikken.

 

Dette stemmer nok ikke. Dem engelske utgaven er bekreftet til norge den 30.oktober, mens den norske versjonen er ventet i Q1 2009.

 

Hvor har du dette fra? Ser jo at andre får mail fra SE om at den norske versjonen skal slippes i løpet av Q4. Den engelske utgaven var først lovet den 30/9. Nå er offisiell dato 10/10, altså på fredag. Jeg synes det er rart at vi må vente på den engelske utgaven hvis den er på gata i England på fredag.

 

Kan du finne en link der det dine opplysninger blir bekreftet?

Jeg kan ikke finne en link, men kan bekrefte at to av de største leverandørene i landet har kun listet opp den engelske versjonen hos seg. Den norske finnes det ingen dato og pris på enda.

 

Engelsk versjon, er det mangel på æ-ø-å og at hele menyen er engelsk, eller bare mangel på æ-ø-å? Muligens et teit spørsmål.. men men... jeg tror jeg går for engelsk versjon uansett.. litt som OS på maskinen, blir litt det samme om man har engelsk eller norsk software.. men mangel på ø-æ-å kan være litt plagsomt..

Lenke til kommentar
det er antakeligvis "anodisert" på. mener det er det det heter når

de bruker elektrolyse for å få det til å feste seg.

flassing blir da ikke noe problem, men riper kan bli det.

det burde mange med lian-li kabinett ha fått med seg ;)

(vet ikke om du har vært borti slikt, men nevner det i allefall)

 

Det er litt verre med en mobiltelefon enn et kabinett. Riper/slitte hjørner tror jeg oppstår uansett :)

 

ELLERS...

 

Straight fra Sony Ericsson: X1 kommer nå i tidsrommet 21.10 til 30.10. Grunnen til dette er at selve lanseringen er 24.10 i følge norsk reklamemateriell. Som er en fredag. Er posten EN dag forsinket = 24.10 blir til 27.10.

 

Den vil visstnok ALDRI komme med hardware æøå, men dette ligger under symbols uansett så de som velger å hvine pga dette stiller for store krav rett og slett (telefonen har da alt annet). Jeg videreformidler informasjon jeg som forhandler har fått her, så ikke skyt meg hvis dette endrer seg.

 

Det er dermed kun språket på Windows Mobile som skiller de første eksemplarene fra de som kommer senere.

 

Sort og sølv skal være tilgjengelig samtidig, skal ikke være verre å få den ene enn den andre.

 

Filmen Hancock er vedlagt i en introduksjonsperiode. Når dette blir faset ut er det ingen som vet.

 

For meg er engelsk X1 uaktuellt. Skal jeg ha telefon med hardware QWERTY-tastatur så skal det ha æ, ø og å-tastene.

 

Du skal få prøve min, jeg skal ha en X1 :)

Lenke til kommentar
Halla Henrik! ;)

 

Sikker på det med særnorske tegn? Blir det _ALDRI_ tilgjengelig i Norge? De lager jo telefonen med svenske tegn

 

Jeg tolket det slik, men det er ikke verre enn at jeg ringer og dobbelsjekker senere i dag :) Snakket om dette med å kjøpe X1 nå/senere, og det skulle ikke være noen stort mer enn språket på OS. Men hold muligheten åpen for at jeg misforsto noe :)

Lenke til kommentar
"Det vil ikke være dedikerte taster for æøå på den norske heller.. Det vil kun være selve språket i startmenyen som er forskjellen."

 

Straight fra Sony Ericsson.

 

Right, hvor kjedelig a. tastatur uten æøå, strange!

Da er det vel det samme om man kjøper i år eller den versjonen i 2009?

Lenke til kommentar
Halla Henrik! ;)

 

Sikker på det med særnorske tegn? Blir det _ALDRI_ tilgjengelig i Norge? De lager jo telefonen med svenske tegn:

 

1398188778.jpg

 

Takk for det bildet. Det vil jeg si beviser at det også vil komme en "norsk" versjon med ÆØÅ-taster. Da er det vel bare å vente til den kommer da.........hhhh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...