hernil Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Lekte litt med dummyen i dag og den var mindre/tynnere enn jeg hadde trodd, positivt overasket der. På en annen side så var tastaturet ikke så bra som jeg hadde håpet. Tastene er litt små eller stikker litt lite opp sånn at man ikke helt får ønsket respons. Håper det er en helt vanlig crappy-dummy-kvalitetssyndrom, men vil nok måtte teste tastaturet når selve telefonen kommer. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Lekte litt med dummyen i dag og den var mindre/tynnere enn jeg hadde trodd, positivt overasket der. På en annen side så var tastaturet ikke så bra som jeg hadde håpet. Tastene er litt små eller stikker litt lite opp sånn at man ikke helt får ønsket respons. Håper det er en helt vanlig crappy-dummy-kvalitetssyndrom, men vil nok måtte teste tastaturet når selve telefonen kommer. Hvem hadde denne dummyen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi har den der jeg jobber. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi har den der jeg jobber. Elektronikk-butikk? Kjede? Finnes den i Trondheim......:-) Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Da har de faktisk fått inn X1 sølv i svensk utgave hos Telekiosken Bergenstorsenter... 2 stk på lager. Det var en fantastisk deilig telefon! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg venter fortsatt på min jeg :-( forventet leveringstid ifra ownersbuy.no er i begynnelsen av september, så jeg håper den ikke blir forsinket. *endring* teksten stod dobbelt opp. Endret 16. oktober 2008 av tha stoffi Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi har den der jeg jobber. Elektronikk-butikk? Kjede? Finnes den i Trondheim......:-) Mobildata på Lillehammer. Blir nok en lang tur hit fra Trondheim . Lenke til kommentar
saadetsaa Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Min mann hos Sony Ericsson bruker X1 for tiden, og han fortalte meg i dag hvordan han får fram æøå på sin: áü-knappen + O = Ø áü-knappen + A = Æ áü-knappen + AA = Å áü-knappen må ikke holdes inne samtidig som o/a/aa trykkes. Jeg prøvde LGs KS360 i går, og den følger samme oppsettet. Etter å ha skrevet to meldinger satt det der som ett skudd! Hei! Hvordan likte du LG KS360? Har sett på denne mobilen på nettet i mange mnder nå. Nå er den endelig å få kjøpt, men har begynt å tvile på grunn av at jeg var redd den ikke hadde ÆØÅ funksjon. Hvor finner man så denne au knappen på LG KS360? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Espen Swang hos mobilen.no har kommet med sine første tanker om X1: Mobilen.no: En imponerende treiging Ut fra forhåndsomtalen å dømme skulle det være både julaften og fødselsdagsstemning i redaksjonen, når X1 gjorde sin entre. Men sannheten er at vi sliter litt med å finne tonen med vår nye venn. Årsaken er først og fremst at ting tar overraskende lang tid. Fra vi trykker på panelknappen (egen tast som lar oss veksle mellom ulike skrivebordsutforminger) til telefonen har stablet opp alternativene tar det om lag tre sekunder. Det var det kjipeste de skrev, og til slutt: Nå er ikke dette noen grundig test, men snarere en samling av førsteinntrykk. Og da kan vi ikke underslå at vi liker det vi ser, samtidig som vi nok hadde ventet oss noe mer. Treg menyveksling, og en glippe ved nedre del av batteridekselet gir oss en følelse av å sitte med et meget tidlig eksemplar av noe som kan bli tidenes råeste mobiltelefon. Batterikapasiteten og den suverene skjermen trekker opp. Endret 16. oktober 2008 av thklinge Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Må ikke glemme at treghet i effekter som paneler osv. ofte kan fikses med oppgraderinger av software. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Joa, men når selv denne, med det råeste av hardware noensinne i en telefon ikke klarer å dra rundt Windows Mobile uten problemer så bør Microsoft virkelig vurdere hva de styrer med. Det er få ting som er mer irriterende enn en mobiltelefon som ikke gjør det den skal gjøre (ringe / sende og lese meldinger) lynkjapt. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Du finner Dummy av xperia på Telekiosken KBS i Trondheim! Har sett den selv, ble ikke så positivt overrasket men, bare dummy da! Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Men har ikke elkjøp fått den inn dem bruker jo og ha ekte tlf ståanes?? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Etter hva jeg har forstått er det totalt kun 10 stk x1 som har ankommet Norge... Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Bare 10 det må jo være galskap!!!!!! Men jaja jeg skal jo ikke kjøpe den før jul når den komme r me dnorsk os og tastatur. Noen som har testa den ekte tlf'en?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ser amobil reagerte på det samme som meg med tanke på tastene. Får satse på at det er noe man venner seg til. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Du finner Dummy av xperia på Telekiosken KBS i Trondheim! Har sett den selv, ble ikke så positivt overrasket men, bare dummy da! Takk for info;.) Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Hvordan likte du LG KS360? Har sett på denne mobilen på nettet i mange mnder nå. Nå er den endelig å få kjøpt, men har begynt å tvile på grunn av at jeg var redd den ikke hadde ÆØÅ funksjon. Hvor finner man så denne au knappen på LG KS360? KS360 var (og er) helt grei. Grei skjerm, grei respons og i det hele tatt et bra valg for de som vil ha en vanlig mobil med fulltastatur. X1 er jo sådan en helt annen skapning På KS360 holder du inne o for å få ø, du holder inne a for å få æ og du holder inne a og trykker enda en gang på a for å få å. Fungerte finfint etter litt trykking Anbefales som sagt til de som ikke vil ha en smarttelefon, men som synes det høres bra ut med fulltastatur. jeg likte den! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg testet X1 for en månedstid siden, men den versjonen var uten Windows. Bare trykket litt, og så oppløsning på skjerm osv. Den er imponerende, og skjermen virker god! meget god. Lurer på om jeg skal teste denne litt før jeg går over på Htc HD Lenke til kommentar
saadetsaa Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Hvordan likte du LG KS360? Har sett på denne mobilen på nettet i mange mnder nå. Nå er den endelig å få kjøpt, men har begynt å tvile på grunn av at jeg var redd den ikke hadde ÆØÅ funksjon. Hvor finner man så denne au knappen på LG KS360? KS360 var (og er) helt grei. Grei skjerm, grei respons og i det hele tatt et bra valg for de som vil ha en vanlig mobil med fulltastatur. X1 er jo sådan en helt annen skapning På KS360 holder du inne o for å få ø, du holder inne a for å få æ og du holder inne a og trykker enda en gang på a for å få å. Fungerte finfint etter litt trykking Anbefales som sagt til de som ikke vil ha en smarttelefon, men som synes det høres bra ut med fulltastatur. jeg likte den! Ok! Takker for svar:) Ønsker meg en smarttelefon, men orker ikke å skaffe meg det før det kommer med noe annet enn Windows! Så tenkte LG KS360 var en grei erstatter når jeg mest er ute etter qwerty tastatur;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå